יום שני, 7 באוגוסט 2017

מבזק: 32 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 31 ביולי עד ה 7 באוגוסט 2017



בסדרה Kevin Can Wait, בין העונה הראשונה לשנייה תהיה קפיצה בזמן. בזמן הזה כביכול מתה אשתו של קווין, אותה גילמה ארין הייז וכך יתרצו את אי חזרתה לעונה השנייה.

הסדרה Disjoint תעלה לאוויר ב"נטפליקס" ב 25 באוגוסט 2017.

בסדרה Grey's Anatomy, השחקן מת'יו מוריסון ("גלי") חוזר לעונה ה 1 כשחקן אורח. כמו כן, השחקנית אבגיל ספנסר (Timeless, בתמונה) מגיעה לתפקיד אורחת מתמשך כמייגן האנט. כן, מדובר בליהוק מחדש של הדמות אותה גילמה השחקנית ברידג'יט ריגן, אשר ההתחייבות שלה לסדרה The Last Ship מנעה ממנה לחזור.

בסדרה Grown-Ish, סדרה הספין אוף של Black-ish, מצטרפים השחקנים הבאים: כריס פארנל, אמילי ארלוק וטרבור ג'קסון.

בסדרה The Blacklist, השחקנים איידה טורטורו לוהקה לתפקיד אורחת מתמשך בתור הוקינס, רואת חשבון לעסק לא רגיל, אשר מצילה את עורה כאשר היא כורתת עסקה עם השוטרים הפדרלים נגד השותף העסקי אותו היא מתעבת. כמו כן, מייקל ארונוב יפציע גם הוא בתפקיד אורח מתמשך כסמוקי פוטנום, מומחה לאומנות  ומדע לוגיסטי, אשר בעבר סידר את סידורי הנסיעה עסק יחודי ונפלא, אך עתה הוא במנוסה לאחר שמעל בשני מיליון דולר.

בסדרה Legends Of Tomorrow, הדמות של הגורילה גראד תופיע בעונה השלישית. כמו כן, ג'ס מקאלן תגיע לעונה זו כסוכן המיוחד אווה שארפ, סוכנת חשאית השייכת ליחידה מיוחדת שעוסקת במסע בזמן ותפקידה לשמור על ההיסטוריה. היא חכמה ונאמנה, אך שאפתנית ומאמינה שהיא חכמה מכולם. מצד שני, היא חסרת רחמים בכל הנוגע להשגת מטרותיה.

פרקי הקרוסאובר בין ארבע סדרות הקומיקס של רשת ה CW יעלו בימים 28-27 בנובמבר 2017. בניגוד לשנה שעברה אז כל סדרה שודרה בערב אחר, השנה Supergirl ו Arrow ישודרו באופן מיוחד ב 27 בנובמבר ו אילו The Flash ו Legends Of Tomorrow ישודרו ב 28 בנובמבר 2017.

בסדרה Quantico, השחקנית מרלי מרטין תופיע בעונה השלישית כג'וסלין טרנר, סוכנת לשעבר של ה F.B.I, אשר הייתה ידועה כסוכנת הסמויה הטובה ביותר, אשר פצצה שהתפוצצה לצידה הפכה אותה לחרשת. הוציאו אותה לחופשה, אך עתה היא מוחזרת לעבוד ביחידה חדשה עם הדמויות שיחזרו לעונה החדשה.

בסדרה The Good Fight, השחקנית אודרה מקדונלד מצטרפת לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי בתור ליז לורנס, עורכת הדין. את הדמות היא גילמה בסדרה The Good Wife.

בסדרה Jessica Jones, השחקן ג'י אר ראמירז מגיע להופעת אורח בעונה השנייה של הסדרה בתור אוסקר, אב חד הורי, אשר עובר אל הבניין של ג'סיקה כמנהל החדש שלו. בשעה שבנו מתאהב בג'סקיה ובכוחות שלה, אוסקר שומר מרחק בשל הפחד מהנפולת שמגיעה מכל מי שנמצא בסביבתה.

בסדרה NCIS: Los Angels, השחקנית ניה לונג מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה. היא תופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה התשיעית. היא תגלם את עוזרת למנהל ושמה יהיה שיי מוסלי, סוכנת חשאית לשעבר של NCIS.

