יום שלישי, 15 באוגוסט 2017

פרסום: אז, מה קורה עם מספר רעיונות לספין אוף שנזרקו לאוויר בשנים האחרונות ?




בעונה שעברה, 20th Century FOX התעניינה בפעם השנייה להפיק ספין אוף לסדרה How I Met Your Mother, כאשר הכותר שלה היה אמור להיות How I Met Your Dad. מי שהיו אמורים להיות אמונים על הפרויקט היו המפיקים בפועל של הסדרה This Is Us, אייזיק אפטאקר ואליזבת' ברגר. לאור הצלחת הענק של הסדרה השניים היו עסוקים מדי מכדי לפתח את הספין אוף. לעונה השנייה של הסדרה הם אף קודמו להיות חלק מהתסריטאים הראשיים.

מאחר והשניים כבר לא פנויים "האולפנים ינסו (לפתח את הספין אוף) עם תסריטאים אחרים "טענה דנה וולדן "יושבת הראש של FOX. לפני כשבוע "הם יתחילו את הפרויקט מאפס" היא המשיכה, ככל הנראה עבור העונה הבאה. "זהו פרויקט שמפותח "על אש קטנה" ובאיטיות. אם הרעיון יהיה נכון, נלך עליו." לפני ימים בודדים ההודעה הרשמית יצאה שאליסון בנט (You're The Worst) הועסקה עבור התפקיד של התסריטאית הראשית. 

קומדיה אחרת של רשת th TV20 הינה הקומדיה Modern Family של רשת ABC, ששתי העונות הקרובות שלה צפויות להיות גם האחרונות.

באולפנים ניסו בעבר לפתח ספין אוף על דמות שהופיעה בסדרת האם, דמות אותה גילם השחק רוב ריגל, אך הפרויקט לא צלח את שלב הפיתוח. עתה, כאשר הסדרה Modern Family, אשר נוצרה על ידי סטיב לויתן וכריסטופר לויד, נמצאת בסוף דרכה, האם באולפנים ינסו שוב לפתח ספין אוף ?

"לא היו לנו שיחות בנידון" אמרה וולדן "אני חושבת שכריס וסטיב בסופו של דבר יהיו פתוחים לרעיון, אך אני לא חושבת שהם להוטים לכך כרגע."

בכל מה שקשור לספינת הדגל של th TV20, הכוונה היא ל Empire של רשת FOX, אשר נטען כבר שחושבים על יצירת פריקוול לסדרה, אך בסופו של דבר הסתפקו בפלשבקים בסדרת האם, ישנו רעיון נוסף שמדברים עליו.

"ניהלנו שיחות במשך כשנה עבור יצירת ספין אוף, אך אין משהו קונקרטי כרגע." אמרה וולדן "בסופו של דבר, אני חושבת שאם משהו יגיע בצורה אורגנית מתוך הסדרה עצמה, נלך על זה. אנחנו לא רוצים להכריח את הנושא על הסדרה, משום שאם זה לא ירגיש כחלק אורגני של הסדרה זה רק יכביד על סדרת האם. אנחנו באמת מאמינים בסדרה, אנחנו רוצים שהיא תשרוד למשך זמן רב ובנקודה מסוימת, לאחר עונה או שתיים, היוצרים חשבו שסדרת האם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות ורק היא ואנחנו תומכים בכך." 


הערה: הידיעה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית. 

אין תגובות: