יום ראשון, 20 באוגוסט 2017

מבזק: 37 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 14 עד ה 20 באוגוסט 2017.



השחקנית שיי מיטשל (Pretty Little Lairs), הקימה חברת הפקות וחתמה על הסכם עם WBTV. על פי ההסכם היא אמורה לפתח רעיונות לתוכניות בעלות וללא תסריט. כמו כן, היא אמורה לככב מספר פרויקטים, אחד מהם הוא You לצד פן בדגלי ואליזבת לייל. מיטשל תגלם את דמותה של פיץ' סאלינגר, המנהיגה בין החברות של בק. כמו כן, היא שמה את עינה על ג'ו (בדגלי).

רשת "נטפליקס" הודיעה כי בשנה הבאה היא תשקיע בתכן מעל 7 ביליון דולר. מדובר על עלייה של כמעט ביליון מהעונה שעברה.

הסדרה Ozark חודשה לעונה שנייה על ידי רשת "נטפליקס".

העונה השנייה של Victoria תעלה ב 27 באוגוסט 2017.

הסדרה The Deuse תעלה ב 10 בספטמבר 2017.

הסדרה Absentia תעלה ב 25 בספטמבר 2017.

העונה השנייה של Good Behavior תעלה ברשת TNT ב 15 באוקטובר 2017.

העונה השנייה של הסדרה The Girlfriend Experience תעלה ברשת Starz ב 5 בנובמבר 2017.

פרק סיום העונה השביעית של הסדרה Suits יהווה פיילוט אפשרי עבור סדרת ספין אוף של הסדרה, אשר תתמקד בדמותה של ג'סיקה (ג'ינה טורס).

בסדרה 100, השחקנית לולה פלאנרי לוהקה לתפקיד מאדי. הדמות לוהקה על ידי אימוג'ין טיר בפרק סיום העונה הרביעית.

בסדרה Code Black, השחקנית מייגן לאבגוד קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי. היא אמורה להופיע החל מהפרק הרביעי של העונה השלישית.

בסדרה For The People, השחקנית ג'סמין סאבוי (The Lefovers) מצטרפת לסדרה בראון בתור אליסון, השותפה לדירה של סנדרה, חברת ילדות ועתה קולגה שלה בסניגוריה הציבורית.

בסדרה Dietland, השחקנית ג'וי נאש תככב בסדרה החדשה של רשת AMC בתור פלאם קטלה, אשר הייתה שמנה כל חייה ועתה היא עומדת בפני ניתוח קיצור קיבה. היא אמורה להחליט בין הערכים שמוצבים בפניה.

בסדרה Supernatural, השחקנית צ'לסי ריסט תפציע כשחקנית אורחת לעונה ה 13 של הסדרה.

בסדרה The Excorcist, כריסטופר קאזינס וסיירוס ארנולד יפציעו כשחקנים אורחים לעונה השנייה של הסדרה. קאזינס יגלם את דמותו של פיטר מורו, חוקר מקומי. ארנולד יגלם את דמותו של דיוויד טראק ג'ונסון ה 3, אחד מילדיו של אנדרו. הוא נראה גדול לגילו ולכן אנשים מתייחסים אליו באותה צורה.

בסדרה Runaways, השחקן ג'וליאן מקמאהון מצטרף לסדרה החדשה של Hulu בתור ג'ונה. אין מידע על הרקע שלו, אך הוא מגלם חלק נכבד במרידה של הילדים נגד הוריהם.

בסדרה Quantico, השחקן ראסל טוביי חוזר לעונה השלישית של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור הארי דויל.

בסדרה Arrow, השחקן קירק אקבדו יופיע כשחקן אורח מתמשך בתור ריקארדו דיאז על פי הדמות של ריצ'ארד דראגון. אסיר שזה עתה השתחרר מהכלא עבור פשעים שלא ביצע ועתה הוא יוצא נגד העולם התחתון של העיר.

בסדרה Taken, השחקן אדם גולדברג מצטרף לעונה השנייה של הסדרה בתור גילרוי, האקר עם חוש הומור מוזר.

בסדרה Crazy Ex Girlfriend, השחקן ג'וש גרובן יגיע לעונה השלישית של הסדרה כשחקן אורח.

בסדרה Into The Bandlands, השחקנית לוריין טוסיינט מצטרפת לעונה השלישית כחלק מהקאסט הראשי בתור קרסידה, נביאה ומנטור עבור פילגרים.

בסדרה The Haunting Of Hill House, השחקנים אליזבת ריסר וקייט סיגל (Hush) מצטרפים לסדרה.

בסדרה The X Filies, השחקנית ברברה הרשי מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור אריקה אריקה פרייס, אישה בעלת כוח רב, אשר מהווה את הפנים עבור ארגון מיסתורי. כמו כן, רובי אמל ולורן אמברוז יחזרו לעונה ה 11 בתור הסוכנים מילר ואיינסטין.

בסדרה Jessica Jones, השחקן דייב טאננט חוזר לעונה השנייה. אין מידע נוסף על מספר הפרקים בהם יופיע. בסדרה

בסדרה Smilf, השחקנית קוני בריטון ("נאשוויל") מצטרפת לסדרה לתפקיד אורחת מתמשך.כמו כן, מיגל גומז מצטרף כחלק מהקאסט הראשי בתור רפי, מכור לשעבר, אשר עתה רוצה להיות חבר לשעבר טוב עבור ברידג'יט והאב לבנם, לארי בן השנתיים.

בסדרה Castle Rock, השחקן סקוט גלן מצטרף לסדרה בעקבות ספרו של סטיבן קינג בתור אלן פאנגבורן, שריף שפרש, אשר שומר על הסודות הגדולים ביותר של המקום.

בסדרה Shades Of Blue, השחקן ברוס מקגיל מצטרף לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור ג'ורדן רמזי, אדם חסר עכבות, אשר מנהל את אחת מיחידות המודיעין. הוא חסר מוסר ויעשה הכל בכדי להשיג את מטרותיו.

בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקנית סוזי אברומיט תגיע כשחקנית אורחת בתור אימו של ריי.

בסדרה The Resident, השחקנית מורן אטיאס מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. היא אמורה לגלם את דמותה של רנטה ת'ורפ, יושבת הראש של בית החולים, אשה בעלת קסם ויצר תחמנות מוגבר.

בסדרה This Is Us, השחקנית דברה ג'ו ראפ מגיעה לסדרה בתור עובדת סוציאלית בשם לינדה, אשר דרכיה יצטלבו עם אלו של רנדל ואשתו, כאשר השניים ירצו לנסות לאמץ. היא אמורה להופיע במספר פרקים.

בסדרה The Handmaid's Tale, השחקנית אמנדה בורגל (ריטה) קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה.

בסדרה The Originals, השחקנים טורנס קומבס (Reign) וג'דדיה גודאקר מצטרפים לעונה החמישית של הסדרה. קומבס יגלם את דמותו של דקלן, שף בעל כריזמה, שלא מודע לבעיות העל טבעיות שבניו אורלינס, או שהאישה איתה הוא מעורב שייכת למשפחת הערפדים החשובה של המקום. ג'דדיה יגלם מושא אהבה אפשרי עבור הופ. מדובר בערפד טרי שמוקסם ממשפחת הערפדים ששמה מייקלסון.

בסדרה Shut Eye, השחקנית רואנה קינג מצטרפת לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור מגי, יועצת פרסום לשעבר, אשר הייתה ידועה ביכולת התמרון והתחכום שלה. היא גם קוץ בישבנו של פאז ומי שגרמה לו לאבד את המופע שלו.

בסדרה The Crossing, השחקנית מלינדה מקגרו מגיעה לסדרה של רשת ABC בתפקיד אורחת מתמשך.

בסדרה Gotham, השחקנית מריאנה בנדיקט (Prison Break) מגיעה לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך כצ'רי, הבעלים של מועדון קרב. ניגמה, סולמון גראנדי ואחרים עוברים דרכו והיא תשמש עבורם כבת ברית. כמו כן, בנג'מין סטוקהום יגיע כשחקן אורח כאלכס וינטרופ, הנכד של אוצר מוזיאון אליו ברוס מגיע בכדי להתחבר בכדי למצוא חפץ מיסטי. כאשר כוחות מיסתוריים תרים אחר החפץ, הוא בורח וגורם לברוס לקבל החלטה מכריעה.

בסדרה Lethal Whepon, השחקן אדריאן פסדאר מגיע לעונה השנייה יגיע כשחקן אורח לעונה השנייה והוא יגלם את דמותו של אמן הונאות, אשר בתחילת הפרק גונב מקבוצת אנשים במטוס פרטי וקופץ עם מצנח. הפרק (הרביעי של העונה) יציב תמה של יחסי אב-בת.

בסדרה The 100, השחקן ג'ורדן בולגר מגיע לעונה החמישית של הסדרה בתור זיק שואו, מכור מוצהר. 

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

THX
2 שאלות:
1. המדובר בפן בדג'לי מגוסיפ גירל [ולא בן]?!
2. המדובר בעונה השנייה של The Girlfriend Experience? כי הראשונה שודרה כבר לפני יותר משנה וחצי אאל"ט
שבוע טוב :)

אנונימי אמר/ה...

מה חשבת על דפנדרס?

D1D1 אמר/ה...

תוקן.
לגבי "דיפנדרס", עדיין לא צפיתי, ייקח לי קצת זמן.

אנונימי אמר/ה...

תודה על התיקונים, ממליץ על "דיפנדרס", נראה ש8 פרקים במקום 13 פועל לטובתה, וגם מעבר לצרוף כל הגיבורים יחד- ייבוא ההומור מאיירון פיסט וההומור השחור מג'סיקה ג'ונס...