יום שני, 21 באוגוסט 2017

פרסום: 17 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (22 באוגוסט 2017)



רשת NBC אישרה פיילוט לדרמה בשם Republic. מדובר בדרמה פוליטית, אשר עוקבת אחר יושבת הסגל שזה עתה התמנתה עבור נשיא של מדינה רפובליקאית. בשעה שהאדמיניסטרציה שלהם במצב של משבר, הם מוצאים את עצמם תחת מתקפה על ידי קיצונים משני הצדדים והם מגנים על המעשים שלהם מבחינה פוליטית וחוקית כאחד.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט עבור The Unrequited, דרמה אודות ארבע אחים, אשר מגיעים לבית של אמא שלהם לאחר מות אביהם, מושל לשעבר של קליפורניה, ועבור הלוויה שלו. לאחר שהאח הצעיר מוצא מכתב ישן מחברה לשעבר מימי הקולג', זה יוצר תגובת שרשרת שיכולה לשנות את המסלול של חייו ושל משפחתו.



רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם Smoke & Mirroes. הרשת הזמינה תסריט לסדרה עם התחייבות במידה ולא יופק לה פיילוט היא תשלם קנס. הסדרה תעקב אחר בלשית, שהיא כיום אם ותקועה בעבודה משרדית ומגדלת שני ילדים. היא נגררת בחזרה אל השטח בכדי לכסות על קולגה ולעבוד לצד בלשית מתחילה, שהייתה במסווה.

רשת FOX אישרה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Revival. הקומדיה תסוב סביב אליוט, אשר בשנות השמונים היה ילד חביב בסיטקום מצליח ועתה חי חיים שלווים, אך נאלץ לחזור אל החיים המטורפים כשר הסדרה עוברת החייאה מחדש וחוזרת לאוויר.

רשת FOX אישרה פרזנטציה עבור סדרת אנימציה מצד איימי פולר ומי שעומדים מאחורי The Simpsons. הסדרה תתמקד במשפחה ובחברים של דנקן האריס בן ה 15, ילד רגיל אשר חולם להיות לוחם UFC, ביולנר שעשה את הונו מטכנולוגיה, אלון משחקי וידאו או כל עבודה שתכניס לו כסף רב ושלא תגרום לו לענוד עניבה.



רשת ABC אישרה הפקת פיילוט לקומדיה בשם The Jetsons על פי סדרת האנימציה. הסדרה אמורה להתרחש 100 שנה והיא תביט על המשפחה המועדפת העתידית דרך פילטר עכשווי.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה-קומית בשם A Million Little Things. הקבוצה תעסק בקבוצה של שמונה חברים, ארבע גברים וארבע נשים, אשר אחד מהם, שחייו נראים כמושלמים ביותר, מתאבד.

רשת ABC אישרה הפקת פיילוט לדרמה קומית חדשה בשם קריסטי קוטיס, אשר תתבסס על חייה של מורה בבית ספר תיכון שהפכה לסוכנת F.B.I. מדובר על הצצה לחייה של האישה עד שהיא משיגה את מטרותיה, אך בהחלט לא כמסע של גיבורה, אלא מסע ריאליסטי. היא לא הראשונה בכיתתה, אלא במקום החמישים. היא מוצאת את עצמה כאחראית על "קבוצת הגארדיאן", המחלקה אשר אמורה לחבר את כל הכוחות הפדראליים באזורה (ביטחון לאומי, שירות חשאי ועוד...). האחראית לפרויקט היא פליסטי הופמן.

רשת ABC קנתה את הזכויות עבור הפרויקט Julia. מדובר בדרמה קומית אשר תתבסס על חייה של ג'וליה צ'יילד, אשר לפני שהייתה שף מפורסמת הייתה הייתה סוכנת של הסוכנת שקדמה ל C.I.A במהלך מלחמת העולם השנייה. היא ניצלה את מעמדה כמפורסמת בכדי לבצע משימות.



רשת CBS קנתה את הזכויות לדרמה בשם God Friended Me, דרמה אודות אתאיסט, אשר חייו משתנים כאשר הוא מקבל הצעת חברות ל"אלוקים" בפייסבוק. עתה הוא הופך לסוכ האחראי על עתידם וגורלם של הסובבים אותו.

רשת CBS קנתה את הזכויות לסיטקום My Other Life In Brooklyn. הקומדיה תעסוק בגבר אשר נישא לאשת חלומותיו, רק בכדי לקבל את עבודת חלומותיו 200 מיילים משם. כאשר הוא עובר לגור עם חבריו לשעבר הרווקים ובסופי השבוע הוא חוזר לאשתו, הוא מגלה שבעיות במערכת היחסים קורות בכל מקום שהוא יהיה.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם The She Word. הסדרה תעקב אחר ארבע נשים, אשר מגלות שהן היו קרבן לאפליה מיגדרית בחברה בה הן עבדו. הם חוברות יחדיו בכדי לשנות את המצב.

רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה בשם The Valiant. הסדרה תעקוב אחר נסיכה, אשר בורחת משידוך שנכפה עליה ועתה נכפית עליה עבדות תחת חסותו של יוליוס קיסר. היא מוכשרת כאחת מראשונות הגלדיאטוריות שיתחרו בקולוסאום עבור הון ותהילה ולבסוף גם עבור החירות שלה.



