יום ראשון, 15 במאי 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: Breaking Bad, Burn Notice, Nikita, Happy Endings, The Good Wife, Chuck, The Vampire Diaries ועוד...

נתחיל עם בקשות לפינת הזוגיות מיעל:
D1D1, תודה רבה על כל המידע והעדכונים, כרגיל - אין עליך!!!!
אתה יכול לעשות את פינת הזוגיות על נינה דוברב המהממת? :) תודה!

קורא\ת אחר\ת רצה\תה להקדיש את הפינה לשחקן אחר:
אשמח אם תעשה על סיימון בייקר (מהסדרה The Mentalist) את פינת הזוגיות.


תגובה:
אין טעם לעשות על נינה את פינת הזוגיות מסיבה אחת: היה לה רק חבר רציני אחד: איאן סומרהלדר.
אין גם טעם לעשות את הפינה על סייימון, משום שהלה נשוי משנת 1998 לאותה אישה, השחקנית רבקה ריג (לאחר שהחלו לצאת משנת 1993), לזוג 3 ילדים, ולא נקשרו נשים אחרות לחייו בכל תקופת נישואיו.

קיבלתי גם בקשה לברר את התאריך של העונה החדשה של Breaking Bad:
ומה עם ברייקינג באד? יש כבר תאריך לחזרתה?


תגובה:
הסדרה אמורה לחזור ב 17 ביולי 2011 לעונתה הרביעית.

דנה שאלה שאלה כללית:
מה ההיגיון בלהתחיל סדרות קיץ באוגוסט כאשר העונה נגמרת עם תחילת עונת הסתיו בספטמבר?


תגובה:
לפי דעתי, אין לרשתות מועד אחר להעלות לשידור את הסדרות הללו לפני הזמן הזה, במידה והיה הן היו עולות לפני כן. בשל כך, נראה אולי את Psych של רשת USA חוזר בחודש אוגוסט וכך גם The Lying Game של רשת ABC Family. האלטרנטיבה היא לעלות איתן בחודשי החורף ואז הרייטינג יהיה נמוך מלכתחילה. כך הן צוברות מומנטום לפני שהן נכנסות לעונת החורף של שאר רשתות הטלוויזיה האמריקאיות הגדולות.

דנה גם שאלה על העונות הבאות של Burn Notice ו White Collar:
יש לך מידע על הנושא המרכזי העונה של "סוכן מחוק"?
הסיפור של 4 העונות הראשונות נסגר, מה הכיוון החדש.
ובאותו עניין, האם יש פרטים על העונה החדשה של צווארון לבן, גם שם אמור להיות סיפור חדש.


תגובה:
את כל המידע שהיה לי על הסדרות הללו סיפרתי לכם. ב Burn Notice, מרגל של ה C.I.A נרצח ובסוכנות רוצים לברר מי רצח אותו, ומתברר שלמייקל יכול היה להיות קשר לכך.
את העלילה המרכזית של העונה הבאה של White Collar אני עדיין לא יודע. חוץ מהעובדה שהילארי ברטון הפכה לחלק מהקאסט הראשי ושנקבל יותר מידע על דיאנה, אין לי יותר מידע. מצטער.

השאלה הבאה מגיעה מלידור לגבי התחזית שלי ללוח הבא של רשת ה CW:
למה ניקיטה לא תהיה ביום חמישי כמו עכשיו?
ולמה לא מופיע "אלקטרז" ברשימה של פוקס מה אין לה בכלל סיכוי לעלות לשידור?


