יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

מבזק: 25 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים ה 22 עד ה 28 באוגוסט 2017



העונה הרביעית של BoJack horseman תעלה ב"נטפליקס" ב 8 בספטמבר 2017.

העונה השנייה של The Shannara Chronicles תעלה ברשת MTV ב 11 באוקטובר 2017.

העונה השנייה של Dirk Gentley תעלה ב 14 באוקטובר 2017.

הסדרה Godless תעלה ב"נטפליקס" ב 22 בנובמבר 2017.

הסדרה Transparent חודשה לעונה חמישית.

הסדרה Get Shorty חודשה לעונה שנייה בת עשרה פרקים.

הסדרה Room 104 חודשה לעונה שנייה.

הסדרה Stranger Things חודשה לעונה שלישית עוד לפני שהעונה השנייה עלתה לאוויר, ושמועות גורסות שגם לעונה רביעית, אם כי לגבי עונה רביעית אין אישור רשמי.

הסדרה Friends From College חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה שנייה.

רשת NBC הודיעה שהם מוותרים על הריבוט של הסדרה Xena אותו הם פיתחו בחודשים החודשים או החלו לפתחו.

מספר הפרקים בעונה הרביעית של Jane The Virgin יעמוד על 17 בלבד.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן קווין ראיין יגיע כשחקן אורח לעונה השביעית.

בסדרה Seal Team, השחקנית אלונה טל עומת להפציע בתפקיד אורחת מתמשך כמו גם ג'יי היידן ומייקל ירבי. ירבי יגלם את דמותו של אדם, וותיק בצוות ההדרכה של "אריות הים" וסוכן אגדי לשעבר, הוא יפקח על אימוני הצוות הירוק. היידן (The Catch) יגלם את דמותו של ברייאן, אחד מהמתאמנים בצוות הירוק. אלונה טל תגלם דמות של סטודנטית שסיימה תואר ואשר פוגשת את קליי בבאר היכן שה"אריות" נוהגים לשתות.

בסדרה TItans, דרמת קומיקס חדשה שגרג ברלטיני מפתח עבור הפלטפורמה הדיגיטלית של DC, ואשר אמורה לעלות בשנת 2018, לוהקה השחקנית אנה דיופ ("24: מורשת") כחלק מהקאסט הראשי כסארפייר והיא מצטרפת לשחקנית האוסטראלית טיגן קרפט, אשר לוהקה כרייבן, המנהיגה. סטארפייר היא נסיכה חוצנית בשם קוריאנגור, אשר מבקשת מקלט על פני כדור הארץ. היא מסוגלת לירות כדורי אנרגיה ולעוף. היא מחפשת את מקומה על פני כדור הארץ ומוצאת את קבוצת "טייטאן", קבוצה של גיבורי על צעירים אשר מתחילים לצאת מהצללים ולהפוך מנהיגים גדולים.

בסדרה The Middle, השחקנית ליסה רנה תפציע כשחקנית אורחת בפרק השלישי של העונה התשיעית והאחרונה של הסדרה בתור תמי ברוקס, אמה העשירה של לקסי, חברתו של אקסל. ההורים של השניים ייפגשו בסופשבוע הורים באוניברסיטה.

בסדרה The 100, השחקנית איבנה מילצ'יץ' תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה החמישית של הסדרה בתור קרמיין דיוזה, אחת מהמנהיגות על ספינת הכלא. היא אסטרטגית צבאית והיא תתנגח עם הדמויות הרגילות בסדרה.

בסדרה The Afafir, השחקן אדם רודריגז יגיע לעונה הרביעית של הסדרה כשחקן אורח מתמשך כבן, יוצא "מארינס" ועתה מועסק על ידי ה VHA (יוצאי המלחמה), עבודתו עם אנשים הסובלים מתופעת לאחר החזרה מלחימה תציב אותו אל מול אליסון ועבודתה החדשה כיועצת אבל.

בסדרה Great News, השחקן ריד סקוט יגיע לעונה השנייה למספר רב של פרקים כג'רמי, כתב ב"ניו יורק טיימס" וניצוצות יעופו בינו לבין קייטי.

בסדרה Superior Donuts, השחקנית דיאן גררו מצטרפת לקאסט הראשי בעונה השנייה של הסדרה. היא אמורה להופיע כבר מפרק פתיחת העונה השנייה. היא אמורה לגלם את דמותה של סופיה, אשר מכנה את משאית המזון שלה ליד חנות הדונאטס והיא מגישה ארוחות בוקר. למרות שארתור חושב שהיא מיוחסת בשל הרקע הכלכלי שלה, הרי שהיא עובדת חרוצה.

בסדרה Shameless, השחקן ריצ'ארד פלוד (Crossing Lines) מגיע כשחקן אורח מתמשך בתור פורד, בוגר בית הספר לאדריכלות מייל, לפעמים צלם מלחמה פרילנסר, חוקר פתלוגי לשעבר. הוא מחפש עתה אחר חיים שקטים ופיונה אף פעם לא גורמת לחיים שקטים.

בסדרה Dear White People, השחקן מרקו ריצ'ארדסון (רג'י) קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה.

בסדרה Ice, השחקנית לורה ואנדרוורט מצטרפת לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כטסה פריור, אשר מגיעה לבית המשפט בכדי לייצג יוצא צבא בשם פרדי גרין (ג'רמי סיסטו).

בסדרה The Flash, השחקנית קאתי סאקהוף לוהקה לדמות של אמונט בלאק הידועה גם כבלאקסמית, בוס של ארגון של נבלי-על. היא תופיע לראשונה בפרק החמישי של העונה הרביעית, פרק שבו פליסטי (Arrow) תופיע בו.

בסדרה The Punisher, השחקנית שוהרה אע'דשלו מצטרפת לסדרה החדשה של "נטפליקס" כפרה מדיני, אמה של דינה מדיני (אמבר רוז רווה), סוכנת של הסוכנת להגנת המולדת. פרה היא אירנית שחיה בארה"ב וביססה לעצמה קריירה כפסיכיאטרית.

בסדרה The Resident, השחקנית מלינה קאנאקארדס מצטרפת לסדרה החדשה של רשת FOX כחלק מהקאסט הראשי בתור ד"ר ליין הנטר, האונקולוגית הטובה ביותר בג'ורג'יה ואישה חמה, שעושה ימים כלילות עבור המטופלים שלה. במהלך העונה נגלה טוויסטים בנוגע אליה. 

אין תגובות: