יום שני, 13 במאי 2019

פרסום: רשת FOX חשפה את השידורים החדש שלה לעונת 2020-2019

להלן הלוח של רשת FOX:

יום שני :
9:00 - 8:00 : 9-1-1 - עונה שלישית. 

9:00 -10:00 : Prodigal Son - הדרמה תתמקד במלקולם ברייט, אשר יש "ברכה" יחודית, הוא יודע כיצד פושעים חושבים, כיצד המוח שלהם עובד. כיצד ? אביו היה אחד מהגרועים - רוצח סדרתי ידוע, אשר נקרא "המנתח". ולכן הוא גם הפסיכולוג הקרימינלי הטוב ביותר שיש: רצח זה ה"עסק" המשפחתי. הוא ישתמש בגאונות שלו בכדי לסייע למשטרת ניו יורק בכדי לפתור פשעים ולעצור רוצחים, בשעה שהוא מתמודד עם אם מניפולטיבית, אחות מעצבנת, אב רצחני אשר רוצה למצוא מכנה משותף עם בנו, והבעיות האישיות שלו.

שחקנים: טום פיין, לו דיימונד פיליפס, מייקל שין, בלמי יאנג, אורורה פריניו, פרנק הארטס, קייקו אג'נה.
  
יום שלישי :
9:00 - 8:00 : The Resident - עונה שלישית.

10:00 - 9:00 : Empire - עונה שישית.

יום רביעי :

9:00 - 8:00 : The Masked Singer

10:00 - 9:00 : Not Just Me - הדרמה תתמקד בג'וליה באקלי, בת יחידה אשר מגלה שחייה התהפכו כאשר אביה מחויב לגלות שבמשך הקריירה שלוכמומחה לפוריות, הוא השתמש בזרע שלובכדי להוליד ילדים רבים. היא מתחילה לאתר את הקרובים, ומבין כל האחים היא מגלה שתי אחיות - והן הופכות לחלק מהמשפחה שלה.

שחקנים: בריטני סנואו, מגלין אצ'יקונווק, אמילי אוסמנט, טימותי האטון, ריצ'ארד רוקסבורו, אוסמן אלי, מדלן וייז, ויקטוריה קרטגנה.

יום חמישי:
ערב פוטבול.

יום שישי:
WWE'S Smacdown Live

יום ראשון :
7:30 - 7:00 : NFL Game.

8:00 - 7:30 : The OT

8:30 - 8:00 : The Simpsons - עונה חדשה.

9:00 - 8:30 : Bless This Heart - אנימציה - קבוצה של אנשי דרום שכל הזמן תפרנים וחיים למען החלום האמריקאי של מעמד ועושר. הם לא מבינים שהם כבר עשירים בחברים, במשפחה ובצחוק.

9:30 - 9:00 :  Bob's Burgers - עונה חדשה.

10:00 - 9:30 :  Famely Guy - עונה חדשה.



סדרה שחוזרות בעונה נוספת ועדיין לא נקבעה להן שעת שידור: 

The Orville - עונה שלישית. 
Last Man Standing - עונה שמינית.


סדרות חדשות שעדיין לא נקבעה להן שעת שידור: 

דרמות: 

Deputy - הדרמה תתמקד בסגן ביל הוליסטר, אדם בשירות החוק אשר אוהב להפיל דלתות בחיפושים אחר האשמים ואבוד באסיפת צוות. אך כאשר השריף של מחוז לוס אנג'לס מת, ביל הופך לשריף ולאחראי על 10,000 שוטרים.

שחקנים: סטפן דורף, יארה מרטינז, בראין ואן הולט, סיינה גוינס, ג'זמין קור, שיין פול מקגי, מארק מוזס.

neXT - הדרמה תציג יושב ראש של חברת הייטק לשעבר, אשר מצטרף לסוכנת המרכז לביטחון המולדת ולצוות שלה בכדי לעצור את המשבר הראשון שמעורבת בו אינטיליגנציה מלאכותית, ואשר יש לה יכולת לשפר את עצמה.

שחקנים: ג'ון סלאטרי, פרננדה אנדרייד, איב הארלו, ארון מוטן, ג'ררדו סלסקו, מייקל מוזלי, ג'ייסון באטלר הארנר, אליזבת' קאפוקינו, אוון וויטן.

Filthy Reachy - הדרמה תעקב אחר שתי נשים חזקות אשר יעשו הכל בכדי להגן על משפחותיהן. לאחר שיושב הראש של חברה מצליחה מת בתאונת מטוס, אשתו וילדיו הבוגרים נדהמים לגלות שיש לו ילדים מאישה אחרת ואשר נמצאים בצוואתו. כאשר אם המשפחה מנסה לשלם להם בכדי שיעלמו לילדים הללו יש רעיונות אחרים והם רוצים להישאר בעיר ולהפוך לחלק מהמשפחה.

שחקנים: קים קטרל, ג'רלד מקראני, אוברי דולר, קורי קוט, בנג'מין אגילר, מארק אל יאנג, סטיבן האריס, מליה קרלינג, אוליביה מקלין, דיוויד דנמן.

קומדיות: 

Outmatched - מדובר בסיטקום אודות משפחה מהמעמד הגבוה בדרום ג'רזי, אשר מנסים לגדל ארבעה ילדים, שלשה מתוכם גאונים.

שחקנים: מגי לוסון, ג'ייסון ביגס, טישה קאמפבל מרטין, קונור קאלופסיס, אשלי בוקטר, ג'ק סטאנטון, אוקלי בול.

Duncanville - איימי פולר תדובב שני קולות בסדרה לצד ראשידה ג'ונס וויז קליפה. הסדרה תתמקד בדנקן ילד ממוצע בן 15, חבריו ומשפחתו.

The Geart North - אנימציה - הסדרה תעקב אחר ההרפתקאות של משפחת טובין באלסקה בשעה שביף, האב החד הורי, מנסה לשמור על ילדיו המוזרים קרובים אליו, למרות שחלומותיה של בתו ג'ודי הם לצאת יותר אל הקניונים ופחות אל אונת הדיג שלהם. 

סדרות שבוטלו:

Gotham 
Proven Innocent
The Passage
Star 
"נשק קטלני"
The Gifted
Rel 
The Cool Kids

אין תגובות: