יום שני, 14 באוגוסט 2017

פרסום: 11 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (14 באוגוסט 2017)



רשת NBC מפתחת דרמה חדשה בשם Mosaic. הדרמה תתרחש בעתיד הקרוב ותעקוב אחר קבוצת חברים, אשר מנווטים בין החברויות שלהם בעת צמיחת הטכנולוגיה.

רשת NBC מפתחת ריבוט לקומדיה The Munsters משנות השישים. הסדרה תעקוב אחר משפחה של מפלצות, אשר מנסה לשרוד בברוקלין של היום.



רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Trident, אשר תתמקד אודות מוות מיסתורי על צוללת גרעינית אמריקאית. החקירה מאיימת לחשוף קונספירציה שתגרום למלחמת עולם שלישית. כמו כן, הסדרה תציג את מעכת היחסים בין מי שסיימה זה עתה לימודים ואביה, אשר נדחף לתפקיד מנהיגותי.




רשת FX מפתחת דרמה חדשה בשם Space. הרשת התחייבה נכון לעכשיו לתסריט. הדרמה תספר את סיפורם של אסטרונאטים אשר שהועל הירח זמן רב ועתה חוזרים לכדור הארץ והכל קורס.




רשת Lifetime הזמינה סדרה חדשה בשם American Princes, אשר תעקוב אחר אשת חברה גבוהה אשר מצטרפת ליריד רנסאנס לאחר שהחתונה שלה משתבשת. 




אהרון אקהרט מצטרף לסדרה The Romanoffa, "אמזון" עומדת מאחוריה אודות אנשים שמאמינים שהם נצר למספחת המלוכה הרוסית. הוא מצטרף לאליזבת הופרט, אמנדה פיט, ג'ק יוסטון, מרתה קלר, כריסטינה הנדריקס.



רשת "נטפליקס" אישרה דרמה חדשה בשם The Ballad Of Buster Scruggs. הסדרה תציג שישה סיפורים אודות הספר האמריקאי בתקופת המערב הפרוע. כל פרק יציג סיפור שונה.

רשת "נטפליקס" אישרה שתי דרמות חדשות מבית היוצר של ליאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי הסדרה פאודה. הדרמה הראשונה היא דרמה שתעסוק בשיתוף של ה C.I.A והמוסד בכדי לתפוס ולחסל את אחד מהטרוריסטים הגדולים בעולם. רז גם יככב בה. הדרמה השנייה, שמה Hit & Run והיא כרגע בשלבי פיתוח. דרמה זו תעסוק בגבר, שאשתו נרצחת בפיגוע דריסה מיסתורי שבו הנהג בורח מהמקום. חייו משתנים בעקבות כך מהקצה אל הקצה. 

רשת "נטפליקס" הזמינה ישירות לסדרה את הקומדיה בת שמונה פרקים Best Worst Weekend Ever. הקומדיה תעקוב אחר ארבעה חברים, אשר מנצלת עד תום את סוף השבוע האחרון שלהם לפני התיכון. ועידות קומיקס מגיעה לעיירה והם מקווים להיות חלק מהקסם, אך לאחר משיבה פרועה, כלב שאבד ובית הרוס, החברות שלהם נבחנת. 



רשת Hulu מפתחת סדרה, כאשר ג'  ג' אברהמס קשור אליה בשם Queen ואשר תתבסס על עליית הדמות של ה-פול לשם גדול כדראג קווין, אייקון הומוסקסואלי וכוכב עולמי. הסדרה אמורה להתרחש בשנות השמונים. 




רשת HBO מפתחת קומדיה אודות שני חברים הכי טובים, שהם גם בעלים של חנות סניקרס והעובדים המופרעים שלהם. הם גם מאמצים את דרך החיים ואת תרבות הסניקרס מחוץ ללוס אנג'לס. 

אין תגובות: