יום שלישי, 24 במאי 2011

ספויילרים – Luther - עונה 2. (אחת הסדרות האיכותיות בטלוויזיה)


שנה לאחר אירועי תום העונה הקודמת, לותר תקוע בעבודה בירוקרטית, אליס תקועה באגף הפסיכיאטרי וללותר יש חבר יחיד בדמותו של מארק נות', עימו הוא נוהג לשחק שח-מט. השניים חוברים בזכות אהבתם לזואי שמתה.

החוקר לשעבר מרטין שנק מציע ללותר מקום ביחידת ה"רוצחים הסדרתיים" ולותר מסכים. הוא מחליט לעזור לכל האנשים שעזרו לו בעבר, כולל לאליס.

כבר בהתחלה הצוות נתקל ברוצח לא מזוהה שרוצח את קורבנותיו באלימות. לותר מגיע למסקנה מהירה שהרוצח מושפע מאגדות ומיתולוגיות ומעוניין להפוך עצמו למיתולוגיה ובמיוחד עם מעשה אחד אחרון גדול.

לותר מושפע מהגעתה של קרוליין ג'ונס, אשתו של פושע שלותר הכניס לכלא בעבר. ג'ונס מאשימה את לותר בהרס משפחתה ועכשיו דורשת ממנו לעזור לה להציל את ילדתה, ג'ני.

Share on Facebook

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ראשית, D1D1, לא הייתי מגיעה לסדרה הזו ללא המלצתך!! אמנם שמעתי עליה וגם קראתי עליה באיזו כתבה בהארץ, אך הרושם שהתקבל בטעות היה שזו סדרה פלצנית של הBBC. כיוון שהמלצת על הסדרה התחלתי לצפות בה, ופשוט התאהבתי בתסריט המקורי (בלש משטרה עם רקע נפשי בעייתי שמתיידד כמעט בעל כורחו עם רוצחת סוציופטית-אגב משחק ממגנט של אלבה ווילסון, הבלש והרוצחת)[מעניין לדעתי להשוות ל"דקסטר" האמריקאית, עם יתרון ברור ללותר הבריטית באמינות במשחק ובכתיבה], הסדרה קולחת וקצבית, הפסקול נהדר ומקורי, בקיצור-צפיתי ב 6 שעות הסדרה כמעט ברצף...אז, תודה רבה רבה על ההמלצה השווה
בבקשה, המשך להמליץ לנו על סדרות טובות, בפרט עכשיו כשהרבה עונות של סדרות אמריקאיות הגיעו לסיומן והחלה עונת המלפפונים והביקיני

אנונימי אמר/ה...

d1d1 האם תוכל לעדכן בבלוג את תאריך הפרמיירה של העונה ה2 של לותר ברגע שתדע? לא מצאתי שום רמז לתאריך ברשת, למרות שהשמועות מדברות על תחילת יוני שזה ממש בקרוב

אנונימי אמר/ה...

שאלה: האם אתה יודע מה ההבדלים בין הערוצים השונים של ה BBC, ובאיזה ערוץ משודרות הסדרות השוות? מהיכן אפשר לקבל אינפורמציה וביקורות על סדרות בריטיות כמו איכות, רייטינג וכו'?