יום שני, 2 במאי 2011

פרסום: אז מה קורה בגזרת הפיילוטים ? חלק 2.

אנחנו נמצאים שבועיים בלבד לפני עליית הלוחות החדשים של הרשתות האמריקאיות הגדולות לעונת החורף הבאה שלהן. מתחילים כבר לזהות מגמות ותגובות לגבי הפיילוטים של הרשתות השונות. להלן מצב חלק מהפיילוטים בקרב הרשתות השונות. אני מדגיש, לא מדובר בכל הפיילוטים, אלא בחלקם.



דרמות:
צריך לזכור שבשנה שעברה, וללא עליית תוכנית הריאלטי The X Factor, הרשת העלתה 2 דרמות חדשות בלבד (The Chicago Code ו Lone Star). השנה, כאשר Terra Nova בטוחה בלוח המשדרים של העונה הבאה וככל הנראה גם Touch, הסדרה החדשה של קיפר סאת'רלנד, אשר מספרת את סיפורו של אב שיש לו ילד אוטיסט שיכול לחזות אירועים, הרשת עשויה להעלות בנוסף להן דרמה אחת בלבד.
הפיילוט, אשר בשבוע האחרון צץ כפיילוט המוביל הוא EXIT STRATEGY - בכיכובו של אית'ן הוק. הסדרה אמורה לעסוק בחמישה אנשים אשר מקושרים ל CIA אשר מקבלים משימה, כאשר משימה של ה CIA נכשלת, לחלץ את הנוגעים בדבר. הוק יגלם את מנהיג הקבוצה, האיש מאחורי האסטרטגיה לחילוץ, ואשר מזדהה עם האנשים שצריך לחלץ, ויעדיף למות מאשר להשאיר אותם מאחור. מבחינת האינטנסיביות, משווים ברשת את הסדרה ל 24. הפיילוט קיבל תגובות חיוביות מאד.
פיילוט נוסף שמקבל באז בקרב מנהלי הרשת היא הדרמה הרפאית WEEKENDS AT BELLEVUE – דרמה אשר עוסקת בפסיכיאטרית, אשר מקבלת את המשמרת של הלילה בסופי שבוע של בית החולים של בלוויו (את ניהול המחלקה הפסיכיאטרית של בית החולים). ברשת חושבים לצוות את הפיילוט עם הסדרה House בתקווה שבסופו של דבר אולי הסדרה תתפוס את מקומה.
פיילוט שלישי שעדיין ניצב בתחרות לעונה הבאה הוא THE FINDER – הספין אוף של הסדרה Bones.

החדשות הרעות הן לחובבי המדע בידיוני:
2 סדרות מדע בידיוני שככל הנראה לא יופיעו בעונה הבאה הן:
Alcatraz - פרויקט חדש של רשת FOX, אודות האי ידוע לשמצה בו שכנו הפושעים המבוקשים ביותר בהיסטוריה האמריקאית. הסדרה תעסוק בקבוצה של אסירים וסוהרים שנעלמו בעבר ועתה מופיעים בהווה. כמו כן, הסדרה תתמקד בסוכני F.B.I, אשר מחפשים אחריהם בכדי לפענח את המיסתורין הגדול, אשר אופף את היעלמותם וחזרתם. לאחר התלהבות ראשונית מהפרויקט נראה שברשת התקררו בכל מה שקשור לפיילוט הזה. יש עדיין מנהלים מסוימים ברשת שעדיין אוהבים את הפרויקט, אבל חידושה של Fringe ככל הנראה הגיע על חשבונה. בכל זאת, יש לה עדיין סיכוי אז הצופים שחיכו לה יכולים להיות אופטימיים, לפחות בשלב הזה.
וגם LOCKE & KEY, שעל התקררות הרשת לגביו דיווחתי לכם כבר בפרסום הקודם בנושא.

קומדיות:
3 הקומדיות עליהן דיווחתי בפעם שעברה כבעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לקבל אישור לעונה הבאה עדיין נמצאים בסטאטוס הזה. מדובר בפיילוטים:
The New Girl – אודות מורה, אשר חסרת מזל באהבה, שעוברת לגור עם 3 גברים פרועים. הפיילוט נראה בטוח מאד לקבלת אישור לעונה הבאה.

FAMILY ALBUM – אודות אב של משפחה, אשר מעוניין להעביר זמן עם משפחתו המורחבת ולכן הוא לוקח אותם לחופשה. כל עונה אמורה לייצג יום אחד בחופשה. לא נראה שמקומו מובטח אבל נראה שהסיכוי שלו גבוה

I HATE MY TEENAGE DAUGHTER – נחשבת כבעלת סיכויים גבוהים, בעיקר בגלל הכוכבת שלו, ג'יימי פרסלי. מדובר, למי ששכח, בקומדיה שתשודר באולפן, בניגוד לקומדיות האחרונות שהרשת שידרה. הקומדיה תעסוק סביב 2 נשים שיש להן בנות בדיוק כמו הבנות שהשפילו אותן כשהיו בתיכון.

2 קומדיות שניתן למחוק מהרשימה הן:
Tagged - קומדיה אשר תתרחש במשרדו של חוקר מקרי מוות.

Outnumbered - אשר הושפעה מסדרה בריטית דומה של ה BBC, עוסקת בזוג הורים, סו (אנה אורטיז) ופפיט (קליף צ'מברלין), אשר מדי יום ביומו נשארים פעורי פה אל מול שלשת ילדיהם.


דרמות:
המיוזיקל SMASH - בכיכובה של דברה מסינג - אשר אמור לעקוב אחר קבוצה של שחקנים, שמתקבצת ביחד בשביל להפיק מיוזיקל בברודווי, עדיין דוהר קדימה מבחינת הסיכויים שלו לקבל אישור לעונה הבאה. דרך אגב, הפינליסטית של אמריקן איידול, קתרין מקפי, אשר משתתפת בפרויקט, זוכה לשבחים רבים על השירה שלה.

גם הגרסה האמריקאית של PRIME SUSPECT בכיכובה של מריה בלו נחשבת כמתמודדת רצינית להגיע לעונה הבאה.

קיימים דיווחים מתוך רשת NBC שהרשת אמורה לאשר 2 מתוך 3 הפרויקטים הבאים:
PLAYBOY, דרמה אודות שפנפנות הפלייבוי בשנות השישים. כאשר ההתמקדות היא בשינויים הפוליטיים והמיניים של התקופה. אמבר הרד לוהקה לאחד התפקידים הראשיים,

SILA – סדרה בניחוח של Traffic או Syriana, אשר מתרחש בעולם של פשע, אכיפת חוק ופוליטיקה בלוס אנג'לס בימינו.

REM - מותחן אודות שוטר אשר מתעורר לאחר תאונה בכדי להבחין שהוא חי בשני מציאויות.

מבין השלשה REM נחשבת כבעלת הסיכויים הפחות טובים לקבל אישור.
בקרב הסדרות המיסטיות יש חדשות טובות וחדשות רעות.

החדשות הרעות הן שהפיילוט המדובר 17TH PRECINCT משופע הכוכבים נמצא במצב פחות טוב.

החדשות הטובות הן ש Grimm - דרמה משטרתית. החלק המעניין הוא שהפושעים יהיו דמויות מעולם האגדות של האחים גרים. נתון מעניין נוסף הוא שהכותבים אמורים להיות הכותבים של הסדרה Buffy The Vampire Slayer. הפיילוט הזה נראה חזק מאד במירוץ וכבעל סיכויים טובים יותר מ 17TH PRECINCT לקבל אישור.

הפיילוט A MANN'S WORLD בכיכובו של דון ג'ונסון המזדקן מקבל ביקורות מעורבות, אולם גם לו יש תומכים בקרב מנהלי הרשת ולכן הוא עדיין במירוץ.

החידוש ל Wonder Woman עדיין לא מוכן אבל מעט הביקורות לגביו לא טובות.

קומדיות:
קיימים לחשושים שברשת עומדים לפתוח במהלך השבוע בלוק של קומדיות נשיות. הקומדיות הבולטות לעשות זאת הן:
ARE YOU THERE VODKA? IT'S ME, CHELSEA – הקומדיה החדשה של צלסי הנדלר, והקומדיה ללא שם של WHITNEY CUMMINGS אשר יתבסס על זוג צעיר והעליות ומורדות של זוגות בימינו. וגם פרויקט ללא שם של אמילי ספיבי – אודות הורות של אישה בשעה שהיא מנסה לתמרן בין חייה האישיים לעבודה. כריסטינה אפלגייט מככבת בו.

פיילוט נוסף שמקבל ביקורות חיוביות הוא הפרויקט של קארי ליזר - סיטקום אודות אישה שיש לה בעיה במערכות יחסים, אשר בעזרת הקולגות שלה, מסייעת לאנשים בעת מעבר בין קריירות או לאחר פיטורין. שרה פולסון מככבת בו.

בעדיפות פחותה, אבל עדיין עם סיכוי כלשהו, נמצאים :
הפרויקט ללא שם של דן גור הינו סיטקום אודות דוקטור אשר מצטרף למרפאה ומבלה אותו זמן שהוא מקדיש לחוליו גם למשפחתו.

BRAVE NEW WORLD - קומדיה שתתרחש במשרד, ואשר תתמקד בדמויות המאד ססגוניות של קבוצת אנשים ב"כפר פיליגראם", פארק אשר מתמחה בשחזור ניו אינגלד בשנת 1637.

הפיילוט Bent בכיכובה של אמנדה פיט אודות אם חד הורית (גרושה טרייה), אשר מנסה ככל יכולתה לא להתאהב בגולש אותו שכרה לשפץ את המטבח שלה. אמנדה פיט לוהקה לתפקיד הראשי, גם הוא עדיין במירוץ לעונה הבאה.

פיילוטים שככל הנראה במצב רע הם:
LoveLives - סיטקום אודות זוג אשר בוחן את האפשרות לבגוד אחד בשנייה והחברים שמסביבם שמעודדים אותם לעשות זאת. הביקורות לגביו היו מעורבות.

Free Agents הינה קומדיה רומנטית, על פי פורמאט בריטי, אשר בוחנת את היחסים בין 2 עובדים. אחד שזה עתה התגרש והשנייה שזה עתה איבדה את ארוסה. השניים אמורים לעסוק ביחצנות. התגובות החיוביות לגביו היו רק לגבי האנק עזריה, אבל זה לא מספיק.



דרמות:
החידוש ל CHARLIE'S ANGELS נראה כהימור בטוח לעונה הבאה. הביקורות לגביו חיוביות מאד.

פיילוט נוסף שנמצא חזק מאד בתמונה GOOD CRISTIAN'S BITCHES אשר יתמקד באמנדה ווהן, גרושה טרייה ואם חד הורית לשניים, אשר חוזרת לדאלאס, בה גדלה, ומגלה שם תככים, מזימות, רכילויות והרבה בוטוקס. הסדרה מתוארת כשילוב של עקרות בית נואשות עם "דאלאס" המיתולוגית.

הפיילוט DAMAGE CONTROL – סדרה נוספת של שונדה ריימס, כאשר הפעם השחקנית הראשית היא אפרו אמריקאית. הביקורות היו חיוביות וגם הוא נחשב כבעל סיכויים גבוהים. דרך אגב, מדובר בדרמה משרדית.

אחד הפיילוטים שמקבלים חיזוקים גבוהים מאד ברשת הוא Poe - דרמה בלשית אשר תתרחש בבוסטון בשנות ה 40 של המאה ה 19 ותעקוב אחר אדגר אלן פו, הבלש הראשון בעולם, 2כאשר הוא ממציא שיטות חדשות לפתור פרשיות.

ולבסוף, פיילוט נוסף שנמצא גבוה ברשימת העדיפויות Pan Am – אודות טייסים ודיילים\דיילות אשר טסים בחברת Pan Am בשנות השישים. הסדרה מצטיירת כאופרת סבון.

Once Upon a Time - יעסוק באישה עם עבר בעייתי, אשר נמשכת לעיירה במיין, אשר קסמים וסיפורי אגדות יכולים להיות אמיתיים בה. הסדרה מתוארת כשילוב של Lost ו Pushing Daisies. וההתלהבות לגביו גבוהה מאד. ג'ניפר מוריסון מקבלת ביקורות חיוביות גבוהות מאד.

The River - דרמת אימה אודות משפחה אשר נוסעת אל לב האמזונס, בכדי להציל את אביהם הנעדר. הגרסה הסופית של הפיילוט עדיין לא הגיעה לרשת, אבל הדיווחים מעודדים.

הפרויקט החדש של יוצר "עקרות בי נואשות", מארק צ'רי, HALLELUJAH אשר תיסוב סביב עיירה אשר נקרעת בין כוחות הטוב לכוחות הרוע. מאזן הכוחות משתנה, כאשר זר מגיע לעיירה בשביל להשליט סדר. הביקורות לגביו מעורבות וככל הנראה במידה והוא יאומץ זה יקרה בחצי השני של העונה.

גם הביקורות לגבי Grace מעורבות. הפיילוט הוא אודות משפחה לא מתפקדת בעולם הריקוד המקצועני.

פיילוט נוסף שמקבל תחושות חמות הוא Revenge - מעין סיפור "הרוזן ממונטה כריסטו" בגרסה הנשית. מדובר באישה צעירה ומיסתורית, אשר מגיעה ל"האמפטונס" בכדי לנקום באנשים שהרסו את משפחתה.

2 פיילוטים שנראים במצב פחות טוב הם :
Identity - אשר יתרכז ביחידת עילית של המשטרה, שנוסדה בכדי לטפל במקרים של חומרי נפץ.

Partners - בסדרת משטרה, אשר מתמקדת בשתי בלשיות שנאמנות אחת לשנייה ובסודיות הן גם אחיות.

דרך אגב, Identity נראית במצב טוב יותר מבין השניים.

קומדיות:
עדיין 3 קומדיות נראות במצב הטוב ביותר לקראת אישור לעונה הבאה:
Suburgatory - הקומדיה תעסוק בחיים בפרברים ותתמקד באישה מניו יורק, אשר עוברת לפרבר, רק בכדי לגלות שהחיים שם הרבה יותר מסוכנים משחשבה.

Don't Trust That Bitch - הקומדיה עוסקת בג'ון, אישה ישרה ואופטימית מהארטלנד, אשר בשל הנסיבות חייבת לעבור לגור עם אשת מסיבות סקסית וללא מוסר.

Smothered - אשר יתרכז בזוג, שימצא את עצמו חנוק מצמד הוריו (של 2 הצדדים).

הפיילוט Man Up אשר מציג מבט כיצד במה שגבר מודרני צריך לעשות כדי לשרוד. אירועים שיסופרו מעיניהם של 3 חבריו הטובים ביותר ונשותיהם. הביקורות לגביו טובות, לא מעולות אלא רק טובות.

הפיילוט Work It – אשר יתרכז בשני מוכרי מכוניות מובטלים, אשר מבינים שהעולם עתה שייך לנשים, ולכן בכדיי להשיג עבודה יהיה עליהם להתלבש כמו נשים. והשינוי הזה יהפוך אותם לאנשים, אבות ובעלים טובים יותר. אבל גם להעריך את סוף היום, בו הם מתפרקים בבר שלהם. הפיילוט הזה מוגדר כחמוד.

הפיילוט LOST & FOUND של טים אלן, לא יזכה לאישור.



דרמות:
השמועות גורסות שהרשת תאשר 2 פיילוטים שיעלו בחודש ספטמבר ו 2 נוספים שיעלו בחצי השני של העונה. הדרמות שמקבלות את הסיכויים הגבוהים לקבל אישור הן:
Rookies - הסדרה תעסוק בשישה שוטרים חדשים במשטרת ניו יורק, אשר מנסים לתמרן בין העבודה החדשה שלהם לחייהם הפרטיים.

Hail Mary - תעקוב אחר אם בפרברים באטלנטה, אשר מצטרפת לנוכל ברחוב בכדי לפתור פשעים.

SUSANNAH GRANT – דרמה רפואית חדשה.

דרך אגב, הדרמה הרפואית השנייה The Doctor - דרמה רפואית מהיוצרת של Privileged, רינה מימון, אשר עוקבת אחרי רופאה שמתאחדת עם ילדיה הבוגרים, כאשר היא מצטרפת למרפאה המשפחתית, הדרמה הזאת במצב פחות טוב מ SUSANNAH GRANT.

The Rememberer נחשבת אף היא כבעלת סיכויים טובים. הסדרה הייתה מועמדת כבר בשנה שעברה אבל השנה נראית כמועמדת בחירה יותר לקבל אישור. הסדרה עוקבת אחר קארי, בלשית לשעבר שיש לה יכולת לזכור הכל. עובדה שעזרה לה לתפור פרשיות רצח אבל לא בתור נהגת מונית.

The Ringer - הסדרה תתמקד באישה צעירה (שרה מישל גלר), אשר בורחת מהמאפיה ומוצאת מקום בחייה העשירים והנוחים של אחותה התאומה כשהיא נוטלת את זהותה, עד שהיא מגלה שגם על אחותה התאומה יש פרס על ראשה.
נכון לעכשיו הביקורות לגבי הפרויקט נעות בין ביקורות מעורבות לביקורות טובות מאד. הבעיה היא שהסדרה אמורה להיות עם סיפור מסגרת די כבד מאחוריה וברשת לא להוטים לסדרות מהסוג הזה. למען האמת, יש לה רק סדרה אחת כזאת – The Good Wife, ולכן הסיכויים שהיא תבחר סדרה נוספת לא גבוהים.

סדרה נוספת שזוכה לביקורות מעורבות היא Person Of Interest - מדובר בדרמת מתח שג' ג' אברהמס אמור להפיק. הדרמה אמורה לעקוב אחר סוכן CIA אשר נחשב למת, אשר מגויס על ידי ביליונר בכדי להלחם בפושעים מסוכנים בניו יורק. הקהל שצפה בפיילוט אהב אותה אבל הגדיר אותה כאפלה.

קומדיות:
TWO BROKE GIRLS –
קיבל ביקורות חיוביות מאז והבאז לגביו גבוה. הפרויקט עוקב אחר 2 נשים שונות אחת מהשנייה. מקס, ענייה מאז ילדותה וקרוליין, עשירה מלידה שירדה מנכסיה. שתיהן מוצאות את עצמן ממלצרות באותו דיינר וחוברות יחדיו למיזם חדש אם רק יוכלו למצוא 250 אלף דולר להתחיל.

HOW TO BE A GENTLEMAN – קומדיה שקיבלה אישור לפיילוט ברגע האחרון ונמצאת גבוה בסדר העדיפויות. הסדרה אמורה להתרחש במגזין ולעקוב אחר אלן, אשר כותב טור ובו הוא מדריך כיצד להתנהג כמו ג'נטלמן.

Home Game – רוב ריגל יככב בקומדיה אודות מארק, כוכב פוטבול לשעבר, אשר חוזר לאשתו ליסה ולבנותיו. הקומדיה נראית במצב טוב מאד. עדיין עם ביקורות חיוביות מאד.

פרויקט ללא שם של רוב שניידר אשר מבוסס על חייו. הסיפור יתמקד באדם רגיל אשר מתחתן אל משפחה מקסיקנית-אמריקנית גדולה. למרות שתוצאות קבוצת המבחן של הפיילוט היו גבוהות מאד, הביקורות בקרב מנהלי הרשת מעורבות עד טובות.

קומדיות נוספות שיש להן סיכוי ונראות טוב הן:
Home Grown - תעסוק באדם אשר נאבק לגדל את ילדתו הלא נשואה ובנה בן ה 12, אשתו ואמו שזה עלתה התאלמנה. כולם גרים באותו בית.

UNTITLED FILGOS – אשה לא נשואה אשר מגדלת את בנה בבית אחד עם הוריה ועם האמא האלמנה של אמה (כלומר, סבתה).

פיילוט שככל הנראה לא יזכה לראות אור יום הוא:
קומדיה ללא שם של פיטר נייט – קומדיה משרדית אודות עובדים של חברה חשובה מאד.



THE SECRET CIRCLE - הפיילוט אשר קווין ווילאמסון עומד מאחוריו. הסדרה, למי שלא זוכר, עוקבת אחרי תלמידת תיכון מלוס אנג'לס, אשר מגיעה עם אמה לעיירת ילדותה – ניו סאלם, ושם היא מגלה שהיא מכשפה. – נראה בטוח לעונה הבאה, למרות שעדיין לא סיימו להכינו.

Heavenly – תתמקד בעורכת דין מסורה ובמלאך לשעבר, אשר זה עתה הפך לאנושי, אשר לוקחים על עצמם מקרים במשרד של עורכת הדין, משרד שמעוניין לעזור לחלשים. בתור אנושי, המלאך לשעבר לא חווה עד עתה רגשות ומדובר בחוויה ראשונית עבורו. – נכון לעכשיו, בעל הסיכויים הגבוהים ביותר מבין הפיילוטים.

Hart Of Dixie – דרמה קומית אודות רופא בניו יורק, אשר יורש מרפאה בעיירה דרומית, אשר מאופיינת בציבור קצת מוזר. – למרות שהפיילוט עצמו הוגדר כהצלחה, עדיין יש בעיה עם רייצ'ל בילסון בתפקיד הראשי כרופאה ואולי יחליפו אותה במידה והפיילוט יאושר.

Awakening – תתמקד ב 2 אחיות אשר בבגרותן יוצאות אחת נגד השנייה, כאשר בתווך זומבים מתחילים לצוץ. המבוגרת יותר היא סנגורית. - התסריט נחשב לחזק מאד אולם קבוצת המבחן שצפתה בפיילוט לא ממש התלהבה ממנו אולי בשל העובדה שיש כאן קצת סדרה שונה מסוג אופרות הסבון של הרשת.

Cooper and Stone – אודות 2 בלשיות צעירות בצד הצפוני של שיקאגו, שהן גם החברות הכי טובות ומשתפות אחת את השנייה בכל אספקט של החיים שלהן. – גם במקרה הזה, התסריט נחשב לטוב מאד, אבל אנשים שצפו בפיילוט לא כל כך התלהבו ממנו.

Danni Lowinski- הסדרה אשר עוקבת אחר ספרית, שלומדת ומוציאה רישיון לעריכת דין, אבל אף חברה לא מוכנה להעסיק אותה ולכן היא פותחת משרד שלה בקניון. – הפיילוט לא עובר לשלב הבא וזו עובדה מוגמרת.




Share on Facebook

2 תגובות:

noa אמר/ה...

ל-Haevenly הם יכולים לקחת את הדמות של קסטיאל ה'על טבעי'...

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד פשוש מלך אתה