יום שישי, 13 במאי 2011

פרסום: תמונת מצב לגבי רשתות CBS ו ה CW.

לאחר שרשתות FOX ו NBC סגרו, פחות או יותר, את הזמנת הפיילוטים החדשים לעונה הבאה, נותרו עדיין 3 רשתות. להלן תמונת המצב של הפרויקטים שלהן.



קומדיות:

HOW TO BE A GENTLEMAN – קומדיה שקיבלה אישור לפיילוט ברגע האחרון ונמצאת גבוה בסדר העדיפויות. הסדרה אמורה להתרחש במגזין ולעקוב אחר אלן, אשר כותב טור ובו הוא מדריך כיצד להתנהג כמו ג'נטלמן.

TWO BROKE GIRLS – קיבל ביקורות חיוביות מאז והבאז לגביו גבוה. הפרויקט עוקב אחר 2 נשים שונות אחת מהשנייה. מקס, ענייה מאז ילדותה וקרוליין, עשירה מלידה שירדה מנכסיה. שתיהן מוצאות את עצמן ממלצרות באותו דיינר וחוברות יחדיו למיזם חדש אם רק יוכלו למצוא 250 אלף דולר להתחיל.

קומדיה ללא שם של פיטר נייט – קומדיה משרדית אודות עובדים של חברה חשובה מאד.

דרמות:

Rookies - הסדרה תעסוק בשישה שוטרים חדשים במשטרת ניו יורק, אשר מנסים לתמרן בין העבודה החדשה שלהם לחייהם הפרטיים.

SUSANNAH GRANT – דרמה רפואית חדשה. למרות שבימים האחרונים היא מאבדת גובה.

The Rememberer - הסדרה עוקבת אחר קארי, בלשית לשעבר שיש לה יכולת לזכור הכל. עובדה שעזרה לה לתפור פרשיות רצח אבל לא בתור נהגת מונית.

Person Of Interest - מדובר בדרמת מתח שג' ג' אברהמס אמור להפיק. הדרמה אמורה לעקוב אחר סוכן CIA אשר נחשב למת, אשר מגויס על ידי ביליונר בכדי להלחם בפושעים מסוכנים בניו יורק. כיום נחשב כמועמד המוביל לעונה הבאה.

Ringer - של שרה מישל גלר ממשיכה להיאחז בציפורניים ולא לוותר, אבל הסיכויים שלה פחותים.



The Secret Circle ו Hart Of Dixie יגיעו לעונה הבאה של הרשת (לגבי Dixie עדיין יש מעט השגות, אבל לפי דעתי ניתן לרשום אותה כבטוחה לעונה).

Share on Facebook

תגובה 1:

מתעניינת אמר/ה...

Rookies - הסדרה תעסוק בשישה שוטרים חדשים במשטרת ניו יורק, אשר מנסים לתמרן בין העבודה החדשה שלהם לחייהם הפרטיים.
זה לא התקציר של blue rookies ?