יום שישי, 4 באוגוסט 2017

ניתוח: לוח הערכות לקראת עונת 2018-2017: רשת ABC


אין בכלל ספק שהתכנית "רוקדים עם כוכבים" תקבל עונה נוספת (מי סופר כרגע את מספר העונות שלה, ולמען האמת לא ברור האם זה בכלל משנה) כמדי שנה. הבעיה היא, שהדרמה The Good Doctor, אשר תעלה בשעה עשר בערב לא צפויה לחזור לעונה שנייה. הסדרה לא מעוררת ולו מעט באז מאז שאושרה לסדרה בחודש מאי.

עברנו לימי שלישי. לגבי The Middle, כבר יצאה הודעה רשמית שהסדרה תגיע לסיומה בתום העונה הקרובה. מצד שני, Fresh Off The Boat צפויה לחזור לעונה נוספת, אך היא צפויה לעשות זאת עם נתונים בינוניים. הקומדיה Black-Ish תאבד חלק נכבד מהקהל שלה ושאלת חידושה אמורה להיות בעיה רצינית עבור הרשת וההפקה, כאשר רק לקראת החצי השני של העונה התמונה תתבהר. הקומדיה החדשה The Mayor, למרות שהרשת ראתה בה את הקומדיה המבטיחה ביותר שלה לא עושה רושם שהצופים ברשת חושבים כמוה. שעת השידור שלה לא אידאיאלית. נתוני הפרק השלישי שלה כבר יוכלו לתת לנו אינדיקציה ברורה. ולבסוף, The Gospal Of Kevin, אמורה להמשיך ולסבול מכך ששעת השידור שלה היא חור שחור, נכון לעכשיו עבור הרשת. קשה לראות כיצד היא מצליחה לשרוד וזאת למרות שהיא מעוררת איזכורים לא מעטים ברשת, בעיקר בשל יחסי הציבור שהרשת מרעיפה עליה בשבועות האחרונים.

בימי רביעי, כל הקומדיות צפויות לחזור לעונה נוספת, כאשר The Goldbergs ו Modern Family כבר אושרו מראש לשתי עונות, כך שמקומן הובטח, כאשר Speechless ו American Housewife יצטרפו אליהן. לגבי הדרמה Designated Survivor, שאלת חידושה אמורה להיות רלוונטית מאד בתום העונה, משום שהנתונים שלה צפויים לרדת בשלב כלשהו אל מתחת ל 1.0 נק' מדד. במידה ותאושר זה יהיה בעיקר בשל השם של קיפר סאת'רלנד. בכל מקרה, קשה להאמין שהיא תשמור על שעת השידור שלה.

Scandal הינה סדרה נוספת שהודיעו מראש שהעונה הבאה תהיה גם האחרונה שלה. מצד שני, עושה רושם שכוחה של "האנטומיה של גריי" עדיין במותניה, והיא תקבל עונה נוספת ללא בעיות מיוחדות, אם כי היא לא צפויה לשהות יותר מדי מעל ל 2.0 נק' מדד, כפי שקרה בשנים האחרונות. ולבסוף, זו אמורה להיות שנה קריטית עבור How To Get Away With Murder לאחר שהיא "איבדה" את אחד מהכוכבים הראשיים של הסדרה. הפרקים הראשונים אמורים להוות אינדיקציה לכוחה, כאשר גם היא צפויה לנוע מעל ומתחת ל 1.0 נק' מדד במהלך העונה. יהיה מעניין מאד לבדוק את הנתונים לקראת סיום החצי הראשון של העונה.

העונה השביעית של Once Upon A Time צפויה להיות גם האחרונה שלה. התקווה היחידה שלה היא דווקא ש The Inhumans תציל אותה. נכון לעכשיו האחרונה מעוררת עניין לא קטן, אך בשל שעת השידור לא ברור עד כמה, אם כי אם זה תלוי בבאז שהיא מייצרת היא צפויה לשרוד, אך לאור ריבוי סדרות הקומיקס המצב קצת בעייתי, כאשר השנה הצטרפו לרשימה עוד חלק לא מבוטל של סדרות. נכון לעכשיו, נקודת הפתיחה שלה טובה. במיוחד מכיוון שהיא שייכת לעולם של "מארוול".

בימי ראשון, ל Ten Day's In The Valley יש סיכוי לא רע לחזור לעונה נוספת, בעיקר בשל השחקנית הראשית, קירה סדג'וויק, אם כי שעת השידור לא הכי נוחה.

מבין הסדרות שמחכות בחצי השני של העונה ל Deception יש את הסיכוי הגבוה ביותר להצליח, אך זה תלוי בשעת השידור שלה. במידה ותשודר אחרי "אמריקן איידול" הסיכוי שלה גבוה מאד, במידה וזה יקרה בימי שלישי בשעה עשר היא צפויה אפילו לא להגיע לסוף העונה שלה. באם הסדרה תידחף לקיץ 2018 הסיכוי קטן עוד יותר. ל For The People ו The Crossing הסיכויים קלושים.

בגזרת הקומדיות ל Start Up סיכוי נמוך לשרוד, אך ל Sptlitting Up Together הסיכויים כמעט ולא קיימים לקבל עונה נוספת.

ולבסוף, "ש.י.ל.ד." ו Quantico צפויות לסיים את דרכן בתום העונה הקרובה. זה היה נס שהן קיבלו בכלל עונה נוספת, כאשר עושה רושם ש"ש.י.ל.ד." קיבלה "חסינות" בעיקר בשל היותה חלק מהעולם של "מארוול" ואילו Quantico קיבלה הזדמנות נוספת בעיקר בשל השחקנית הראשית, פריאנקה צ'ופרה, והרצון של מנהלי רשת ABC לראות אותה ממשיכה אצלם. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

וואו.
כל כך הרבה סדרות שלא ברור למה לא ביטלו אותן ממזמן או איך הן עדיין באוויר.
שילד, קוונטיקו, וואנס אפון אטיים, סקנדל, איך להתחמק מרצח, וכל הקומדיות חוץ ממשפחה מודרנית ובלקאיש כבר לא שוות צפיה.
ומה שעצוב זה שעד שפוקס ביטלו את אמריקן איידול ABC מחזירה אותה.