יום שישי, 13 במאי 2011

פרסום: רשת NBC אישרה מספר פיילוטים לעונה הבאה וביטלה מספר פרויקטים.


הרשת נתנה אישור לדרמות הבאות:

PLAYBOY -
דרמה אודות שפנפנות הפלייבוי בשנות השישים. כאשר ההתמקדות היא בשינויים הפוליטיים והמיניים של התקופה. אמבר הרד לוהקה לאחד התפקידים הראשיים,

REM או בשמו כיום Awake- מותחן אודות שוטר אשר מתעורר לאחר תאונה בכדי להבחין שהוא חי בשני מציאויות.

Grimm - דרמה משטרתית. החלק המעניין הוא שהפושעים יהיו דמויות מעולם האגדות של האחים גרים. נתון מעניין נוסף הוא שהכותבים אמורים להיות הכותבים של הסדרה Buffy The Vampire Slayer.

הרשת גם העניקה אישור לקומדיות הבאות:

ARE YOU THERE VODKA? IT'S ME, CHELSEA –
הקומדיה החדשה של צלסי הנדלר.

Free Agents - הינה קומדיה רומנטית, על פי פורמאט בריטי, אשר בוחנת את היחסים בין 2 עובדים. אחד שזה עתה התגרש והשנייה שזה עתה איבדה את ארוסה. השניים אמורים לעסוק ביחצנות. התגובות החיוביות לגביו היו רק לגבי האנק עזריה, אבל זה לא מספיק.

הפיילוט Bent בכיכובה של אמנדה פיט אודות אם חד הורית (גרושה טרייה), אשר מנסה ככל יכולתה לא להתאהב בגולש אותו שכרה לשפץ את המטבח שלה. אמנדה פיט לוהקה לתפקיד הראשי, גם הוא עדיין במירוץ לעונה הבאה.

BFF – אודות אישה אשר עוברת לגור עם החבר הכי טוב שלה, בכדי לגלות שהוא גר עם החבר שלה.

האישורים הללו מצטרפים לפרויקטים שכבר אושרו:


דרמות:

המיוזיקל SMASH - בכיכובה של דברה מסינג - אשר אמור לעקוב אחר קבוצה של שחקנים, שמתקבצת ביחד בשביל להפיק מיוזיקל בברודווי, עדיין דוהר קדימה מבחינת הסיכויים שלו לקבל אישור לעונה הבאה. דרך אגב, הפינליסטית של אמריקן איידול, קתרין מקפי, אשר משתתפת בפרויקט, זוכה לשבחים רבים על השירה שלה.

הגרסה האמריקאית של PRIME SUSPECT בכיכובה של מריה בלו.

קומדיות:

WHITNEY -
אשר יתבסס על זוג צעיר והעליות ומורדות של זוגות בימינו. בכיכוכבה של וויטני קאמינגס.

Up All Night - אודות הורות של אישה בשעה שהיא מנסה לתמרן בין חייה האישיים לעבודה. כריסטינה אפלגייט מככבת בו.


כמו כן, הפיילוטים הבאים קיבלו את הידיעה שהם לא ממשיכים הלאה:

הפיילוט של דון ג'ונסון, A Mans World, לא ממשיך הלאה. קיימת אפשרות שבכל זאת הפיילוט יגיע לכבלים.

גם הפיילוט Wonder woman לא עובר הלאה ולא יהפוך לסדרה.

17th PRECINCT – הפיילוט עטור הכוכבים.

Reconstruction - הסדרה מתרחשת במיזורי בימים שלאחר מלחמת האזרחים האמריקאית ותתמקד בג'ייסון, חייל אשר חורש את הארץ ומתיישב בעיירה בה הוא מתקבל כמושיע.

הפרוייקט של קארי ליזר - סיטקום אודות אישה שיש לה בעיה במערכות יחסים, אשר בעזרת הקולגות שלה, מסייעת לאנשים בעת מעבר בין קריירות או לאחר פיטורין. שרה פולסון מככבת בו.

LoveLives - סיטקום אודות זוג אשר בוחן את האפשרות לבגוד אחד בשנייה והחברים שמסביבם שמעודדים אותם לעשות זאת. הביקורות לגביו היו מעורבות.

BRAVE NEW WORLD - קומדיה שתתרחש במשרד, ואשר תתמקד בדמויות המאד ססגוניות של קבוצת אנשים ב"כפר פיליגראם", פארק אשר מתמחה בשחזור ניו אינגלד בשנת 1637.

My Life As An Experiment – קומדיה של ג'ק בלאק, אשר תתמקד בעיתונאי של מגזין, אשר מכניס את עצמו ומשפחתו למצבים משונים, וסיפוריו שתמיד קשורים איכשהו לנישואיו.


Share on Facebook

תגובה 1:

אוראל אמר/ה...

AWAKE ו GRIMM הולכות להצליח לדעתי... נשמע טוב.