תגובה:
הסיבה שניקיטה, לפי דעתי, תעבור ליום שישי, היא בכדי לפנות מקום לסדרה החדשה של קווין ויליאמסון, The Secret Circle, כך The Vampire Diaries (שוויליאמסון אחראי גם עליה) תשמש כסדרה מובילה לסדרה החדשה. ניקיטה תעבור ליום שישי, גם בגלל שהנתונים שלה לא היו מספיק גבוהים השנה ומישהו צריך למלא את משבצת השידור שסמולוויל השאירה העונה והסדרה הזאת היא היחידה שמתאימה ליום שישי. אני לא רואה אפשרות שאופרות הסבון של הרשת יצליחו ביום שישי.
לגבי אלקטרז, בוודאי שמת לב, אם קראת את הבלוג שלי, שהשבוע היא אושרה לעונה הבאה. יש לה 2 אופציות, לפי דעתי, יום שני אחרי "האוס", או יום שישי לפני Fringe, קשה לי להאמין שישדרו סדרה בעונתה הראשונה ביום שישי.

Urix הגיב על הידיעה שז'אן קלוד ואן דאם מגיע לסרט השני של The Expendables 2 בתור רשע:
גדוללללל...
אבל למה עשו אותו רשע?!


תגובה:
משום שכל המקומות של הבחורים הטובים כבר תפוסים...


ליאת שאלה לגבי העובדה שקייסי וילסון אמורה להופיע בסדרה Board To Deth:
זה תפקיד אורח? או שיפגע בדמות שלה בHAPPY ENDINGS ?


תגובה:
לפי מה שאני מבין, מדובר בתפקיד אורחת והיא אמורה לשוב לעונה הבאה של HAPPY ENDINGS.

קיבלתי שאלה על הניתוח שערכתי לגבי הלוח של רשת FOX לעונה הבאה:
רשת FOX לא פרסה את לוחות שלה יותר מוקדם ממה שהיא צריכה או שזה הדלפה?


תגובה:
לא, רשת FOX עוד לא הודיעה על הלוח החדש שלה, אלא היא הודיעה להפקות של הסדרות שלה על ביטולן ולהפקות של הפיילוטים שאושרו על כך שהם יגיעו לעונה הבאה. הידיעות הללו דלפו החוצה ולכן ערכתי את הניתוח שלי לגבי לוח השידורים של הרשת לעונה הבאה. לא צריך להמתין זמן רב בכדי לגלות את חשיפת הלוח הרשמי שלה.

ליאת שאלה לגבי אחת מהרשתות האמריקאיות:
הצצתי שוב בפרסום הזה, כדי לראות את תאריכי פרסום הלוחות של הרשתות, http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/03/blog-post_02.html
מצוין שמה של רשת Univision, השאלה שלי (אחרי חפירה קלה..) מה זאת הרשת הזאת ומה משודר בה? בחיים לא שמעתי עליה..


תגובה:
כפי שכבר הגיבו ב Post, מדובר בערוץ דובר ספרדית עבור קהל הצופים הלטיני בארה"ב, שהוא קהל גדול מאד. אין טעם להתייחס אל הרשת יותר מדי, חוץ מהאנשים שדוברים ספרדית.

השאלה הבאה נוגעת לסדרה The Good Wife:
בשורות קשות היום, האם אפסה התקווה לעונה 3 לאשה הטובה ?


תגובה:
למרות הרייטינג הנמוך השבוע, קשה לי להאמין שברשת יבטלו את הסדרה. אני עדיין חושב שהסדרה תחודש.


ליאת שאלה בנוגע למאט לוריה, אשר אמור להגיע כשחקן אורח לעונה הבאה של Burn Notice:
הוא גם היה ב off the map לא ?


תגובה:
לא, את מתבלבלת עם השחקן זאק גילפורד, אשר גם שיחק בסדרה Friday Night Light.


קוראת בשם מתעניינת שאלה לגבי העלילה של הפיילוט Rookies שככל הנראה מגיע לרשת CBS:
Rookies - הסדרה תעסוק בשישה שוטרים חדשים במשטרת ניו יורק, אשר מנסים לתמרן בין העבודה החדשה שלהם לחייהם הפרטיים.
זה לא התקציר של Rookie Blue ?


