יום שישי, 18 באוגוסט 2017

ניתוח: לוח הערכות לקראת עונת 2018-2017: רשת ה CW



הסדרה Supergirl התייצבה לה בערב זה ונתוניה לא אמורים להשתנות יתר על המידה ולנוע סביב 0.7-0.5 נק' מדד. מצד שני, קשה להאמין ש Valor תניב יותר מ 0.4 במקרה הטוב. בשל כך, קשה גם לראות אותה אפילו מקבלת עונה נוספת. נתוני הפרק השלישי יהווה אינדיקציה ברורה לאיזה כיוון היא הולכת. הסיכויים לא טובים. לפחות לא בנקודת הזמן הזאת.

בימי שלישי, גם לאחר ש The Flash איבדה גובה בשתי העונות האחרונות, עדיין נתוניה ימשיכו להיות גבוהים יחסית לנתוני הרשת וינועו סביב 0.9-0.8 נק' מדד. כמובן שעונה נוספת היא מובן מאליו לגביה בדיוק כמו לסדרה Legends Of Tomorrow, אשר נתוניה צפויות לנוע בין 0.6 ל 0.5 נק' מדד.

ביום רביעי, נתוני העונה הקודמת של Riverdale לא היו טובים ועדיין הרשת חידשה את הסדרה לעונה נוספת. עתה מתברר שהסיבה לכך היא בעיקר הבאז הגדול שיש סביבה, לפחות כך לפי טענת הרשת. בשל כך, הסדרה אמורה לקבל עונה נוספת בקונסטלציה מסוימת, גם אם לא עונה מלאה הרי כמילוי מקום, במיוחד לאור אובדנה של The Originals. וכן, לא מדובר באותו סוג של סדרה. לגבי Dynasty, הנסתר רב על הגלוי. אין ספק שהסדרה מייצרת באז, אולם עדיין לא נראה שהיא עומדת להיות להיט היסטרי. בכל מקרה, עושה רושם שיש כוונה מצד קהל גדול לנסות אותה. יהיה מעניין מאד לראות את נתוני הפרק השישי שלה. הימור שלי ? היא לא עוברת 1.2 נק' מדד במקרה הטוב. נתונים של 0.7 נק' מדד לאורך זמן יהיו הישג מבחינתה.

ביום חמישי אין חדש וגם לגבי העונה הבאה לא צפויים שינויים לגבי הסדרות של הרשת המאיישות ערב זה. Supernatural, אשר תשיק ניסיון נוסף לספין אוף לקראת תום העונה צפויה לשרוד עונה נוספת, גם אם הנתונים כבר לא צפויים להגיע ל 0.7 נק' מדד. הסדרה Arrow צפויה להגיע במקרים בודדים ל 0.6 נק' מדד ולרוב תנוע סביב 0.5-0.4 נק' מדד. ועדיין, גם מקומה מובטח לעונה נוסף. ברשת לא יגעו בארבע סדרות הקומיקס שלה, לפחות לא בזמן הקרוב.

בימי שישי, לפחות אחת מבין Crazy Ex-Girlfriend ו Jane The Virgin צפויה להתבטל ואולי אף שתיהן. הרבה יהיה תלוי בביטול של Valor. במידה והאחרונה תבוטל, שתיהן יבוטלו, במידה ולא, רק אחת תבוטל.

מבין הסדרות שחוזרות לעונה נוספות ועדיין אין להן משבצת שידור. כבר הודיעו שהעונה הבאה צפויה להיות האחרונה של The Originals מסיימת את דרכה בתום הבאה. מבין השתיים, iZombie ו The 100 אחת צפויה להגיע לסוף דרכה, כאשר הסיכויים לביטול של סדרת הזומבים גדולים יותר, בעיקר בשל העובדה ש The 100 עדיין מייצרת באז כלשהו עבור הרשת.


לרשת יש גם שתי דרמות חדשות שמחכות למועד שידור. בנוגע ל Life Sentence, הרבה יהיה תלוי בשעת השידור שלה. במידה ותשובץ בערב יום שני אחר Supergirl, לאחר שככל הנראה Valor לא תזכה לעונה מלאה, אזי סיכויה סבירים. במידה ותשובץ בערב יום שישי במקום אחת הדרמות קומיות האחרות של הרשת, סיכויה אפסיים. נכון לעכשיו, אין יותר מדי דיבורים ברשת לגביה, למרות שהכוכבת שלה היא לוסיהייל, כוכבת הסדרה Pretty Little Lairs. לגבי Black Lightning, להיט גדול היא לא צפויה להיות ובמקרה הטוב צפויה להגיע ל 0.5 נק' מדד וגם לכך הסיכויים לא גבוהים. הרבה יהיה תלוי באיזה שלב היא תשובץ. במידה וזה יקרה בחודש אפריל המצב שלה יהיה גרוע יותר. נכון לעכשיו, נתונים של 0.4-0.3 נק' מדד הם צפי ריאלי עבורה. ברשת יצטרכו לקבל החלטה באם נתונים אלו מספקים אותם. הרבה יהיה תלוי באיכות הפיילוטים החדשים של הרשת ובמספר הביטולים של הרשת באותה עונה, במידה ויגיעו לארבע בלעדיה, סיכויה לשרוד גבוהים. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX על כל הניתוחים והפוסטים
שבוע טוב :)