רשת TNT מפתחת דרמה בשם The Fifth Season. הסדרה תעקוב אחר שלש נשים, אשר לכל אחת מהן יש כוחות משלה: דמיה, נערה אשר מתאמנת לשרת את האימפריה. סינייט, אישה צעירה ושאפתנית אשר מוטלת עליה המשימה להתרבות עם המנטור שלה. אסון, אם אשר מחפשת אחר בעל אשר רצח את בנה וחטף את בתה שעות לאחר שאירוע יצר קרע בארץ.

השחקנית שאריה אורליה לוהקה לסדרה החדשה שרשת TNT מפתחת בשם Deadlier Than The Male. הסדרה עוקבת אחר שלש נשים שלכל אחת מהן יש עבר מתוסבך ומסתורי: אישה צעירה אשר בעבר הביטה לרוצח בעיניים, "טורפת" לשעבר ועתה נואשת למצוא גאולה ומארי, אם באבל שבאובססיה למצוא את בתה. אורליה תגלם את דמותה של רוז לורד, שעל פני השטח נראית כנערה יפיפיה שההצלחה רודפת אותה, אך ככל שהסדרה נעה קדימה הסודות שלה מתחילות לצוץ, במיוחד היחסים שלה עם זר מיסתורי.



שחקנית ראשונה בסדרה Locke and Key שרשת Hulu אישרה לסדרה. הסדרה עוקבת אחר שלשה אחים, אשר עוברים לבית של קרוב משפחה שלהם לאחר רצח אביהם. כאשר הם ניצבים בפני אחוזת לוק הם מוצאים מפתחות בעלי קסם, אשר פותחים דלתות באחוזה. עובדה זו תגרום להם להיות ברדאר של שד, אשר רוצה את המפתחות לעצמו. השחקנית פרנסס אוקונור אושרה לככב בסדרה.  והיא תגלם את דמות נינה לוק, אם הילדים.

השחקנית דניאל קמפבל (The Originals) והשחקן נייתן קרסט (iCraly) יככבו כשחקנים הראשיים בקומדיה Alive In Denver. הסדרה תתמקד בקבוצת חברים אשר מתקבצים יחד בלילה לפני האפוקליפסה ומגלים את הסודות הכי כמוסים אחד לשני. אך העולם בסופו של דבר לא נחרב...ההזמנה היא לשמונה פרקים.



מייקל שין ודייב טננט לוהקו לתפקידים הראשיים של הסדרה Good Omens שרשת "נטפליקס" מפתחת. הסדרה מתרחשת בשנת 2018, זמן לא רב לפני אפוקליפסה, בשעה בשעה שהאנושות לפני שלב השפיטה האחרון שלה. אך המלאך אזיראפאל (שין) וקראולי (טננט), שד, לא מרוצים מההחלטה להרוס את העולם וכמו כן, הם לא מסוגלים למצוא את האנטיכריסט.

רשת "נטפליקס" קרובה לאשר קומדיה חדשה בשם The Kominsky Method בכיכובם מייקל דגלאס ואלן ארקין. ההזמנה אמורה להיות עבור 10 פרקים. הסדרה תתמקד בסנדי קומינסקי (דגלאס), שחקן אשר לפני שנים היה לו רומן קצר עם ההצלחה ועתה עבר להיות מורה למשחק. ארקין יגלם את הסוכן הוותיק שלו וחברו, נורמן.

רשת "נטפליקס" גם אישרה הפקת דרמה בריטית חדשה בת שמונה פרקים. הדרמה מוגדרת כסיפור אהבה בין שני נערים עם טוויסט "על טבעי".

לאחר שלש שנים בהם כיכב ב The Leftovers, השחקן ג'סטין ת'רוקס לוהק כדמות ראשית בסדרה Maniac לצד אמה סטון וג'ונה היל. ההזמנה היא לעשרה פרקים של הסדרה. הסדרה סובבת סביב עולם הפנטזיה הדמויות של היל וסטון. ת'רוקס יגלם את דמותו של ג'יימס מאנטלריי. אין מידע נוסף על הדמות.


רשת BBC אישרה דרמה חדשה בשם The Three. ארבע התרסקויות מטוס ושלשה ילדים שניצלו באופן מיסתורי. אלספת מרטין, חוקרת התרסקויות בוושינגטון נמצאת בלחץ למצוא את הגורמים להתרסקות, אך העדויות "זורוקות" אותה לכיוונים מנוגדים ולתאוריות קונספירציה. כמו כן, יש שמועה אודות ילד רביעי שניצל והיא מוצאת מסר בפלפון של אחד הנוסעים.

רשת BBC גם אישרה את The Serpent, דרמה בת שמונה פרקים. צ'ארלס סובראג', אמן הונאות, פסיכופת ואמן אשליות ובריחות היה חשוד ברצח של 20 מטילים מערביים בהודו, תאילנד ונאפל בשנים 1976-1975. הוא מצליח לברוח מהרשויות ובשנת 1976 הוא הופך להיות המבוקש הבכיר במדינות הללו על ידי האינטרפול. כאשר הרמן נייפנברגר, דיפלומט צעיר בשגרירות ההולנדית בבנקוק נכנס אל רשת השקרים של סובראג', הוא יגרום לתגובת שרשרת אשר תסתיים במשחקי חתול-עכבר בלכל אורך החוף האסייתי. 

אין תגובות: