יום שני, 16 במאי 2011

פרסום: מדוע Community וצ'אק חודשו ו Outsourced או The Event בוטלו.


ראיתי שיש התכתבויות ואי הבנה לגבי ההחלטה של רשת NBC לגבי הסדרות הנ"ל. יש הגיון ברור מאחורי ההחלטות הללו, ההגיון הזה מגיע תמיד לאותה נקודה: כסף !!!
Community סיימה עונה שנייה והיא תקבל עונה שלישית, כלומר היא תמנה לפחות 62 פרקים, גם במקרה ותקבל 13 פרקים בלבד לעונה הבאה ו 71 או אפילו 74 פרקים במקרה של עונה מלאה מורחבת.
Outsourced וגם The Event מונות 22 פרקים בלבד. נכון, כל הסדרות נמצאות, פחות או יותר, עם אותם נתוני רייטינג, אבל Community נמצאת כבר במצב שהיא יכולה למכור יותר פרקים לסינדיקציה (כלומר, לשידורים חוזרים), ובכך להעשיר את הקופה של NBC ביותר כסף, ולכן כדאי לרשת להשקיע בה יותר מאשר בשתיים האחרות.
דרך אגב, זו גם אחת הסיבות שצ'אק קיבלה אישור לעונה רביעית וחמישית. ברשת ידעו שיש להם מוצר שיכול להפוך, או שכבר הפך לקאלט, ולכן יימכר בצורה טובה לסינדיקציה ובכך יכניס לרשת כסף רב.
אל תאמינו לכל מה שמנהלי הרשתות אומרים לכם. שכביכול הם מאמינים בסדרות שלהם, או במקרה של צ'אק, הרצון להעניק לסדרה סוף מסודר. ברשת רצו להגיע ל 88 פרקים ויותר של הסדרה, ובכך להגדיל את הסיכויים של הסדרה להימכר לסינדיקציה בצורה טובה (88 הוא המספר שבדרך כלל מעלה את המחיר עבור הרשת) ובתום העונה החמישית של הסדרה צ'אק תגיע ל 91 פרקים. כלומר, הם עברו את המכסה הנדרשת.
אז, כאשר אתם קוראים התייחסויות מצד מנהלי רשתות ותוכניות על כמה הם אוהבים את הסדרות ומאמינים בהם, למרות הנתונים החלשים שלהם, תבינו עד כמה הם משקרים לכם.

Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

סינדיקציה היא לא לאחר 100 פרקים ?