יום שישי, 13 במאי 2011

פרסום: רשת ABC אישרה 7 דרמות ו 5 קומדיות חדשות.


אחרי רשתות FOX ו NBC הגיעה תורה של רשת ABC להודיע על הפרויקטים שלה לעונה הבאה וכפי שחשבתי, יש לה הרבה כאלה. מי שקרא את הבלוג שלי לא ממש הופתע לגלות שהרשת אימצה 7 דרמות חדשות (כבר לפני כחודש טענתי שהרשת תאמץ 6 או 7 דרמות חדשות).

להלן הדרמות שהרשת אימצה:

החידוש ל"מלאכיות של צ'ארלי".

GOOD CRISTIAN'S BITCHES אשר יתמקד באמנדה ווהן, גרושה טרייה ואם חד הורית לשניים, אשר חוזרת לדאלאס, בה גדלה, ומגלה שם תככים, מזימות, רכילויות והרבה בוטוקס. הסדרה מתוארת כשילוב של עקרות בית נואשות עם "דאלאס" המיתולוגית.

Once Upon a Time - יעסוק באישה עם עבר בעייתי, אשר נמשכת לעיירה במיין, אשר קסמים וסיפורי אגדות יכולים להיות אמיתיים בה. הסדרה מתוארת כשילוב של Lost ו Pushing Daisies. וההתלהבות לגביו גבוהה מאד. ג'ניפר מוריסון מקבלת ביקורות חיוביות גבוהות מאד.

Pan Am – אודות טייסים ודיילים\דיילות אשר טסים בחברת Pan Am בשנות השישים. הסדרה מצטיירת כאופרת סבון.

The River - דרמת אימה אודות משפחה אשר נוסעת אל לב האמזונס, בכדי להציל את אביהם הנעדר.

Revenge - מעין סיפור "הרוזן ממונטה כריסטו" בגרסה הנשית. מדובר באישה צעירה ומיסתורית, אשר מגיעה ל"האמפטונס" בכדי לנקום באנשים שהרסו את משפחתה.

Scandal - הדרמה הרפואית החדשה של שונדה ריימס.

חלק מהסדרות החדשות צפויות לעלות רק בחלק השני של העונה.

הרשת גם אישרה 3 קומדיות חדשות:

Apt. 23

Last Man Standing - הקומדיה החדשה של טים אלן.

Man Up אשר תציג מבט כיצד במה שגבר מודרני צריך לעשות כדי לשרוד. אירועים שיסופרו מעיניהם של 3 חבריו הטובים ביותר ונשותיהם.

Work It – אשר יתרכז בשני מוכרי מכוניות מובטלים, אשר מבינים שהעולם עתה שייך לנשים, ולכן בכדיי להשיג עבודה יהיה עליהם להתלבש כמו נשים. והשינוי הזה יהפוך אותם לאנשים, אבות ובעלים טובים יותר. אבל גם להעריך את סוף היום, בו הם מתפרקים בבר שלהם. הפיילוט הזה מוגדר כחמוד.

Suburgatory - הקומדיה תעסוק בחיים בפרברים ותתמקד באישה מניו יורק, אשר עוברת לפרבר, רק בכדי לגלות שהחיים שם הרבה יותר מסוכנים משחשבה.

Share on Facebook

אין תגובות: