יום שישי, 11 באוגוסט 2017

ניתוח: לוח הערכות לקראת עונת 2018-2017: רשת CBS


רשת CBS לא צפויה לראות הצלחות גדולות בעונת 2018-2017. בערב יום שני, לאחר ש The Big Bang Theory תחזור לשעת השידור שלה בערב יום חמישי, אף לא אחת מהקומדיות צפויה ל"גרד" 2.0 נק' מדד. Kevin Can Wait צפויה לנוע מעט מעל 1.0 נק' מדד ואילו Superior Donuts צפויה להיות מבוטלת בתום העונה, או לפחות להיות בסכנה גדולה מאד לביטול בדיוק כמו Scorpion, במיוחד לאחר שהמתח המיני בין שני הדמויות המרכזיות נשבר וזוג אחר התחתן, כך שמרבית המטרות של הסדרה הושגו ואין לה יותר מדי לאן להתקדם. מבין שתי הקומדיות החדשות, Me Myself & I כמעט ולא מייצרת באז. 9J, 9K, 9L מייצרת מעט עניין, אך קשה לראות אותה לאורך זמן מנפקת נתונים מעל 1.5 נק' מדד. מרבית הסיכויים שהנתונים יהיו פחות טובים מכך, אולם הסיכויים שלה לשרוד טובים יותר מהקומדיה החדשה מ Me, Myself & I.

כל הסדרות של יום שלישי (NCIA, Bull ו NCIS:NO) צפויות לקבל עונה נוספת, אם כי במקרה של NCIS:NO הנתונים יהיה מעט בעייתיים ושאלת חידושה לא תהיה כה ברורה. בסופו של דבר, הסדרה תקבל עונה נוספת.

בימי רביעי, Criminal Minds בשנת מבחן. הסדרה נמצאת בשעת שידור חדשה ואין בכלל ספק שהיא מעבר לשיא שלה. ועדיין, קשה לראות את הרשת מבטלת אותה, בוודאי לא בתום העונה הנוכחית. גם הישרדות תשוב לעונה מספר...(למי אכפת ?). לגבי, SEAL Team, נכון לעכשיו היא מעוררת עניין, אך לאור ריבוי סדרות הצבא בעונה הבאה יהיה מעניין לראות אותה בהשוואה אליהן. הסיכויים שלה לקבל עונה נוספת סבירים בהחלט, לפחות בתחילת הדרך. נתוני שני הפרקים הראשונים יראו לאיזה כיוון היא נעה וגם לאן היא תיקח את Criminal Minds. קיימת אפשרות שבמידה והיא תפשל, ברשת יחליפו שעות שידור בינה לבין Criminal.

בימי חמישי, כל הסדרות מלבד The Big Bang Theory, שגם היא צפויה להניב בסביבות 2.0 נק' מדד בלבד, צפויות להניב נתונים בינוניים ומטה. S.W.A.T לא צפויה להיות להיט וסביר להניח שלא תקבל עונה נוספת. למי שתהה, Young Sheldon לא צפויה להיות להיט. אני אתפלא אם היא תקבל 22 פרקים לעונה הראשונה (וככל הנראה היחידה שלה). במידה ולרשת יהיו פיילוטים טובים בתחום הקומדיות, אחת מהשתיים: Mom ו Life In Pieces צפויות להתבטל, כאשר האחרונה בסכנה גדולה יותר.

MacGyver צפויה לקבל הודעת ביטול בתום העונה השנייה שלה, מכיוון שהנתונים שלה צפויים להיות מתחת ל 1.0 נק' מדד ברוב העונה. Hawaii Five-O ו Blue Bloods צפויות לחזור לעונה נוספת במידה ויגיעו להסדר כספי בין הרשת להפקה.

Wizdom Of The Crowed צפויה לקבל דחיפה משידורי הפוטבול, השאלה היא רק מה יקרה לאחר שהעונה תסתיים. נכון לעכשיו, אין בה יותר מדי התעניינות. כך, שנקודת הפתיחה שלה לא כל כך טובה. דווקא Instinct, אשר אמורה לעלות בחצי השני של העונה (אולי בשעת השידור הזאת) מעוררת עניין רב יותר. NCIS:LA תקבל בוודאות עונה נוספת ומרבית הסיכויים שגם Madam Secretary, אם כי נתוני הרייטינג יהיו גבוליים.

מבין שאר הסדרות של הרשת שלא נקבעה להן שעת שידור, רק לקומדיה Man With A Plan יש סיכוי לשרוד. הדרמות Code Black ו Elementary צפויות להתבטל, כמו גם הקומדיה החדשה By The Book

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אנשים עוד רואים ברודקאסט בימינו?