יום שני, 9 במאי 2011

פרויקט מיוחד: הסדרות של הקיץ.


במהלך החודשים האחרונים דיווחתי לכם על הסדרות, חדשות וישנות, שילוו אותנו בחודשי הקיץ החמים. הגיע הזמן לעשות סדר ולמפות את אותן סדרות. סמנו לכם את התאריכים של הסדרות שאתם אוהבים ורוצים לראות. לקוראים שמבחינים שחלק מהמידע זהה למידע קודם שפורסם בבלוג שלי, אתם לא טועים, בחלק גדול מהמקרים מדובר בסיכום ואיסוף של מידע שכבר פירסמתי לכדי ידיעה אחת.
להלן הרשימה.

1 ביוני -Franklin & Bash - דרמת עורכי דין חדשה. הרשת הזמינה 10 פרקים עבור העונה הראשונה. השחקן הראשי מארק פול גסלר כיכב בסדרת "הצלצול הגואל" ולאחרונה בדרמה משפטית אחרת Raising The Bar, סדרה מעולה שהלכה לעולמה בטרם עת.

2 ביוני - Love Bites – קומדיה רומנטית בת שעה אשר תעקוב במקביל אחר שלושה סיפורים של אהבה, נישואין ודייטים מדי שבוע. בקי תגלם את אנני, רומנטיקנית חסרת תקנה ובתולה.

3 ביוני - Young Justice – סדרת האנימציה של גיבורי העל תחזור בפרקים חדשים (נשארו לה 17 פרקים עד תום העונה הראשונה שלה).

5 ביוני - The Glades – סדרת המשטרה אודות שוטר עירוני שמגיע לעיירה קטנה בכדי להפוך למפקד המשטרה שלה חוזרת לעונה שנייה. בעונה הזאת, ג'ים, אשר התאחד עם קאלי, האישה שצדה את עינו מהפרק הראשון, בפרק האחרון של העונה, יסבול מכך שבעלה של קאלי, אשר היה בכלא עד כה, משתחרר וחוזר לתמונה.

5 ביוני - Teen Wolf – גרסה חדשה של רשת MTV לסרט של מייקל ג' פוקס משנת 1985 אשר סיפר את סיפורו של נער אשר ננשך על ידי זאב ולאחר מכן מקבל כוחות על אשר מעניקים לו כוח רב ואת היכולת לכבוש נשים.

6 ביוני – The Secret Life Of American Teenagers ("סודותיה של נערת טיפש עשרה") – אופרת הסבון לנוער שעוסקת בהריונות וסקס במשך 90% הזמן חוזרת לעונה רביעית.

6 ביוני – Switched at Birth - אודות שתי בנות נוער אשר מגלות שהן הוחלפו בלידתן. אחת גדלה בבית עשיר עם עוד שני הורים ושני אחים, ואילו השנייה, אשר איבדה את יכולת השמיעה שלה בהיותה ילדה, גדלה אצל אם חד הורית ובשכונה ענייה. 2 המשפחות מתחילות להתחבר ולהבין את המצב החדש.

6 ביוני –White Collar ("צווארון לבן") – הסדרה אודות אמן הונאות שעוזר לאף.בי.אי חוזרת לעונה שלישית. החידוש בעונה הזאת ? הילארי ברטון היא חלק מהקאסט הראשי ומורן אטיאס בתפקיד אורחת.

7 ביוני - Covert Affairs ("פרשיות סמויות") – דרמת הריגול של רשת USA חוזרת לעונה שנייה. החידוש בעונה הזאת ? לאנני יהיה מושא אהבה חדש. אוגי (גאון המחשבים העיוור) מוסט מתפקידו כאחראי לנושא הטכני ולאחר זמן מה מוחזר לתפקידו.

14 ביוני - HawthoRNe ("הות'ורן") – הדרמה הרפואית של רשת TNT חוזרת לעונה שלישית.

14 ביוני - Memphis Beat ("מקצב ממפיס") – סדרת המשטרה הדרומית של רשת TNT וג'ייסון לי חוזרת לעונה שנייה.

14 ביוני -Pretty Little Liars ("שקרניות יפות וקטנות") – אופרת הסבון לנוער חוזרת בעונה שנייה. בעונה הזאת הבנות ימשיכו לנסות ולאתר את A. כמו כן, תהיה פסיכיאטרית שתנסה לדלות מהבנות מידע.

14 ביוני -The Nine Lives of Chloe King - אודות קלואי קינג, תלמידת תיכון שיש לה יכולות על כגון מהירות ושמיעת על, אשר מגלה שהיא מחוזרת על ידי גורם מיסתורי.

15 ביוני - Hot in Cleveland – הקומדיה המצליחה של רשת TVLand חוזרת לעונה שלישית עם בטי וייט.

Rookie Blue - June. 16 ("טירונים בכחול") – אופרת הסבון המשטרתית של רשת ABC חוזרת לעונה שנייה. כזכור, הסדרה עוסקת בחמישה שוטרים שיצאו מהאקדמיה ועושים את צעדיהם הראשונים.

19 ביוני -Falling Skies - הסדרה עוקבת אחר תא מחתרת של האנושות, אשר נלחם בחייזרים שהשתלטו על כדור הארץ. נאה ויילי מככב.

21 ביוני -The Hot Zone - סדרה אשר מתרחשת בשנת 2006 ותתמקד בבית חולים שדה בדרום אפגניסטן. הסדרה תעקוב אחר הרופאים והאחיות במצבם הלא פשוט בבית החולים.

23 ביוני -Burn notice ("סוכן מחוק")– חוזרת לעונה חמישית.

23 ביוני -Suits - אודות משרד עורכי דין יוקרתי מאד במנהטן, אשר המגייס שלו מגייס את הבחור שהרשים אותו יותר מכולם, אבל מדובר בבחור שנשר מהקולג' וחסר מוטיבציה. עכשיו המגויס החדש מאמץ את כל חוכמת הרחוב שלו בשביל לשרוד. אבל בשביל לשמור על העבודות שלהם המגייס והבחור החדש שלו חייבים להמשיך בהצגה.

26 ביוני - True Blood ("דם אמיתי") – סדרת הערפדים של רשת HBO חוזרת לעונה רביעית. בעונה הנוכחית, סוקי וביל עדיין יהיו פרודים וביל יתקרב יותר לבת חסותו, אלסייד מתקרב לסוקי. העונה הזאת מוגדרת כעונת המכשפות.

26 ביוני – Leverage ("העוקץ") – הסדרה אודות קבוצת נוכלים שעוזרת למקופחים חוזרת לעונה רביעית. גם בעונה הזאת יהיה ארכי פושע אחריו הצוות ירדוף.

27 ביוני - Weeds ("העשב של השכן") – הסדרה חוזרת לעונה שביעית. לא צריך יותר מדי הצגות.

27 ביוני - The Big C ("מזל סרטן") – הסדרה, אשר עוקבת אחרי אישה שמבשרים לה שהיא עומדת למות מסרטן ובשל כך מחליטה לשנות את חייה, חוזרת לעונה שנייה.

29 ביוני - The Great State of Georgia - קומדיה אודות שחקנית עם אישיות מוחצנת והחברה ה"חנונית שלה" אשר מנסות להגיע לברודווי.

29 ביוני - Melissa and Joey– הקומדיה אודות איש וול סטריט, אשר מאבד את הונו במזימה והופך לעקר בית עבור אשת מועצה. בעונה הזאת למליסה יהיה מושא אהבה צעיר.

29 ביוני - Royal Pains ("רופא להשכיר") – דרמת הרפואה של רשת USA חוזרת לעונה שלישית.

29 ביוני -Roughness - הסדרה מבוססת על מקרה אמיתי: פסיכו-תרפיסטית אשר לוקחת עבודה עבור ניו ג'רזי גטס ובכך עושה שינוי גדול בחייה ובקריירה שלה, משום שלאחר השינוי היא עומדת להיות תחת אור הזרקורים.

8 ביולי -Torchwood - האנשים על כדור הארץ פשוט לא מתים יותר, הזקנים נשארים זקנים ובכך נוצרת התפוצצות אוכלוסין ואז הצוות של Torchwood נכנס לתמונה.

10 ביולי - Crub Your Enthusiasm ("תרגיע") – הסדרה חוזרת לעונה שמינית.

11 ביולי - The Closer ("המפענחת") – חוזרת לעונה שביעית ואחרונה.

11 ביולי - Rizzoli & Isles ("ריזולי ואייסלס")– הדרמה המשטרתית אודות בלשית במחלקת רצח וחוקרת פתלוגית אשר עובדות בית והן גם החברות הכי טובות. בעונה הזאת אחיה של ריזולי יוצא מהכלא ומשתכן אצל אייסלס על הספה, אולם הבית של אייסלס נפרץ והחשד נופל על אחיה של ריזולי שנעלם.

11 ביולי - Eureka – 10 ("אאוריקה")– סדרת המדע בידיונית של רשת המדע בידיוני חוזרת לחלק השני של העונה הרביעית שלה.

11 ביולי - Warehouse 13 ("מחסן 13") – הסדרה חוזרת לעונה שלישית. הסדרה עוסקת, למי ששכח, בסוכנים ממשלתיים, אשר יוצאים לאתר חפצים בעלי כוחות ולאכסנם במחסן.

11 ביולי - Alphas- סדרה חדשה שתעסוק בקבוצה של אנשים רגילים אשר יש להם עליונות מבחינה מוחית, במונחים של מוחות על, ולוקחים את החוק לידיים שלהם.

15 ביולי - Haven ("מפלט") – הסדרה, אשר עוסקת בסוכנת F.B.I שמגיעה לעיירה בה לאנשים יש כוחות על ומגלה שיש לה עבר בעיירה הזאת. חוזרת לעונה שנייה.

24 ביולי - Entourage ("הפמליה") – חוזרת לעונה שמינית.

7 באוגוסט - Teen Spirit– אמבר, נערה פופולארית מרשעת שמתחשמלת, מתה ולא מותרת להיכנס לגן עדן עד שהיא לא תעזור לנערה הכי לא פופולארית בבית הספר להפוך למלכת הנשף במשך שבוע, אבל העניינים לא מתפתחים כמצופה.

15 באוגוסט - The Lying Game- אודות אמה, ילדה ממשפחה אומנת, אשר מגלה שהיא אחות תאומה לילדה עשירה, סאטון. כאשר אחותה נעלמת, היא יוצאת לחפש אותה.

יולי -Damages ("נזקים")– הסדרה חוזרת לעונה רביעית. ובעונה הזאת הסיפור המרכזי הוא אודות חברת ביטחון אשר היה לה תקרית באיזור מלחמה.

Psych ("בניחוש חוקר") – לא ברור אם היא תחזור בסוף הקיץ או לקראת תחילת השנה החדשה, אבל הסדרה אודות שון ספנסר, אדם בעל אבחנה טובה מאד, אשר גורם למשטרה לחשוב שהוא מדיום ופותר לה פרשיות. הסדרה חוזרת לעונה שישית.

Share on Facebook

9 תגובות:

ליאת אמר/ה...

תודה רבה :)
מהעם טירונים בכחול?

אנונימי אמר/ה...

ומה עם ברייקינג באד? יש כבר תאריך לחזרתה?

techtik אמר/ה...

חשבתי שנזקים בוטלה ..

עמית אמר/ה...

תודה על הסקירה- הרי חלק גדול מהסדרות הקיץ הללו (מצויינות יותר או פחות) משודרות אצלנו בארץ
אשמח אם תציין לצד כל אחת מהשמות את הרשת המשדרת אותה בארה"ב.

דנה אמר/ה...

שכחת את שומרת סוד (In Plain Sight) שכבר חזרה.

ובנוסף, שאלה -
מה ההגיון בלהתחיל סדרות קיץ באוגוסט כאשר העונה נגמרת עם תחילת עונת הסתיו בספטמבר?

אנונימי אמר/ה...

תודה , לוח נחוץ ביותר, חיפשתי אחד כזה מרוכז ומסודר. לגזור ולשמור!

דנה אמר/ה...

ובנושא אחר -
יש לך מידע על הנושא המרכזי העונה של "סוכן מחוק"?
הסיפור של 4 העונות הראשונות נסגר, מה הכיוון החדש.

ובאותו עניין, האם יש פרטים על העונה החדשה של צווארון לבן, גם שם אמור להיות סיפור חדש.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה רבה

אנונימי אמר/ה...

כל הכבוד על ריכוז רשימת הסדרות, יש לי רק תיקון אחד - Teen Spirit זה סרט טלוויזיה, ולא סדרת טלוויזיה. מדובר על סרט באורך שעתיים שישודר בערב אחד.