תגובה:
קודם כל ב Rookie Blue מדובר בחמישה שוטרים חדשים ועד כמה שאני זוכר, הסדרה לא מתרחשת בניו יורק. וכן, העלילה דומה, בגלל זה אני לא ממש מבין מדוע מעלים סדרה חדשה שכזאת, משום שהיא נמצאת גבוה ברשימת העדיפויות של הרשת (אם כי עדיין לא אושרה באופן רשמי, כך שיש תקווה).

להלן תגובה מאוראל על החידוש של צ'אק:
במקום NBC לא הייתי ממהר להחליט שזוהי העונה האחרונה של העונה, כפי שהדיווחים מראים, אי אפשר לדעת אף פעם - למרות שהסיכויים נמוכים יכול להיות שעם קידום נכון וקמפיינים נכונים ובעזרת ביסוס קהל נוסף וחדש לסדרה, יכול להיות שתהיה גם עונה נוספת, הסדרה הזו מראה מניסיון שאי אפשר לפסול כלום אף פעם והכל פתוח.
אני כ"כ שמח שהסדרה חוזרת - D1D1 - מניסיונך, תוך כמה זמן בערך אמורה לעלות עונה חדשה- 6-9 חודשים?


תגובה:
כפי שכבר ציינתי: ברשת לא יקדמו את הסדרה, משום שהם לא חושבים שזה כדאי להם, מבחינתם הסדרה גמורה והיא אמורה לשמש כסותמת חורים בלבד. גם לנסות לצבור קהל חדש אחרי 4 עונות כאשר הסדרה בשקיעה זה בלתי אפשרי.
עד כמה שאני מבין, הסדרה אמורה לחזור כבר בחודש ספטמבר עם שאר הלוח החדש של הרשת, אבל השבוע הרשת תפרסם את הלוח שלה לעונה הבאה ואז נהיה חכמים יותר.

השאלה הבאה היא ממאור והיא לגבי Treme:
מה דעתך על Treme ?


תגובה:
לא כל כך התחברתי אליה ואני מבין גם שאין לה קהל רב. אבל זה לא אומר שאני שולל אותה. כל אחד רשאי לאהוב את הסדרות שנראות לו.

מאיה הציגה מספר שאלות על The Vampire Diaries:
ידוע גם על פרטים לגבי העונה השלישית של יומני הערפד ?
ומה דעתך על העונה השנייה ?
(ואם באלך איזה זוג אתה מעדיף דיימון ואלנה או סטפן ואלנה -אני אישית מעדיפה את דיימון ואלנה )
ותודה רבה על כל ההשקעה D:


תגובה:
אין מידע על העונה השלישית של יומני הערפד משום שהכל בגדר ספקולציות, אני מניח שבעוד מספר שבועות המידע יתחיל לזרום ואז אעדכן אתכם.
לגבי העונה השנייה, לא ראיתי אותה עדיין, אשלים את הצפייה בחודשי הקיץ ואז אערוך עליה "שלב סיכום עונה" ובו אביע את דעתי.
לגבי זוגות. באופן אישי, אני לא ממש מקדיש לכך זמן רב, אבל אם היית ממש מכריחה אותי הייתי אומר זאת כך:
ההחלטה היא האם אוהבים שהגבר הוא דמות של בחור רע או בחור טוב, בחור שחצן או עניו. מכייון, שקצת קשה לי לראות על המסך דמויות של שחצנים ואנשים רעים הייתי הולך עם הזוג סטפן-אלנה. אבל בדרך כלל נשים אוהבות ללכת על הבחור הרע, וזה בגלל שיש להן יצר של הרס עצמי והן לא מרגישות שמגיע להן יחס טוב.

גם שאלה על One Tree Hill התקבלה השבוע:
עכשיו שמגרש ביתי חודשה לעונה חדשה יש סיכוי לפי דעתך שהילארי ברטון וצ'אד מייקל מורי יחזרו לסדרה ,כקבועים או שחקנים אורחים??


