יום שני, 31 ביולי 2017

פרסום: אז, מה קורה עם המותג Charmed ?




בשנים האחרונות רחשו שמועות לגבי ריבוט אפשרי של הסדרה Chrmed בה כיכבו השחקניות שאנון דוהרטי, הולי מארי קומב, רוז מקגוון ואליסה מילאנו. אולם, בשבועות האחרונים הדיווחים הללו צברו עור וגידים, כאשר ריבוט הפרויקט קושר ל"נטפליקס". לפני מספר ימים הגיע דיווח במגזין אמיקאי, אשר טען לעדכון בלעדי שעל פיו אליסה מליאנו ושאנון דוהרטי נמצאות בשיחות עבור הריבוט ושהולי מארי קומב מעוניינת אף היא לחזור ולגלם את תפקידה בסדרה. אולם, בפוסט שפרסמה באינסטגרם קומב שללה את "הידיעה". התגובה שלה הייתה קצרה "אני מצטערת לומר שכל השמועות על הריבוט הן רק...שמועות."

אליסה מילאנו הרחיבה בנידון. להלן התגובה שלה בראיון שהעניקה:
"אגיד לך כל מה שאני יודעת (בנושא): בשנים האחרונות, אולפני CBS - לא הרשת, האולפנים - מנסים לבצע ריבוט ל Charmed ללא הקאסט של הסדרה הוותיקה. הם רק מעוניינים לנצל את המותג. מכיוון שיש לנו את קהל המעריצים הכי טוב מאז ומעולם, הם יצאו בקול חזק וטענו שאי אפשר להפיק את Charmed ללא חברי הקאסט המקורי. אני חושבת שאולפני CBS הבינו את החשיבות של יצירת הריבוט בצורה הנכונה ובשל כך הגו רעיון בשנה שעברה שהם עומדים לבצע פריקוול לסיפור שלנו, אך התסריט לא יצא בצורה שהם רצו, ולכן הם הכניסו (את הפרויקט) לפיתוח מחדש."

השחקנית עדיין טוענת שהקאסט מוכן לחזור לאיחוד כלשהו של הסדרה. "הדבר הנוסף שאני יודעת הוא, ששאנון, הולי, רוז ואני טענו כל הזמן ובקול רם שאנחנו פתוחות לרעיון של ריבוט, איחוד או כל דבר אחר". ואז הוסיפה "הדבר הבא שאני שומעת הוא ש"נטפליקס" מבצעים את הפרויקט, אבל שמעתי על כך רק מהמדיה ולא מהדיל שלי עם אולפני CBS או "נטפליקס", בו יש לי כרגע שתי סדרות (מילאנו תופיע בסדרות Instable ו Wet Hot Amercam Summer: After Ten Years).

אם הריבוט של Charmed אכן היה מגיע ל"נטפליקס" אני חושבת שהייתי שומעת מהקשרים שלי באולפני CBS או "נטפליקס", אך לא שמעתי דבר. אני פתוחה ככל האפשר לתרחיש כזה (ריבוט ב"נטפליקס"), אך אני לא מכירה תרחיש כזה. בכל הכנות."

אם כן, מעריצי הסדרה יאלצו להמתין בסבלנות לעידכונים נוספים בנושא, משום שנכון לעכשיו, החדשות היחידות שיש לגבי Charmed הן שאין חדשות...

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

זו היה סדרה כיפית.
מקווה שלא יהרסו אותה אם גרסה חדשה שלא קשורה לכלום.