יום שני, 9 במאי 2011

פרויקט מיוחד: הלוחות של הרשתות האמריקאיות הגדולות לעונת החורף הבאה – תמונת מצב.

שבוע אחד לפני תחילת פרסומי הלוחות החדשים של העונה הבאה של הרשתות האמריקאיות הגדולות הגיע הזמן לצייר תמונת מצב ולנסות להעריך כיצד ייראה הלוח שלהן.
הבה נתחיל.


יום שני – אם זה היה תלוי בי כל הסדרות היו עפות משם והרשת הייתה מציבה 3 סדרות חדשות (סיכוי קטן), אך מכיוון שזה לא כל כך ריאלי, סביר להניח שסדרה אחת (צ'אק – במידה ותזכה לעונה נוספת, או Harry's Law) תשובץ בערב שיציב 2 דרמות חדשות.

יום שלישי – הערב שכמעט סגור עבור הרשת. The Biggest Loser סגור לעונה הבאה וסביר להניח ש Parenthood תסגור את הערב בעונה שלישית. קיים סיכוי שבמקום Parenthood הרשת תציב 2 קומדיות חדשות שמתרכזות בנשים.

יום רביעי – רק Law & Order: SVU סגורה לעונה הבאה, ככל הנראה הרשת תציג בערב זה 2 דרמות חדשות. צריך גם לראות האם הרשת תחזיר את הריאלטי שלה The Voice כבר בלוח החורף או שתחכה לחצי השני של העונה.

יום חמישי – 4 קומדיות סגורות לעונה הבאה: 30 רוק, המשרד, קומי וניטי ו Park & Recreation. את הערב יסגור, ככל הנראה, המיוזיקל החדש של הרשת Smash.

יום שישי – במידה וצ'אק תחודש ולא תשובץ ביום שני היא תגיע לערב הזה, כנ"ל לגבי Harry's Law שלה קיים סיכוי גם לחזור בחצי השני של העונה גם העונה.


יום שני – יישאר ללא שינוי: 90210 ו Gossip Girl בעונות חדשות. במידה ו One Tree Hill תבוטל (סיכוי בינוני) קיים סיכוי שהשתיים יופרדו ואחת מהן תעבור ליום שלישי ובמקומה תצוות סדרה חדשה.

יום שלישי – במידה וברשת יצליחו להחתים גם את ג'יימס לאפרטי אפילו להופעת אורח מתמשכת One Tree Hill צפויה לחזור לעונה נוספת, בעיקר בשל העובדה ש Hellcats ככל הנראה תבוטל. הסדרה תצוות עם סדרה חדשה.

יום רביעי – "הטופ מודל הבאה" חוזרת לעונה נוספת ותצוות גם היא עם סדרה חדשה.

יום חמישי – The Vampire Diaries חוזרת בעונה שלישית ו The Secret Circle החדשה תצוות אליה.

יום שישי – Supernatural חוזרת לעונה שביעית וככל הנראה "ניקיטה" תחזור ותצוות איתה לעונה שנייה.


יום שני – האוס תחזור לעונה נוספת ותצוות עם סדרה חדשה כפי שניסו לעשות לה העונה עם Lone Star. ניסיון שנכשל.

יום שלישי – Glee חוזרת לעונה שלישית ו Raising Hope חוזרת לעונה שנייה. כמו כן, צפויה לעלות קומדיה חדשה.

יום רביעי – תוכנית הריאליטי The X Factor צפויה להיות משודרת במהלך כל הערב. קיים סיכוי קטן שאולי היא תשודר רק כשעה וחצי ואז תעלה קומדיה נוספת Breaking In בעונה שנייה, אם תחודש, או קומדיה חדשה. בחצי השני של העונה צפויה לחזור "אמריקן איידול" בעונה חדשה.

יום חמישי – Bones חוזרת לעונה נוספת. לא ברור אם תהיה ל The X Factor תוכנית תוצאות. במקרה כזה, התוכנית הזאת צפויה להיות משודרת בערב הזה. במידה ולא, קיים סיכוי שתעלה דרמה חדשה, אולי הספין אוף של Bones.

יום שישי – Fringe סגורה לערב הזה. קיים סיכוי שיצמידו אליה את Terra Nova בערב מדע בידיוני (אם לא יציבו אותה אחרי "האוס"). אפשרות נוספות (ולא גבוהה) היא הענקת עונה נוספת ל The Chicago Code Lie To Me, או Human Target והצבתם בערב זה. אפשרות שלישית היא השארת Fringe כסדרה היחידה בעלת תסריט.

יום ראשון – כל סדרות האנימציה של הרשת חוזרת בעונות חדשות.


יום שני – "איך פגשתי את אמכם" תמשיך לפתוח את הערב. בשמונה וחצי תעלה קומדיה חדשה. בתשע, במידה ו"שני גברים וחצי" תחזור לעונה נוספת היא תשובץ בשעה זו ובתשע וחצי "מייק ומולי", במידה ולא "מייק ומולי" צפויה לעבור לשעה תשע ובתשע וחצי תעלה קומדיה חדשה. בשעה 10 "הוואי 0-5" תעלה בעונה שנייה.

יום שלישי – NCIS ו NCIS:LA יחזרו בעונות חדשות. במידה ו The Good Wife תחודש היא תמשיך להיות משודרת אחריהם או תועבר ליום שישי ואז תעלה במקומה דרמה חדשה.

יום רביעי – Criminal Minds תחזור לעונה נוספת, וככל הנראה סדרת הבת שלה תחזור גם היא לעונה נוספת. במידה ולא, תעלה סדרה חדשה. ככל הנראה גם הישרדות תחזור בעונה נוספת.

יום חמישי – הערב די סגור. תיאוריית המפץ הגדול, Rules Of Engagement, CSI ו The Mentalist, כולן צפויות לחזור בעונות חדשות.

יום שישי – הערב הבעייתי מכולם של הרשת. הסדרה הבטוחה מכולן היא CSI:NY שככל הנראה תחזור לעונה חדשה. במידה ותחודש Blue Bloods תחזור לערב זה, במידה ולא, הרשת צפויה להעלות סדרה חדשה (אולי Rookies מבית היוצר של רוברט דה נירו). קיים סיכוי קטן שבמידה ותחודש, The Good Wife תועבר לערב הזה. במידה ולא, תעלה סדרה חדשה במקומה.

יום ראשון - Csi: Miami צפויה לחזור בעונה חדשה, אבל במקרה וזה לא יקרה (סיכוי קטן) תפציע סדרה חדשה.


יום שני – הערב נעול: רוקדים עם כוכבים ו Castle חוזרות בעונות חדשות, למרות שיש דיבורים על כך שאמורה לעלות סדרה חדשה שמשלבת ריקודים בתוכה (ואז Castle תעבור ליום אחר, אולי ליום שלישי).

יום שלישי – התוצאות של "רוקדים עם כוכבים", סדרה חדשה וככל הנראה עונה חדשה של Body Of Proof. במידה ו Body Of Proof לא תאושר לעונה נוספת (או שתועבר ליום ראשון במקרה ש Brothers & Sisters תבוטל) תעלה סדרה חדשה במקומה.

יום רביעי – The Middle בשעה שמונה, בשעה שמונה וחצי תעלה קומדיה חדשה, בשעה תשע Modern Family ובשעה תשע וחצי נצפה ב Cougar Town בעונה חדשה. לא ברור כרגע אם הרשת תמשיך את ערב הקומדיות הארוך שלה, במידה והתשובה חיובית (קשה לי להאמין) יעלו 2 קומדיות חדשות), במידה והתשובה היא לא, תעלה לשידור דרמה חדשה.

יום חמישי – בשעה שמונה תעלה סדרה חדשה, בשעה 9 תחזור "האנטומיה של גריי" בעונה חדשה ובשעה 10 תחזור Private Practice בעונה חדשה.

יום ראשון – "עקרות בית נואשות חוזרת בעונה נוספת. במידה ו Brothers & Sisters תקבל עונה נוספת היא תחזור לערב זה, במידה ולא, תעלה סדרה חדשה, או שיזיזו את Body Of Proof (במידה ותחודש) למשבצת השידור שלה.

זהו. בשבוע הבא כבר אפרסם את הלוחות החדשים של הרשתות וההמתנה תסתיים. אין עוד הרבה זמן לחכות.

Share on Facebook

תגובה 1:

לידור אמר/ה...

אחלה פרוייקט תודה רבה!
למה ניקיטה לא תהיה ביום חמישי כמו עכשיו?
ולמה לא מופיע "אלקטרז" ברשימה של פוקס מה אין לה בכלל סיכוי לעלות לשידור?