יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

פרסום: 5 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (8 באוגוסט 2017)


רשת FOX מפתחת דרמה משפטית בשם Infamy. הדרמה תעסוק בהרשעות שגויות במערכת הצדק האמריקאית ובחפים מפשע שהורשעו על לא עוול בכפם.



סדרת המשך לסרט "קרטה קיד", אשר תקרא Cobra Kai, קיבלה הזמנה ל 10 פרקים ל You Tube Red. ראלף מאצ'ו וויליאם זאבקה, אשר כיכבו בסרט הראשון יחזרו לסדרת ההמשך. העלילה תתרחש 30 שנה לאחר אירועי הסרט הראשון, כאשר ג'וני לורנס (זאבקה) מחפש מחילה כאשר הוא פותח מחדש את הדוג'ו קוברה קאי קרטה ופותח מחדש את היריבות שלו עם דניאל לרוסו (מאצ'ו), אשר נאבק לשמר יציבות בחייובלי הייעוץ של המנטור, מר' מיאגי.



רשת Starz מפתחת סדרה בשם Ascendant המבוסס על סדרת הסרטים בעל אותו שם. לא ברור באם הקאסט מהסרטים יצורף לסדרה.



רשת FreeForm הזמינה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Now & Then. הקומדיה תעסוק בחבורה של חברים עוד מימי הקולג', אשר איבדו קשר במהלך השנים ועתה חוזרים להיות חברים במפתיע. עתה הם מגלים דברים אחד על השני שלא חשבו שיקרו כשהיו צעירים.



רשת CBS:All Access הודיעה על הוספת שלש תוכניות חדשות: 

Strane Angel תעקוב אחר אדם מיסתורי ומבריק בלוס אנג'לס של שנות הארבעים של המאה העשרים, אשר מסייע לפתח את הדיספלינה של מערכת הטילים האמריקאית, אך בלילה הוא עורך טקסי קסמים. 

No Activaty  הינה קומדיה תתרחש בעולם של עסקי מעצר קרטלי הסמים ותעקוב אחר אחר שני שוטרים ברמת דרג נמוכה, אשר מבלים זמן רב מדי ביחד ברכב, בשני פושעים שבדרך כלל לא שלא מספרים להם יותר מדי מה קורה, בשני עובדים ששלא התחברו אחד לשני ובשני עובדי מנהרה מקסיקנים שזה עתה הכירו וצריכים להיות צמודים אחד לשני במקום צר. 

ולבסוף "דולר אחד", מותחן מיסתורין אשר תתרחש בעיירה קטנה באמריקה שלאחר המיתון, היכן שדולר אחד שעובר מיד ליד מאחד קבוצה של אנשים אשר היו מעורבים מספר רב של רציחות. 

אין תגובות: