יום שני, 23 במאי 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

I Am Number Four – סרט חייזרים, אשר מציג את ג'ון סמית, חייזר שברח מהכוכב שלו יחד עם חייזר נוסף שאמור לשמור עליו לאחר שחייזרים אחרים השתלטו על הכוכב שלהם, ומגיע לכדור הארץ, שם גם הוא נרדף על ידי אותו כוח חייזרי. יש לו כוחות על והוא לומד איך להשתמש בהם, בשעה שהוא מוצא לעצמו חבר אמיתי ואהבת אמת. אבל החייזרים לא מרפים ומתברר שיש לו עזרה ממקור בלתי צפוי.
הסרט מציג שלוש כוכבים. הראשונה, והמוכרת יותר, היא דיאנה אגרון, כוכבת הסדרה Glee, אשר מגלמת את מושא האהבה של ג'ון. את ג'ון מגלם השחקן אלכס פטיפר, אותו ראינו בסרט "אלכס ריידר" לפני מספר שנים, וכמובן גם את כוכב הסדרה Justified, טימותי אוליפנט, הנהדר. מכולם דווקא הלוהטת ביותר, אגרון, עושה עבודה בינונית וקצת פחות אמינה, אבל עדיין עבור להיט קופות שכזה זה מספיק.
התסריט של הסרט נחמד, קצת צפוי, ולעיתים קיטשי, ראינו כבר מספר פעמים את הגיבור שחייב לשמור על פרופיל נמוך, אבל בסופו של דבר מוכן להשליך את חייו עבור אהבת חייו, אבל בכל זאת משהו בסרט גורם לצופה לצפות בו. ובמיוחד ברצון לראות סרטי המשך שלו, כאשר סוף הסרט אכן מציג אפשרות לסרטי המשך.

אז, לראות או לא לראות ?
מדובר בסרט קיץ טיפוסי. סרט שיש בו חייזרים, כוחות על, אהבת אמת, אקשן וכמה שפחות דיבורים. עבור סרט שכזה, מדובר ביציאה לא רעה בכלל. לא מדובר בסרט הכי יפה שראיתי, אבל סצינת האקשן שבסופו יפה מאד וגם משלבת אפקטים נחמדים. הצופים שלא אוהבים את ז'אנר החייזרים יכולים לדלג עליו, כל השאר יכולים ליהנות מסרט קיצי נחמד להעביר איתו שעתיים.


Share on Facebook

תגובה 1:

techtik אמר/ה...

איזה ביקורת טובה!
סרט מעולה.