תגובה:
ראשית, לא ראיתי עדיין שהסדרה חודשה. נכון, מרבית הסיכויים שהיא תחודש, אבל עדיין לא יצאה אפילו הדלפה בנושא.
במידה ותחודש, השניים כבר התבטאו שאולי הם יופיעו בעונה התשיעית במידה ותהיה, אבל הייתי לוקח את האמרות שלהם בעירבון מוגבל, הסיכויים קטנים מאד. הילארי עסוקה עם הסדרה החדשה שלה White Collar בה היא הפכה לחלק מהקאסט הראשי וכן בילד שנולד לה, וצ'אד עסוק בסרטים. לא פלא שהם לא הצליחו להגיע לעונה השמינית, אפילו לפרק אחד.
אבל היי, הכל אפשרי, במיוחד אם יודיעו שמדובר בעונה אחרונה.


2 שאלות מ Bla:
האם השמועות שאשטון קוצ'ר יחליף את צ'ארלי שיין נכונות ? ויש לי עוד שאלה- עכשיו שסמולוויל הסתיימה, מה הייתה דעתך עליה?


תגובה:
כן, אשטון קוצ'ר יחליף את צ'ארלי שין, יצאה הודעה רשמית.
לגבי סמולוויל, עדיין לא ראיתי את העונה, אבל עד העונה התשיעית אני יכול לציין שאהבתי יותר את העונות הראשונות שלה, מאשר את העונות האחרונות שלה. כמו כן, אהבתי יותר את קריסטין קרוק יותר כלאנה מאשר את אריקה דוראנס כלויס ליין. אבל היי, זה רק אני.

עמית ביקש סיכום של הימים האחרונים:
קודם כל תודה על העדכונים השוטפים
הקצב שלהם בימים האחרונים רק גובר והולך ואני נכנס מדי כמה שעות להתעדכן
אשמח, after all set and done, שתציג באם תוכל רשימה סופית אשר מתארת - פר רשת- אילו סדרות ירדו ואלו הצטרפו בפוסט אחד
תודה גדולה


תגובה:
השבוע, הרשתות האמריקאיות הגדולות מפרסמות את לוח השידורים שלהן לעונה הבאה. כאשר אפרסם את הלוח של הרשת אציין באותו Post אלו סדרות בוטלו ואלו סדרות חדשות הצטרפו לאותה רשת.

עמית גם ניסה לברר לגבי הפרסומות באתר:
אגב, לאן נעלמו הפרסומות?
הייתי ב"mode" הרגיל של לחיצה או שתיים כל פעם שאני נכנס


תגובה:
לצערי, בסופו של דבר ולמרות הצלחה ראשונית הוספת הפרסומות לא עבדה בצורה שרציתי ולכן החלטתי להוריד אותן. מה יקרה הלאה ? כרגע אני לא ממש יודע, עוד לא החלטתי.


שאלה מאוראל לגבי XIII:
לא מצאתי מקום אחר לשאול, מה דעתך על הסדרה XII?,האם צפית בפיילוט?
אשמח לקבל פירוט קטן של מה דעתך על הסדרה.


תגובה:
ראיתי את 4 הפרקים הראשונים של הסדרה ובקרוב אערוך עליה ביקורת קצת יותר מעמיקה, אבל ממה שראיתי עד כה, זה לא ממש מוצלח. קיימת הרגשה שהסדרה לא מצליחה לרתק את הצופה. לא פלא שהיא כישלון גדול ברייטינג.


קיבלתי שאלה שמתייחסת לדרמות רפואיות:
ידוע לך איזה דרמות רפואיות חדשות יש ?


תגובה:
ברשתות FOX ו NBC לא מצאתי דרמות רפואיות חדשות. ברשת ה CW, ניתן למצוא את הפיילוט Hart Of Dixie אשר אמור לקבל הזמנה לסדרה ומדובר יותר באופרת סבון שמתעסקת עם רופאים מאשר דרמה רפואית בצורה מלאה. ברשת CBS הפיילוט הרפואי Susannah Grant מחכה לאישור, ברשת ABC אושר הפיילוט החדש של שונדה ריימס בשם Scandal, שהוא דרמה רפואית.


ועכשיו שאלה לגבי סדרה ישראלית קצת ישנה:
היי
הייתי רוצה לדעת מה דעתך על הסדרה "תמונות יפואיות" הישראלית אם ראית אותה (סדרה ישנה)


תגובה:
החזרת אותי הרבה שנים אחרונה. בעיקרון מדובר בסדרה חביבה. אני יודע שרבים הללו אותה וחשבו אותה באותה תקופה לסדרה איכותית, אבל לפי דעתי היא רק סדרה טובה. בהחלט ניתן לצפות בה. עד כמה הייתי ממליץ עליה ? אם אוהבים סדרות ישראליות, אז כן, שווה לתת לה צ'אנס. אם לא אוהבים סדרות ישראליות, הסדרה הזאת לא תשכנע אתכם אחרת.

ליאת שאלה לגבי רייצ'ל טיילור והופעתה ב"אנטומיה של גריי":
אחרי שאושר הפיילוט של המלאכיות של צ'ארלי, מה זה אומר על הדמות של רייצ'ל טילור באנטומיה של גריי ?


תגובה:
עד כמה שאני יודע, לשחקנית היה חוזה רק עד תום העונה. קשה לי להאמין שהיא אמורה להופיע בעונה הבאה, לפחות לא בקנה מידה גדול. אולי היא תופיע כשחקנית אורחת, בכל זאת 2 הסדרות משודרות ברשת ABC, אבל גם אם היא תגיע לא נראה אותה יותר מדי ב":אנטומיה של גריי".

ולסיום מקבץ שאלות שהגיעו במייל:
The Ringer תשודר בעונה הבאה ברשת ה CW ?
ובאיזה חברת הפקה היא תופק ?
האם Alcatrez תשודר בטוח בעונה הבאה ?
למה כל רוב הסדרות של CW מופקות בידי Warner Bros. Television ?
מה דעתך בנתיים על הסדרה Alphas, אהבת את הרעיון, היא תצליח לדעתך בערוץ Syfy ?
מתי העונה השנייה של Hung מתחילה ?
למה בוטלה הסדרה The Fixer לאחר שתי עונות ?
למה אין עונה שלישית לסדרת הריאליטי Supermodel ?
תודה לך : )


תגובה:
כן, Ringer אמורה להיות משודרת בעונה הבאה ברשת ה CW, הושג הסכם. לגבי חברת הפקה, אולפני ABC היו אמורים להפיק את הסדרה, אבל בשל העובדה שהסדרה ירדה מרשת גדולה, CBS, לרשת ה CW ירד גם התקציב לכל פרק, ולכן באולפנים טענו שהם יורדים מהפרויקט משום שהם לא יכולים לעמוד בתקציב שהרשת תעניק להם. כרגע אין חברת הפקה.
כן, "אלקטרז" אושרה על ידי רשת FOX לעונה הבאה.
Warner Bros. Television היא חלק מ Time Warner שבבעלותה 50% מרשת ה CW ולכן תמיד יפנו אליה להפיק.
הרעיון של Alphas נחמד, אבל צריך לראות לאחר מספר פרקים אם לא מדובר בגימיק שייגמר אחרי מספר פרקים.
לגבי Hung, בתחילה נמסר שהיא תעלה לשידור בקיץ 2011, אבל חלק מהמקורות מצביעים דווקא על מעברה לחלק הראשון של שנת 2012.
The Fixer בוטלה בגלל רייטינג גרוע. הפרק הראשון של הסדרה הניב 6.65 מיליון צופים אבל הפרק האחרון שלה הניב רק 2.82 מיליון צופים.
לגבי Supermodel, אין לי מידע על כך. מצטער.

Share on Facebook

תגובה 1:

שקד אמר/ה...

למה הפסקת את הפרסומות?
מהי הסיבה?