יום שלישי, 1 באוגוסט 2017

פרסום: 15 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (1 באוגוסט 2017)



רשת AMC אישרה לסדרה דרמה חדשה בת עשרה פרקים בשם Dietland, אשר תתרחש בתעשיית היופי. מדובר בסדרה אשר תהיה מצד אחד דרמה ומצד שני תציג פנטזיית נקמה, אשר תחקור את האובססיה של האנושות לאיבוד משקל וליופי.

רשת AMC מפתחת דרמה חדשה בשם Gang Leader For A Day, אשר תתרחש בשיקאגו בשנות התשעים של המאה הקודמת. הסדרה תתמקד בסדהיר, אשר מנהל סקר שנושאו "מה המשמעות של להיות שחור ועני באמריקה". הוא נשבה על ידי גנגסטר שמציב עבורו אתגר: אם סדהיר באמת מעוניין ללמוד על חיים בשכונות העוני, הוא צריך לחיות אותם. ואז הוא יוצא למסע בן שבע שנים.

רשת AMC מפתחת דרמה נוספת מבית מדרשו של ראיין וילסון. הדרמה תעסוק ביוצא עבודה משרדית, אשר ישות חוצנית משתלטת עליו.

דרמה נוספת שרשת AMC מפתחת הינה Shock, כל פרק בסדרת האימה\מדע בידיונית יהיה בהשראת סרט מדרגה ב בתחום.

דרמה רביעית שהרשת מפתחת הינה Underbelly ותעסוק בצד האפל של תרבות הפופ. סיפורים אודות תאבת בצע, אובססיות, יהירות ועוד...



רשתות HBO ו Sky אישרו מיני סדרה חדשה בת חמישה פרקים בכיכובו שלג'ראד האריס. הדרמה תקרא Chernobly. האריס יגלם את דמותו של ולרי לגאסוב, המדען הסובייטי, אשר נבחר על ידי הקרמלין לבדוק את אחת התאונות הגדולות ביותר שנעשו על ידי בני האדם. הסדרה תתבסס על מקרה אמיתי.


CBS All Access הזמינה סדרה בת חצי שעה בשם No Activity. מדובק בקומדיה, אשר תחקור את חייהם של השוטרים מצד אחד והפושעים מצד שני בשעות הלילה.



רשת Showtime אישרה פיילוט ל City On The Hill, מבית היוצר של בן אפלק ומאט דיימון. הסדרה תתרחש בבוסטון בשנות התשעים. שחיתות וגזענות הפכו לנורמה בבוסטון, עד שעורך דין אפרו אמריקאי מברוקלין מגיע לעיר וטוען לשינוי. הוא כורת ברית לא מובנת עם יוצא F.B.I מושחת, שמעוניין לשמר את הסטאטוס קוו.הם יוצאים נגד שודדי רכבים משורינים, מקרה אשר ישנה את פני העיר.


רשת NBC מפתחת דרמה אודות ראשת עיר אפרו אמריקאית בבלטימור, מפקדת המשטרה שלה (שניהם זה עתה נבחרו) והתובע המחוזי באחת הערים המסוכנות בארה"ב.



רשת ABC מפתחת קומדיה אודות כוכבת בוליבודית לשעבר, אשר התיישבה בפרברי אמריקה ביחד עם משפחתה הרב גזעית, כאשר היא מנסה להעשיר את התושבים בתרבות העשירה שלה. הסדרה מתבססת על חיי מדהורי דיקסית והיא מבית היוצר של פרינקה צ'ופרה ("קוונטיקו").



כריס פיין עומד לככב בתפקיד הראשי בדרמה One Day She'll Darken, שרשת TNT אישרה ישירות לסדרה. הסדרה תספר את סיפורה של פיונה הודל, אשר נמסרה על ידי אמה בת העשרה בקאזינו בנוודה בשנת 1949. בשעה שפיונה מתחילה לחקור את עברה היא עוקבת אחר הרמזים, אשר מביא אותה לגניקולוג הידוע לשמצה ד"ר ג'ורג' הודל, אשר מעורב באחד מהמקרים הקשים ביותר בהיסטוריה של ארה"ב רציחת הבלאק דליה של אליזבת שורט בלוס אנג'לס בשנת 1947. פיין יגלם את דמותו של ג'יי סינגלטריי, לוחם מארינס, אשר הפך לצלם פאפארצי. הוא רואה עתה במקרה הנ"ל אפשרות להצלת שמו לאחר שזה הושמץ בעקבות המקרה של הודל, אך הוא לא מבין שהוא נכנס למוחו המסובך של אדם מעוות, מקרה שיזעזע את ג'יי עד היסוד.



רשת Starz אישרה הפקת דרמה חדשה בשם The Rock. הדרמה תספר את סיפורה של אישה צעירה, אשר מתעוררת בפארק לונדון, כאשר היא סובלת משכחה וכשמסבבה גופות אשר לידיהם כפפות לייטקס. כאשר לצידה יועצים לענייני על טבעי ובעזרת כוחות שיש לה היא חייבת לגלות את עברה ולתפוס את מקומה בראש הסוכנות החשאית הבריטית לפני שהבוגדים שגנבו את זכרונה יסיימו את העבודה.



סמואל אל ג'קסון יככב בדרמה חדשה בשם Old Man. מדובר במותחן, אשר יתמקד בדן צ'ייס (ג'קסון), אלמן שיש לו סוד גדול. הוא היה סוכן מודיעין בליבריה 35 שנים קודם לכן, ונאלץ לברוח מאנשים שרצו במותו. בדיוק כשחשב שהוא בטוח סוף סוף הוא מוצא את עצמו שוב בסכנה.



ג'ניפר אניסטון וריס וויתרספון יככבו בדרמה חדשה, אשר תעסוק בתוכניות בוקר. עדיין אין רשת שקשורה לפרויקט, אך מדובר בפנייה לרשתות כבלים או סטרימינג כגון "נטפליקס".



השחקנית אליזבת לייל (Once Upon A Time) תככב בדרמה החדשה בשם You עבור רשת Lifetime לצד פן בדגלי. כאשר מנהל חנות ספרים בשם ג'ו (בדגלי) נתקל בדרכו בסופרת בשם באק (לייל) הוא מקבל תשובה : מה תעשה עבור אהבה. בשעה שהוא משתמש באינטרנט ובמדיה החברתית בכדי להתקרב אליה ואז ההתאהבות הופכת לאובססיה, משום שהוא מעיף כל מכשול שנמצא בדרכו אל ליבה. היא מוצאת בג'ו מכנה משותף כאוהבי ספרים, אך היא לא מודעת למעקב שלו אחריה ולאובססיה המסוכנת. זאק צ'רי יגלם את דמותו של אית'ן, מוכר בחנות, פאדובן יגלם את דמותו של פאקו, אחד משכניו של ג'ו.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שמעתי לפני משהו כמו שנה בערך ש"50 סנט" הולך לפתח סדרה עם כוחות כל ברשת starz,מה איתה?