יום שני, 28 באוגוסט 2017

פרסום: 16 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (29 באוגוסט 2017)


רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Manifest עם התחייבות לפיילוט. מטוס נעלם מהרדאר וחוזר לאחר חמש שנים ללא פגע. הזמן, מבחינת יושבי המטוס, לא עבר, אך מבחינת שאר האנושות עברו חמש שנים. הסדרה תעקוב אחר חייהם האישיים ואחרי תעלומת ההיעלמות שלהם.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Guess Who Died. הקומדיה תעסוק באתגרים ובהנאות שכל אחד עובר בחייו.



רשת FOX התחייבה לפיילוט לקומדיה חדשה. בחורה פוגשת בחור, הבחור לא מבחין בה, הבחורה פוגשת באטובוס והבחור מבחין...בערך.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה בשם Murdertown אודות עיתונאית רדיו מניו יורק, אשר לאחר תקופה ארוכה של הפסקה חוזרת לעיירת הולדתה כקייפ קוד ולוקחת עבודה בבעיתון מקומי בכדי למצוא ולפענח סיפור פשע שיעניק לה את אפשרות החזרה לאור הזרקורים.



ברשת ABC עובדים בימים אלו עם Marvell TV על סדרת קומיקס נוספת, כאשר הפעם תעמוד דמות נשית במרכז. אין, נכון לעכשיו, נתונים נוספים בנידון.

ברשת ABC העניקו התחייבות לפיילוט ל Romeoes & Juliet. הדרמה תעסוק בסוכנת C.I.A, אשר מחייבים אותה להיות שותפה עם סוכן C.I.A חתיך וכריזמטי מיחידת "רומאו וג'ולייט", יחידה אשר מאומנת להשתמש בסקס וקסם בכדי לשמור על בטחונה של אמריקה.

רשת ABC מפתחת מותחן משפטי מבית היוצר של מרשה קרוס. הסדרה תעסוק בתובעת, אשר מפסידה את משפט המאה ו"נשחטטת" על ידי התקשורת. הדרמה תתרחש שמונה שנים לאחר שהרוצח שהצליח להנצל בפעם הקודמת תוקף שוב.



רשת CBS מפתחת דרמה משפטית חדשה מבית היוצר של גרג ברלטיני. הדרמה תעקוב אחר חמישה קרובי משפחה מאומצים מתרבויות שונות, אשר לוחמים בבית המשפט. לכל אחד קריירה שונה מבחינת החוק. הם גם חוקרים את המיסתורין של טרגדיית משפחה שעלולה לחשוף את חטאי אביהם.

רשת CBS עובדת על דרמה משפטית נוספת. הדרמה תעסוק בעורך דין מצליח מאד, אשר מצטרף לחברת עורכי דין בטקסס, אשר מגינה על בעל עשיר שנעצר על רצח אשתו לאחר מספר עשורים.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Things You Should Already Knows מבית היוצר של וויל פארל. הקומדיה תעסוק בקבוצה של צעירים מדור המילניום, אשר מבינים שהם צריכים להניח את הפלאפונים שלהם וללמוד איך להיות בוגרים אם הם לא רוצים למות לבד.

רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לסיטקום History Of Them. הקומדיה הרומנטית הרב גזעית תעסוק בזוג חברים אשר מתאהב.


אורלנדו בלום עומד לככב בסדרת הטלוויזיה הראשונה שלו: Carnival Row. הוא גם יפיק את הסדרה לה הוזמנו שמונה פרקים, נכון לעכשיו. הסדרה תבחן את חקירת סדרת רציחות בלתי מופענחות. בלום יגלם את דמותו של ריקרופט פילוסטרייט, מפקח משטרה אשר אמון על פענוח רצח של פיה בקרנבל. הוא לא אמור לדאוג כל כך למותה של פליטה נוספת, אבל זה מה שקורה ופענוח מותה יעלה לו ביוקר.




בימים אלו החלו לפתח ריבוט לסדרה "סטרסקי והאץ'". סדרת המשטרה הלוהטת משנות השבעים. הסדרה לא מקושרת, נכון לעכשיו, לאף אחת מרשתות הטלוויזיה.



בימים אלו עובדים גם על הקת עיבוד טלוויזיוני לסרט Jumper בו כיכב היידן כריסטיאנסן. "ג'אמפר" מספרת את סיפורו של נער, שיש לו אפשריות של העתקה ממקום למקום, אשר מוצא את עצמו לפתע באמצע של מלחמה ישנה בין אלו שמחבבים אותו ואויביהם המושבעים.

בסדרה Deadlier Than The Male, שרשת TNT מפתחת, האמיש לינקלייטר בתור ג'ון טיילר, "טורף" סדרתי לשעבר אשר סיים לרצות את זמנו בכלא ועתה נואש לפתוח דף חדש. ג'ון מוצא את עצמו בדרכה של מרי בארלו (איימי ברנמן), אם אבלה המחפשת אחר בתה והוא חושב שהוא יוכל לעזור לה.

בסדרה The Haunting Of Hill House, שרשת "נטפליקס" מפתחת, השחקן אוליבר ג'קסון מצטרף לסדרה. אין מידע על הדמות שהוא אמור לגלם. 

אין תגובות: