יום ראשון, 1 במאי 2011

לוח ההערכות לגבי חידוש סדרות אמריקאיות לעונת החורף 2012-2011.

מרבית מהצופים הישראלים מעוניינים לדעת מה המצב של הסדרות שהם כה אוהבים. אנו נמצאים כשבועיים לפני פרסום הלוחות של לוח החורף האמריקאי לעונת 2012-2011 והגיע הזמן לבחון את מצבן של הסדרות של הרשתות הטלוויזיה הגדולות. מספר סדרות כבר בוטלו ויש כבר תמונה ברורה לגבי סדרות נוספות שעושות את הבטוחה להצטרף אליהן. הלוח הזה יעשה לכם סדר בכל הבלגאן ויבהיר לכם את מצבן של הסדרות שאתם צופים בהן בשקיקה. בניגוד ללוחות אחרים אשר מפורסמים ברשת הלוח שלי לא מתייחס רק לנתונים היבשים של הרשת, אלא גם לידיעות שמגיעות מהרשת, בצורה רשמית או על ידי הדלפות, לגבי כל סדרה וסדרה וכן הערכות של כתבי תרבות ופרשנים אמריקאים. כולי תקווה שהסדרות שאתם אוהבים נמצאים בדרך לחידוש.
בניגוד לעונה שעברה בה הלוח שלי אורגן על פי אחוזי סיכוי לחידוש, העונה אתייחס לכל רשת בנפרד ואעריך כל סדרה. במידה והנתונים בין 0 ל 50 סיכוי הסדרה לחידוש קטנים מאד. במידה ואין לסדרה בעיות לחזור לעונה נוספת לא אציין אחוזי סיכוי לחידוש עבורה.
ועכשיו למלאכה.
מדובר בלוח ההערכות האחרון שלי לעונה הזאת.
תיהנו.



The Event – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Law & Order: LA – קשה לי להאמין שהסדרה תחודש. אם זה יקרה זה יהיה רק בגלל המותג. הסיכוי לחידוש: 10%.

Outsourced – רק אם לא יהיו פיילוטים טובים יותר היא תחזור לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 30%.

Chuck – במידה והיא חוזרת, והסיכויים לכך לא גדולים, קשה לי להאמין שברשת ישאירו אותה בשעת השידור שלה ולא יעבירו אותה ליום שישי לעונה אחרונה. אז מדוע בכל זאת יש לה עדיין סיכוי למרות רייטינג מדרדר ? מדובר בסדרה זולה מאד והעונה הבאה אמורה לגרום לה להגיע ל 100 פרקים ובכך להעשיר יותר את קופת NBC בכל מה שקשור למכירתה לסינדיקציה (שידורים חוזרים). הסיכוי לחידוש : 35%.

Harry's Law – למרות הנתונים הגרועים של הפרק האחרון שלה בעונה עדיין הנתונים שלה היו סבירים עד בינוניים. לי נראה שהיא תחזור, גם אם לא בעונת החורף, אז אולי שוב כממלאת מקום בחלק השני של העונה. הסיכוי לחידוש: 60%.

Parenthood – מבחינת הרשת, מדובר בסדרה שמספקת את הסחורה, למרות שהנתונים שלה בינוניים. יחסית לנתוני שאר הסדרות של הרשת מדובר בנתונים טובים. לדעתי היא תחזור לעונה שלישית. הסיכוי לחידוש: 75%.

Law & Order:SVU – סדרת הדרמה עם הנתונים הטובים ביותר עבור הרשת, קשה לי לראות אותה מבוטלת.

סדרות שחודשו:
30 רוק.
The Office
Park & Recreation
Community

סדרות שבוטלו:
Outlaw.
Undercovers.
Chase.
The Cape.
Perfect Couples
The Paul Reiser Show



Detroit 1-8-7 – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

No Ordinary Family – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Better With You – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

V – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Off The Map – הסדרה גמורה. סיכוי לחידוש: 0%.

Happy Endings – הנתונים שלה בינוניים מאד ובמידה ולא ימצא פיילוט טוב ממנה קיים סיכוי קטן שיעניקו לה סיכוי נוסף. הסיכוי לחידוש: 30%.

Mr. Sunshine – הסדרה לא ממש הצליחה ובשבועות האחרונים שלה הניבה מספרים לא כל כך טובים. לפי דעתי היא לא תחודש אבל המספרים לא כל כך החלטיים ולכן יש לה סיכוי. הסיכוי לחידוש: 35%.

Brothers & Sisters – על פי הנתונים היבשים, הסדרה כלל לא צריכה לשוב. הדבר היחיד שעובד לזכותה היא העובדה שהרשת סבלה העונה מקריסה טוטאלית של כל הסדרות החדשות שלה וחלק מהסדרות הישנות. לפי דעתי, במידה והפיילוטים של הרשת יהיו חזקים מספיק (לרשת יש פיילוט חדש של יוצר "עקרות בית נואשות") היא לא תשוב. הסיכויים שלה לא השתנו מההערכה הקודמת. הסיכוי לחידוש: 40%.

Body Of Proof – נכון לעכשיו, הנתונים שלה בינוניים. לזכותה עומדת העובדה שלא נותר זמן רב לרשת להחליט אם היא רוצה לחדש אותה. להערכתי הסדרה תזכה לעונה נוספת. האם היא תישאר באותה משבצת שידור ? ככל הנראה, אבל רק ימים יגידו. הסיכוי לחידוש: 60%.

Desperate Housewives – החוזים עם השחקניות הראשיות נחתמו ולכן הסדרה תחזור לעונה נוספת.

סדרות שבוטלו:
My Generation.
The Whole Truth.

סדרות שחודשו:
The Middle
Private Practice
Castle
Cougar Town
Modern Family
Grey's Anatomy




The Defenders – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Shit My Dad Says – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

The Good Wife – מבין כל הסדרות שעדיין לא הוחלט לגביהן ברשת, הסדרה הזאת בבעיה הכי גדולה. הנתונים שלה פשוט לא טובים. במידה והיא תחודש (והסיכוי לכך קטן) זה יקרה בגלל שברשת חושבים למכור אותה לסינדיקציה בשלב כלשהו, הזמירות שמתקבלות מהרשת מצביעות על כך שברשת שוקלים זאת בכובד ראש. הסיכוי לחידוש: 45%.

Blue Bloods – המצב שלה לא השתנה במשך כל העונה. ברשת יצטרכו להחליט אם הנתונים הללו מספקים אותם או לא. גם במקרה הזה ההחלטה היא כמעט שווה. לי נראה שהסדרה תחזור, אבל מדובר יותר בניחוש מאשר ידיעה. הסיכוי לחידוש: 50%.

Criminal Minds Suspect Behavior - לאחר פתיחה סבירה הגיעה ירידה ובפרקים האחרונים היא מתנדנדת בין נתונים סבירים לבינוניים, יש לי הרגשה (שלא מבוססת על מידע כלשהו) שברשת ירצו לתת לסדרה צ'אנס נוסף בעונה הבאה, אבל נכון לעכשיו ההחלטה יכולה להיות לכאן (חידוש) או לכאן (ביטול). הסיכוי לחידוש: 55%.

CSI: NY – לא הוזכרה בשום מקום כמועמדת לביטול. כמו כן, קשה לי להאמין, שברשת הזאת יזעזעו את יום שישי שנה שנייה ברציפות לאחר שהמשבצת של שעה 8 בערב תקבל סדרה חדשה. הסיכוי לחידוש: 70%.

CSI: Miami – אין סיבה לבטל אותה. במשבצת השידור שלה ביום ראשון היא משיגה נתונים סבירים עד טובים עבור הרשת שלה וברשת השמרנית הזאת לא ממהרים ללחוץ על ההדק במקרים כאלה. הסיכוי לחזור: 70%.

Rules Of Engagement – לא נראה לי שהיא תבוטל, במיוחד לאור המצב הבעייתי של Two And A Half Men. מאחר וקומדיה אחת של הרשת בכל מקרה תבוטל, Shit My Dad Says, ברשת יעניקו לסדרה הזאת עונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 80%.

Hawaii 5-0 – נתונים טובים מאד, במיוחד ביחס לשעת השידור שלה. עונה שנייה היא דבר בלתי נמנע. כמו כן, הזכויות על הסדרה כבר נכרו לסינדיקציה לרשת TNT, כך שברשת יעדיפו שיהיו כמה שיותר פרקים בשביל כמה שיותר רווחים.

NCIS:LA – בהפקה כבר מתחילים להכין את הקרקע לעונה הבאה. הסדרה חוזרת.

CSI – למרות הוותק שלה הסדרה שומרת על נתונים גבוהים. היא תחזור לעונה נוספת.

The Mentalist – אין אפילו קצה קיצו של התלבטות. הסדרה חוזרת בעונה נוספת.

Criminal Minds – הסדרה חוזרת בעונה נוספת. מה יהיה הרכבה בעונה הבאה ? זו שאלה אחרת, שאין עליה עדיין תשובה, בשל העובדה שיש שחקנים שמסיימים חוזים ואחרים רוצים שדרוג.

Molly & Mike – הסדרה חוזרת. זה סגור.

סדרות שבוטלו:
Medium.
Chaos.

סדרות שחודשו:
The Big Bang Theory
Two And A Half Men (אם כי כעת, לאחר כל הבלגאן עם צ'ארלי שין, מצבה לא ברור).
How I Met Your Mother
NCIS



Human Target – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

Traffic Light – הסדרה גמורה. הסיכוי לחידוש: 0%.

The Chicago Code – עדיין הנתונים שלה לא מספיק טובים, אולי ברשת יחליטו להעניק לה סיכוי נוסף. הסיכוי די מזערי. הסיכוי לחידוש: 15%.

Lie To Me – על פניו נראה שמבין כל הסדרות בעלות הנתונים הלא טובים של הרשת, היא נמצאת בעדיפות עליונה, אבל גם כך הסיכויים שלה לא טובים, משום שנראה כי לרשת יש 3 פיילוטים שמועמדים להיכנס ללוח של העונה הבאה. הסיכוי לחידוש: 20%.

Breaking In – הנתונים עד כה סבירים. אין ידיעות מהרשת לגביה ולכן אפשר יהיה להסיק את גורלה רק מהנתונים שלה. לרעתה ניתן לומר שהיא מוצבת אחרי אמריקן איידול ומניבה נתונים בינוניים בלבד. הסיכוי לחידוש: 55%.

Bones – אחד מהעוגנים של הרשת, תשוב לעונה נוספת. הסיכוי הקטן שהיא לא תשוב קשור לחתימה על חוזה מול הרשת. הסיכוי לחידוש: 90%.

House – הסדרה תחזור. יוצר הסדרה, דיוויד שור, בטוח בכך, ברשת עדיין אוהבים אותה, וההדלפות שמגיעות כי מנסים למכור אותה לרשתות אחרות נועדות רק להפעיל לחץ על הרשת. קשה לי להאמין, שאם רשת FOX לא תחדש את הסדרה היא לא תמצא בית אחר.

סדרות שבוטלו:
Lone Star.
The Good Guys.
Running Wilde.

סדרות שחודשו:
Fringe
Glee
Raising Hope
The Cleveland Show
The Simpsons
American Dad
Family Guy
Bob's Burger's



Hellcats – נמצאת במצב גרוע ביותר. כמו כן, ברשת כבר לא צריכים להתחנף למפיק טום וולינג בשביל שימשיך להשתתף בסדרה סמולוויל, כך שהסדרה בבעיה רצינית. הסיכוי לחידוש: 15%.

One Tree Hill – המידע לגבי הפרק האחרון של העונה נשמע כפרק אחרון של הסדרה, גם צוות השחקנים חושב כך. אבל הקריסה של Hellcats בחצי השני של העונה מעלה את המניות של הסדרה לעונה אחרונה. הסיכוי לחידוש: 60%.

Nikita – הנתונים שלה בינוניים, אבל מצב הרשת יחזיר אותה לעונה נוספת, אל תצפו לשמוע חדשות בנוגע לכך עד שחרור הלוח החדש של הרשת. הסיכוי לחידוש: 65%.


סדרות שבוטלו:
Life Unexpected
Smallville (הסדרה מסתיימת בתום העונה).

סדרות שחודשו:
90210
Gossip Girl
Supernatural
The Vampire Diaries




Share on Facebook

9 תגובות:

ליאת אמר/ה...

את האמת חוץ מ off the map לא עצוב לא על אף סדרה שבוטלה ובאמת שרק ניקיטה one tree hill ו happy fndidngs הם סדרות שראיתי ואני ממש יתבאס אם לא יחזרו,

ואחרי החפירה...לא הבנתי כל כך את הרעיון של הסינדיקציה, תוכל להסביר את זה באופן יותר ברור ?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!!

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!!!
איך הולך עם הGOOGLE ADSENSE אתה מרוויח?

אנונימי אמר/ה...

ד"א, מקווה מאוד שצ'אק תחודש

אוראל אמר/ה...

מחזיק אצבעות לצ'אק.

שקד אמר/ה...

ההתחלה שלך מועתקת מהפוסט הראשון שלך העונה(או השני..) ורואים את זה כי אתה אומר: "אנחנו נמצאים חודש מפתיחת הטלוויזיה..."

בכל מקרה, אני לא מסכים איתך לגבי ABC, בגלל ששנה שעברה הם העלו 3 דרמות בלבד, בגלל שהם לא קרסו כמו השנה, כך שאני חושב שV או NO ORDINARY FAMILY יחודשו... אחת משתיהן, גם תחושה שלי, וגם הגיון שלי... הם לא יתחילו עונת שידור עם דרמה אחת בלבד(שהיא במצב לא הרבה יותר טוב מV וNO ORDINARY FAMILY)..

לגבי צ'אק, אני די מסכים איתך, למרות שלדעתי הנצחונות של צ'אק בסדקרים ובתחרויות גם משפיע...

D1D1 אמר/ה...

לשקד - תוקן.

^^ אמר/ה...

תודה רבה

עמית אמר/ה...

תודה רבה על ההשקעה
כיף לקרוא סוף סוף את ההערכה המלאה יחד עם זאת כואב לראות סדרה שנקשרת אליה שמיועדת לביטול
כמובן מקווה שהבלוג שלך ימשיך איתנו
חוץ מזה אני מאמין שכולם כאן רוצים שצ'רלי יוחזר ולאלתר
ולקבל בשנה הקרובה (ואם אפשר בתור צופה לשידור בייס בארצינו) הרבה יותר סדרות איכותיות עם תסריט טוב
חוץ מזה שאלה אחרונה- איך יכול להיות שלא קמו ארגון אוהדי סדרות בארה"ב שהרימו את נס הדגל כדי לעשות חוק אשר יכריע רשת שאשר שידרה לפחות 2 עונות מסדרה X לעשות לה בפרק סיום-איחוד CLOSER באם הוחלט על ביטולה? מה קשה להרים עוד פרק אחד ולסיים את העלילה לסדרה שהצופים אוהבים.
דוגמא נוכחית: האשה הטובה סדרה שאני מקווה מאוד שלא תבוטל אבל אם כן שיעשו פרק מסיים כפול.
דוגמא לא רחוקה מהעבר: פשע מן העבר האלמותית שכמעט מידי פרק בשבע העונות שלה סיפקה איכות ולפי הבנתי (אני לפני התחלתההצפייה בעונה האחרונה) לא עשו פרק אשר סגר את כל הלילה לדמויות האהובות
הלוואי והרשתות יעשו משהו בנידון
עמית