יום ראשון, 8 במאי 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: Glee, The Mentalist, Fairly Legal, Dexter, The Event, Gossip Girl, Justified, House, Fringe, 90210 ועוד...

נתחיל עם שאלה לגבי הפרסומות באתר:
אז פשוט ללחוץ על התמונה של הפרסומות? אם אני אלחץ יותר מפעם אחת (באותו רגע) זה יעזור?

וקורא\ת אחר\ת הוסיף\ה:
איך הולך עם ה GOOGLE ADSENSE אתה מרוויח?



תגובה:
אסור לי להגיד יותר מדי מה צריך לעשות (יכולים לבטל לי את הזכויות לתשלום), אבל לגבי התשובות לשאלות שלך ניתן לומר זאת כך: לא מדובר רק בתמונות, ברשומה מצד ימין יש סדרה של פרסומות עם לינקים גם אלו לינקים משפיעים. לגבי לחיצה כפולה, באמת שאני לא יודע.
בנוגע להצלחה, עד כה מדובר בהצלחה טובה. היו ימים שהצליחו יותר מאחרים, אבל אם לסדר את ההצלחה לפי הציפיה שלי, נאמר זאת כך: הגעתי ל 80% ממה שקיוויתי להשיג. בכל מקרה, אני מודה לכל מי שממשיך ותורם לאתר. שוב, תודה. תמשיכו כך.
אבל אני מזכיר שוב, זה לא תהליך שאמור להסתיים אחרי חודש או חודשיים, זה תהליך שיצטרך להיות באופן קבוע בשביל להשאיר את הבלוג באוויר.

נעבור לשאלה על Glee:
אם אני ישלח לך מייל אתה תוכל להגיד לי מה יקרה בGLEE ?


תגובה:
לא, מצטער. אם אני מוסר מידע אז המידע מגיע לכולם .

שקד שאל לגבי הצחוקים בקומדיות:
בישראל+אמריקה, כששומעים הצחוקים (בקומדיות), זה צחוק אמיתי? תמיד?


תגובה:
לרוב מדובר בצחוק מוקלט. צריך לזכור שכאשר מצלמים קומדיות יש כמה "טייקים" לסצינה ולא בכל פעם הקהל צוחק, אז מוסיפים צחוק מוקלט.

אוראל שאל לגבי The Mentalist:
אהלן D1D1, הבנתי שאתה רואה את המנטליסט - לכן רציתי לשאול מי לפי דעתך הוא REDJOHN?(אני יודע שזו דעתך האישית בלבד, אבל עדיין.)

והוסיף:
אני מקווה שהפעם גם נזכה לראות את הפנים של רד ג'ון(או שזה לא יקרה?)


תגובה:
אני לא יודע, אבל משום מה הייתה לי הרגשה לאחר 2 העונות הראשונות שמדובר באישה ולא בגבר. אבל, עוד לא יצא לי לראות את העונה השלישית, אז יכול להיות שאני טועה. שוב, מדובר בהרגשה ולא בידיעה או הדלפה.
לפי המידע שאני מקבל, לא יהיו מסיכות הפעם, אבל לא יראו את הפנים של הדמות.

ליאת שאלה לגבי סינדיקציה של סדרות:
לא הבנתי כל כך את הרעיון של הסינדיקציה, תוכל להסביר את זה באופן יותר ברור ?


תגובה:
הרשת רוצה להרוויח מהסדרות שלהם כמה שניתן ולכן היא מוכרת את הזכויות לשידורים חוזרים שלהם לרשתות אחרות (בעיקר כבלים) ועל כל שידור של כל פרק היא מקבלת כסף, לכן גם ככל שיש לסדרה יותר פרקים היא מרוויחה מהשידורים החוזרים יותר.

מיטל שאלה לגבי הסדרה Fairly Legal:
יש צפי שהסידרה תשודר בארץ?


תגובה:
נכון לעכשיו לא שמעתי שהסדרה אמורה להגיע לארץ, אבל אם היא תגיע סביר להניח שתגיע ללווין.

ונעבור לשאלה על דקסטר:
האם השמועה שקרפנטר המגלמת את אחותו של דקסטר פורשת מהסדרה נכונה?


תגובה:
לא, נכון לעכשיו אין שום אינדיקציה שזה עומד לקרות. להיפך, על פי השמועות מתברר שהצעד הבא של הסדרה (לא בטוח שזה יקרה בעונה הבאה אבל אמור לקרות בעתיד הקרוב) הוא שדברה תגלה את טבעו האמיתי של דקסטר. יכול להיות שהשמועות נפוצו בשל פרידת הזוג הנשוי קרפנטר והול.

השאלה הבאה היא בנוגע לרייטינג של הסדרות:
הי
רציתי לדעת איך ייתכן ש - THE EVENT עם 4 מיליון צופים נמצא בקטגוריית הגרועים ו-GOSSIP GIRL עם 1.2 מיליון צופים מצוייה בקטגוריית הבינוניים?


תגובה:
לכל רשת יש סף שלפיו היא קובעת באם מדובר בהצלחה או כישלון. כמו כן, כבר אמרתי שאין טעם להסתכל על מספר הצופים אלא על נק' המדד. לפי דעתי, גם נק' המדד של Gossip Girl בבעיה, אבל היא ממש על הגבול, אם היא תרד לאזור ה 0.6 או 0.5 בעונה הבאה גם היא לא תחודש.

טולי שאלה מספר שאלות על Gossip Girl:
1.זה שנייט בחר בצד של ריינה ,מה זה אומר ? הוא ינסה לפגוע בצ'אק
2.עכשיו שבלייר מאורסת ודן עם צ'רלי איך זה מתקשר לזה שהיא פרסום שהבמאי \מפיק ... לא לפני הרבה זמן אמר שהוא רוצה שם יהיו ביחד
3.מה קורה ויקרה עם צ'אק בזמן האחרון הוא ממש מדרדר בזמן ההאחרון

ויש כבר דיווחים \פרטים על הפרק האחרון
תודה טולי D:


תגובה:
1. לגבי השניים אין לי מידע, מצטער.
2. קודם כל הם לא נשואים (בלייר ולואי). לפי מיטב הבנתי, הם ממש מורחים את מערכת היחסים של דן ובלייר והם יהיו מעורבים אחד עם השני, אבל לאיזו דרגה זו כבר שאלה אחרת. נראה לי שייקח קצת זמן עד שהם יהיו ביחד אבל זה יקרה.
3. זה לא הסוף של ההידרדרות
לגבי הפרטים של הפרק האחרון: כל מה שיגיע אלי אפרסם, אלא אם זה יגלה יותר מדי לצופים ויהרוס את חווית הצפייה.

השאלה הבאה נוגע לקומדיה Workaholics:
אתה רואה את הסדרה הזאת ? שווה לנסות ?


תגובה:
לא, ראיתי את הפיילוט והפסקתי אחרי 10 דקות, בגלל זה אפילו לא ערכתי ביקורת עליה. היא בזבוז זמן אחד גדול.

ליאת שאלה לגבי "האוס":
אני לא רואה את הסדרה אבל אני חושבת שההפקות עושות דברים כאלה (מקצצות בתקציב הפקת הפרקים) זה מוריד מערך הסדרה, לא כדיי פשוט לפרוש בשיא ?

ומתן ענה לה:
ליאת, על מנת להוריד את הסדרה בסוף העונה הנוכחית הם צריכים להפר את החוזה עם יו לורי שחתום לעוד עונה ונראה לי שמבחינה כלכלית יותר משתלם להם להפיק עוד עונה ואז להוריד את הסדרה ברגע שהחוזה שלו יסתיים (הוא בעצמו רמז מאז שהוא חתם על החוזה לפני שנתיים שהוא מאמין שהעונה השמינית תהיה גם האחרונה).


תגובה:
בהפקות מעוניינים להרוויח כסף. נדיר שהפקות מורידות סדרות כשהן בשיא. דוגמאות מפורסמות הן סיינפלד ו"חברים" שהחליטו לרדת מהאוויר למרות שהרייטינג שלהן היה גבוה מספיק להמשיך. אבל הפסקת הסדרות הללו נבעו יותר מרצון השחקנים ולא ההפקות, השחקנים החליטו שמספיק להם ועדיף לפרוש בשיא.
ולמתן, החוזה של יו לאורי ייצא לפועל רק במקרה שהרשת תאשר עונה נוספת, במידה ולא יגיעו להסכמה עם הרשת על עונה נוספת החוזה יהיה מבוטל והוא יוכל לחתום בכל סדרה או סרט אחר.

השאלה הבאה היא בנוגע ל The Voice:
זה נראה כאילו THE VOICE גונבת צופים לאמריקן איידול, ובפורמטים האלה הרייטינג צריך דווקא לגדול משבוע לשבוע אם אני מפעיל את ההיגיון הבריא. האם יהיה נכון להגיד שמתפתח פה קרב? מה בכלל ההבדלים ואיזה מהלכים ה-2 עושות אחת נגד השנייה (אני בטוח שהן עושות, וזה מעניין הרבה יותר מהתחרות עצמה.) איך ההצלחה של NBC תשפיע עליה? אני לא בטוח שהקהל של 30 רוק וקומיונטי כל כך מתחבר לזה ואולי היא משנה את קהל היעד שלה? הייתי מאוד מעוניין לדעת על הדינמקות מאחורי הקלעים


תגובה:
אני חייב להודות שעוד לא יצא לי לראות את התכנית, אבל ממה שהבנתי ב The Voice השופטים הרבה יותר מעורבים בתהליך. לגבי התחרות בין התוכניות, אני לא רואה שיש תחרות, אלא שרשת NBC מנסה להשיג ניצחון כלשהו בשתי העונות האחרונות שמבחינת רייטינג הן זוועתיות עבורה והתוכנית הזאת היא ההצלחה האמיתית היחידה שלה. לפי דעתי, בשלב כלשהו היא תשודר בלוח החורף ואז היא תיקח מקום של 2 סדרות עם תסריט. ההצלחה גם יכולה לשכנע את הרשת לשדר יותר תוכניות ריאלטי. לגבי הקהל של 30 רוק וקומיוניטי, עד כמה שמדובר בתוכניות איכותיות הן לא מניבות אפילו חצי ממה ש The Voice השיגה בשבועיים שהיא באוויר.

השאלה הבאה נוגעת לסדרה Justified:
האם אפשר לשאול איך הצליחה העונה השניה של JUSTIFIED? ידוע לי שהיא חודשה לעונה שלישית, אך בכל אופן מעניין להשוות את העונה השניה לראשונה שלא כל כך הצליחה.


תגובה:
בעונה השנייה מדובר בהצלחה בינונית עד טובה (2.65 מיליון צופים בממוצע לפרק). לא הצלחה היסטרית אבל עדיין טובה. היא התעלתה על הרייטינג של העונה הראשונה שלה אשר הניבה 2.41 מיליון צופים לפרק. אבל מבחינת איכות, העונה הראשונה הייתה טובה הרבה יותר.

אלעד ניסה לברר לגבי הסדרה Burn Notice :
רשת fox מצלמת את "סוכן מחוק"???


תגובה:
לא. היא מצולמת על ידי Fox Television Studios (כלומר, אולפני FOX) יש הבדל. כמו שאולפני NBC מצלמים את "האוס".

קיבלתי שאלות על מספר פיילוטים:
מה עם AWAKENING ?
עם הזומבים

וכן, שאלה מתום:
האם יש מכל הרשימה של הסדרות החדשות סדרות בסגנון משטרתי?
תודה ושבוע טוב!


תגובה:
כפי שכבר ציינתי, AWAKENING נמצאת בעדיפות 5 מבחינת 6 הפיילוטים של רשת ה CW, קשה להאמין שתאושר.
ולגבי השאלה של תום, הסדרה Rookies שדווקא נמצאת בין המועמדות הבולטות של רשת CBS לעונה הבאה היא דרמה משטרתית, אודות שוטרים חדשים.

ונעבור לשאלה שביקשה את חוות דעתי על סדרה וותיקה של רשת ה CW:
מה אתה חושב על הסדרה Supernatural - האם היא שווה צפייה?


תגובה:
ברמה העקרונית , מדובר בסדרה סבירה בהחלט. היו לה עונות טובות יותר וטובות פחות, כאשר העונה החמישית (לגביה כתבתי את שלב הסיכום עונה אותו ניתן למצוא בלינק: http://tvbyd1d1.blogspot.com/2010/10/supernatural_31.html ) הייתה בינונית במקרה הטוב ואת השישית עדיין לא ראיתי (אשלים בקיץ). אפשר לצפות בה, אבל צריך גם לזכור שלא מדובר ביצירה גדולה, אלא בסדרה שתעזור לך להעביר 42 דקות מדי פרק.

עמית שאל לבי הכוכבת של The Chicago Code:
מי זו השחקנית בתמונה ובאילו סדרות בשנים האחרונות היא שיחקה?
היא ממש מוכרת לי.


תגובה:
מדובר בשחקנית ג'ניפר בילס, אותה ניתן היה לראות בסדרות כמו Lie To Me (אשתו לשעבר של לייטמן), The L Word (בט פורטר) ובמספר סדרות כשחקנית אורחת ובמספר סרטים.

וגם שאלה על 90210 ממאיה ניתן למצוא:
כשראיין ודבי יעזבו גם ז'אק ,הבן של ראיין ואחות של נעמי יעזוב ?
והגיע הזמן שאדריאנה תקבל את מה שמגיע


תגובה:
אני מעדיף לא לגלות, משום שמדובר בספויילר די גדול. עדיף לחכות ולראות, נשארו רק 2 פרקים עד תום העונה.

נעבור לשאלה על Fringe מ Gmrbet :
אתה עושה סיכום עונה על פרינג'?

ומתן הוסיף על הסדרה שאלה נוספת:
אתה חושב שהרייטינג הנמוך מאוד של "פרינג'" מאז המעבר ליום שיש עלול לגרום לפוקס לחזור בהם על ההחלטה לאשר עונה רביעית?


תגובה:
לצערי, עדיין לא ראיתי את העונה השלישית של הסדרה. אני מניח שבחודשי הקיץ אצפה בעונה ואז אבצע עליה "שלב סיכום עונה". מצטער, אבל יש גבול גם למה שאני יכול לצפות בעונה.
לגבי חידוש הסדרה, קשה לי להאמין שברשת יבטלו את החידוש, במיוחד מאחר והם לא מרוצים מהפיילוט "אלקטרז".

ועכשיו, לשאלה שהגיע במייל:
האם יגיעו אלינו כמה סדרות מתח ומדע בדיוני בעונה הקרבה או שכולם בדרך לכך שלא יאשרו אותם.
הבנתי שאלקטרז ו"17th Precinct" בדרך לכך שלא יאשרו אותם, האם הנתונים כמעט סופיים בנוגע ל17 שחיכיתי לה?
כמו כן מה בדבר הספין-אוף הנוסף של גלקטיקה?


תגובה:
יש לנו את Terra Nova שצריכה להגיע לרשת פוקס, Falling Skies שצריכה להגיע בקיץ. בנוגע ל 17, הבנתי שהיא עדיין במירוץ, אבל הסיכויים לא כל כך גבוהים. אלקטרז סובלת מכך ש Fringe חודשה והיא יושבת לה על אותה משבצת, קשה להאמין שהרשת תאשר עוד סדרת מדע בידיונית, כאשר הסדרה החדשה של קיפר סאת'רלנד אמורה לקבל אישור. אולי REM ברשת NBC, היא נראית כמועמדת טובה להיות סדרת מדע בידיונית שתאושר.
לגבי סדרות מתח, הבנתי שיהיו יותר סדרות אקשן (כמו החידוש ל"מלאכיות של צ'ארלי"), אבל החידוש ל"חשוד העיקרי" וגם Poe נראים כמי שעומדים בקריטריון.
לגבי הספין אוף של גלקטיקה, עדיין עובדים עליו, לפחות בחודשים הקרובים הסדרה לא אמורה לעלות, אולי לקראת סוף השנה האזרחית או בתחילת 2012.

שאלה נוספת שקיבלתי במייל מתייחסת לחזרה אפשרית של הסדרה Human Target:
אשמח אם תכתוב מתי חוזרת מטרה אנושית לעונה שלישית ?


תגובה:
אני חושב שהסדרה הסתיימה ולא תשוב בפרקים חדשים, בשבוע הבא, כאשר רשת FOX תעלה את הלוח החדש שלה לעונה הבאה, נדע סופית אם זה אכן המצב. במידה היא לא תבוטל גם נדע גם מתי היא אמורה לעלות.

ולבסוף מקבץ שאלות שהגיעו במייל:
D1D1 שלום,
במידה והפיילוט The Secret Circle יאושר מתי צפויים להתחיל בצילומי הסדרה ? ומתי בערך ייצא הפרומו של הסדרה ? ותזכיר לי בבקשה על מה הסדרה.
ושאלות נוספות:
1. במידה והסדרה Alcatraz תאושר מתי גם לה צפוייה הצילומים והפרומו להתחיל ?
2. אני יודע שהרבה אנשים שואלים אותך את זה הרבה פעמים, אבל הייתי רוצה לשמוע ממך מה ההבדל בין נקודות המדד למספר הצופים הכללי ואיך הם משתלבים בדיוק ?, (חיפשתי בויקיפדיה אבל זה באנגלית והתרגום של גוגל לא מתרגם טוב) אז אשמח מאוד אם תסביר זאת או שתכניס לבלוג שלך קישור שמסביר אותם ואת ההבדלים ביניהם וככה גם יחסוך את זה מהקוראים החדשים .
3. האם The Listener תקבל עונה שלישית, אם כן מתי נראה לך שהיא תתחיל ?
4. למה Person Unknown בוטלה ?
5. האם ייצא סרט רביעי לסדרת הסרטים של Transporter, אם כן אז מתי ?
6. כמה עונות יש לסדרת הריאליטי The Moment Of Truth (הפוליגרף הגירסה האמריקאית), ולמה הפסיקו אותה ?
האם תהיה לה עוד עונה/עונות בהמשך, במידה וכן מתי ?
7. כמה עונות יש לסדרת הריאליטי I Love Money, והאם גם לה צפוייה עוד עונה/עונות בהמשך ?
אם כן מתי ?
תודה רבה-רבה מראש !


תגובה:
לגבי The Secret Circle, סביר להניח שבחודשי הקיץ (יוני או יולי) יחלו בצילומי הסדרה. כמו כן, קשה לי להאמין שהיא לא תאושר. לפי דעתי בקומיקון (סוף חודש יולי או תחילת חודש אוגוסט) כבר אמור להיות טיזר ראשון. במידה ולא, שבועיים או שלשה קודם לעליית הסדרה אמורים לרוץ פרומואים שלה. הסדרה, למי שלא זוכר, עוקבת אחרי תלמידת תיכון מלוס אנג'לס, אשר מגיעה עם אמה לעיירת ילדותה – ניו סאלם, ושם היא מגלה שהיא מכשפה.
תשובות לשאר השאלות:
1. ראשית, הסיכויים שלה כרגע לקבל אישור לא גבוהים (מוגדרים כ 50\50) וזה גם תלוי, במידה ותאושר, אם היא תאושר לחצי השני של העונה או שתאושר לעלות כבר בחודש ספטמבר. במידה והיא תאושר לעלות בחודש ספטמבר, סביר להניח שהיא תחל בצילומים בחודש יוני או יולי.
2. קבל לינק לשיטת הרייטינג הנהוגה בישראל (הכתבה בעברית ), השיטה דומה מאד לשיטה הנהוגה בארה"ב. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92.
3. על פי הנתונים הסדרה הפתיעה העונה לטובה לאחר עונה ראשונה בינונית מאד מבחינת נתוני רייטינג, אבל עדיין אין החלטה לגביה. כך שהסיכויים שלה טובים אבל לא מעולים. במידה ותאושר היא לא תחזור לפני תחילת 2012.
4. הרייטינג של הסדרה פשוט היה גרוע (ואני עדין).
5. נכון לעכשיו, לא מתוכנן סרט רביעי בסדרה, אבל אמורה לעלות בקרוב סדרה שתתבסס על הסרטים. http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/03/transporter.html.
6. לפי מה שאני יודע יש לסדרה 2 עונות. היא שודרה מחודש ינואר 2008 ועד אוגוסט 2009. היא בוטלה בכדי לפנות מקום לתוכנית Hole in the Wall.
7. ברמה העקרונית היו לה 4 עונות, כאשר העונה השלישית בוטלה, כך שבצורה מעשית היו לה 3 עונות. אין לי מידע כרגע אם היא אמורה לחזור לעונה נוספת.

ולסיום, מספר הערות:

1. מחר אפרסם תמונת מצב עדכנית לגבי לוח המשדרים הצפוי של הרשתות האמריקאיות הגדולות לעונה הבאה. לא מדובר בעדכון של לוח ההערכות שלי, אלא במבנה של הרשתות לעונה הבאה.

2. מחר גם אפרסם פרויקט מיוחד. מה הפרויקט ? חכו ותיראו בעצמכם.

3. מה דעתכם על יקירת הבלוג של החודש ? מישהו זוכר איפה היא הופיעה ?

4. יש שחקנים נוספים שאתם רוצים שאקדיש להם את פינת הזוגיות ?


Share on Facebook

8 תגובות:

Yael אמר/ה...

D1D1, תודה רבה על כל המידע והעדכונים, כרגיל - אין עליך!!!!

אתה יכול לעשות את פינת הזוגיות על נינה דוברב המהממת? :) תודה!

ליאת אמר/ה...

את האמת לקח לי כמה זמן להזכר מאיפה יקירת הבלוג מוכרת לי...זאת לא לילה מאורות ליל שישי ? :)

(ושוב תודה שאתה עונה על השאלות של כולנו )

chenezra אמר/ה...

איזבל לוקאס הופיעה בדברים הבאים (לפי IMDB חח) :
Transformers: Revenge of the Fallen
Home and Away
Daybreakers
The Waiting City
ועוד שאינלי כח להעתיק חח...
אגב אני רואה הסתדרת עם הפרסומות, אז שיהיה לך בהצלחה :)

בקשר לפינת זוגיות אני אשמח אם תקדיש לאחד מהשחקנים הראשיים של המפץ הגדול או איך פגשתי את אמא :)

.... אמר/ה...

תודה!
אשמח אם תעשה על סיימון בייקר את פינת הזוגיות.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על כל התשובות!

אנונימי אמר/ה...

אגב, השעון באתר שלך לא מכוון

נעמה אמר/ה...

תודה רבה רבה על המענה המפורט לכל השאלות. בלוג נהדר וגם חלק מהלינקים לפרסומות מעניינים (למשל לאתר של ירדנה ארזי) כך שזה אפילו לא נורא בכלל ללחוץ על הבאנרים, לפעמים זה אפילו מהנה. תצליח, תרוויח, ואל תעזוב אותנו...

עמית אמר/ה...

תודה על התשובה לגבי השחקנית ג'ניפר בילס- חשבתי בתחילה שהיא שחקה תפקיד צדדי בעונונה הלפני האחרונה של מספרים בתור בת זוגתו של אפס (השוטר לא הפרופסור) אבל הזכרת לי שהיא מ"שקר לי".
בכל מקרה המשך הצלחה לנו עם הבלוג שלך אונליין