יום שבת, 28 במאי 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

Little Fockers – הסרט השלישי בסדרת הסרטים של בן סטילר. בסרט הזה, ג'ק ברנס, אביה של אשתו של גרג, עובר התקף לב ומחליט למנות את גרג ליורש ראש המשפחה. במקביל, גרג, לא מצליח לדבר עם בתו שכועסת על כך שקרא לסבא ג'ק "קוקו" ובנו מתגלה כיצור חולמני. גרג מעוניין לייצר יציבות כלכלית ולכן הוא נענה להצעתה של נציגת תרופה סקסית (ג'סיקה אלבה) לפרסם את התרופה שלה להענקת זקפה לגברים מבוגרים בעלי בעיות לב. ג'ק חושד שגרג מנהל איתה רומן ומופע האימים משני הסרטים חוזר, כאשר ג'ק מנסה לשכנע את בתו לעזוב את גרג ולעבור אל קווין העשיר.
בתור סרט שלישי בסדרה מדובר בקומדיה לא רעה בכלל, התסריט, לאחר התחלה בעייתית צובר תאוצה ככל שהסרט מתקדם ולקראת הסוף הוא הופך למצחיק מאד. כמו כן, כשיש לך צוות שחקנים כל כך מוכשר (גם ברברה סטרייסנד, דסטין הופמן ואואן ווילסון חוזרים להופיע בסרט) אי אפשר לפספס. ואיך אפשר בלי איזכור של ג'סיקה אלבה, פצצת הסקס המהלכת, שגם בקומדיה שכזאת מראה שיש בה משהו מעבר לגוף ופנים מושלמים ומראה חוש קומי מפותח.

אז, לראות או לא לראות ?
לאחר שעוברים את רבע השעה הראשונה הקצת בינונית, אפשר ליהנות מקומדיה טובה מאד. רק הייתי ממליץ לצופים לראות את שני הסרטים הקודמים בסדרה בכדי להבין את הדינמיקה בין הדמויות ובכדי להבין בדיחות פנימיות. אז כן, כדאי לכם לראות.


At Risk – אשה אשר רוצה לקדם את הקריירה הפוליטית שלה (רצה לתפקיד המושלת) בכך שתפתור מקרה רצח ישן, ברגע שמתחילים לחקור את המקרה גופות נוספות מתחילות לצוץ, והגיבורה ניצלת מניסיון אונס ורצח.
הרעיון מעניין, למרות שלא כל כך מקורי, אבל המוצר עצמו בצורה ירודה מאד, אפילו גרועה. התסריט מפוזר מאד, המשחק גרוע, ואני כולל במסגרת הזאת גם את השחקנית המפורסמת אנדי מקדואל וכן את הגיבור הראשי, דניאל סאנג'אטה (אותו רבים מכירים כחבר של ד"ר ביילי מהסדרה "האנטומיה של גריי"), העריכה חובבנית ויותר משתורמת לסרט היא הורסת אותו. בשלב כלשהו אפשר היה להצטער על בזבוז של רעיון טוב.

אז, לראות או לא לראות ?
למרות הרעיון המעניין, המוצר הסופי גרוע מאד. לפי דעתי, הסרט היה צריך להימרח על פני שלש שעות של מיני סדרה ולא לכווץ את האירועים לשעה וחצי, בשל כך קצב האירועים הפך מהיר אבל גם מבולבל והעריכה החובבנית שלו רק הרסה אותו עוד יותר. אז אתם מבינים שההמלצה שלי היא: דלגו על הסרט.


Share on Facebook

אין תגובות: