יום שישי, 13 במאי 2011

ניתוח: מדוע החידוש של Wonder Woman לא הצליח.


מהרגע הראשון שבו הצופים חזו בפיילוט של דיוויד אי קלי היה ברור שהפיילוט הזה בצרה. התגובות אליו היו מעורבות ונעו בין חיוכים למראה סדרת קומיקס נוספת לאכזבה מהפיילוט עצמו. אז, מדוע הפיילוט נכשל ?
ניתן למנות 2 סיבות עיקריות: הראשונה היא, השחקנית הראשית, אדריאן פליקי , שלא הצליחה לעמוד במשימה ולהפוך להיות Wonder Woman של שנות האלפיים, אין לה כריזמה ונוכחות כפי שהיה ללינדה קרטר בשנות ה 70 כאשר גילמה את התפקיד.
הסיבה השנייה והעיקרית היא, שדיוויד אי קלי שינה מעט את הקונספט של הסדרה של שנות ה 70 וניסה לעשות את הפיילוט (ולימים את הסדרה) מודרני יותר – הצופים לא אהבו את השינויים הללו ולא התחברו אליהם (בין היתר ניתן להצביע על החלפת התלבושת המסורתית של הכוכבת). נכון, סמולוויל הציגה גם היא מבט שונה על סיפורו של סופרמן, אבל הסדרה היוותה מעין הקדמה לסרטי וסדרות הנושא של סופרמן שנעשו עד כה ולכן קל היה לצופים לעשות את ההפרדה בין מה שהם הכירו למוצר החדש.
עכשיו, לאחר ש Human Target בוטלה ו Smallville סיימה את תפקידה אין כרגע באוויר סדרת קומיקס. מעניין אם בשל ירידת קרנם של סדרות הקומיקס רשת ABC תוותר על הפקת הפיילוט של The Hulk עליו היא עובדת בחודשים האחרונים.

Share on Facebook

תגובה 1:

ליאת אמר/ה...

אני באמת חושבת שהפיילוט לא הצליח בעיקר בגלל איך שהדמות נראת...ובמיוחד בתמונה הזאתי...
תמונה אחת שווה אלף מילים ...;)