רשת NBC הקדימה את מועדי עליית הסדרות The Good Place ו The Blacklist. The Good Place תשדר פרק בן שעה כבר ב 20 בספטמבר. The Blacklist תעלה כבר ב 27 בספטמבר 2017.

העונה החמישית של הסדרה When Call The Heart תחל בפרק חג מולד כפול. כן, מדובר בספיישל. בחודש פברואר ישודרו עשרת הפרקים הבאים.

בסדרה Shut Eye, השחקן נואה בין יפציע כשחקן אורח מתמשך כפוסטר הילבורן, עוזר לתובע המחוזי  ואב חד הורי. הוא בונה תביעת ריקו נגד משפחת הפשע הרומניים בלוס אנג'לס. הוא ייצא נגד החברה של ריטה, אך לא ברור מה יעלה בגורלה.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן ג'יילס מת'יו יחזור לעונה השביעית של הסדרה בתור בנה של בל וראמפל, למרות שבפרק האחרון של העונה השישית הוא חזר להיות תינוק. כמו כן, אמה בות' מצטרפת לסדרה בתור The Witch. מדובר בתפקיד אורחת מתמשך והיא מרשעת.

בסדרה American Horror Story, השחקנית אמה רוברטס תפציע בעונה החמישית שלה, אשר תעלה ב 5 בספטמבר 2017.

בסדרה Scandal, שון טאוב (Homeland) וג'יי הרננדז יגיעו כשחקני אורח מתמשכים. אין מידע נוסף על הדמויות אותם הם יגלמו.

בסדרה Hawaii Five-O, השחקן ג'ואי לורנס יגיע לשני פרקים בעונה השמינית של הסדרה בתור ארון רייט, אחיו של ההאקר איין רייט, אותו חבורת הבלשים פוגשת כאשר הוא משתמש במחשבו בכדי לשחרר מצית מסוכת. 

העונה השנייה של Travelers תעלה ב 16 באוקטובר 2017.

העונה השלישית של Mr. Robot תעלה ברשת USA ב 11 באוקטובר 2017.

הסדרה Anne With An E חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה שנייה. כמו כן, בעונה השנייה מספר הפרקים גדל מ 8 ל 10.

הסדרה "וויל וגרייס" חודשה לעונה נוספת (עשירית במספר לאחר ההחייאה מחדש שבוצעה לה השנה) בת 13 פרקים. כמו כן, מספר הפרקים שהוזמנו לה לעונה הנוכחית יעמוד על 16.

ברשת ה CW אישרו שהם מנהלים שיחות עם המפיקה ג'ולי פלאק בכדי לבצע ספין אוף לסדרה The Originals, אשר תגיע לסיומה בתום העונה הנוכחית, כאשר הדמות של הופ תעמוד במרכז הספין אוף. נכון לעכשיו מדובר רק בשיחות.

בסדרה This Is Us, השחקן סילבסטר סטאלון מגיע כשחקן אורח בכדי לגלם את דמותו של שחקן בסרט שבו קווין מככב.

בסדרה Star, השחקנית פאריס ג'קסון חוזרת לעונה השנייה של הסדרה למספר רב של פרקים כרייצ'ל וולס.

בסדרה The Good Fight, השחקנית אריקה טאזל, אשר גילמה את הדמות של ברברה קולסטד, עוזבת את הסדרה כחלק מהקאסט הראשי.

בסדרה Great News, השחקנית טינה פיי מגיעה כשחקנית אורחת בתור דיאנה סט טרופז, הבוסית החדשה של התחנה. קייטי היא אחת מהמעריצות שלה.

בסדרה Supergirl, קארלוס ברנארד לוהק כשחקן אורח בעונה השלישית של הסדרה כאביה של מגי סוייר, אוסקר רודס, שוטר.

בסדרה Arrow, השחקנית סידל נואל תגיע לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כסמנדרה ווטסון, סוכנת F.B.I, אשר תחקור את הקשר שבין אוליבר קווין ל"חץ הירוק".

בסדרה The Flash, השחקן הארטל סוייר יפציע כדיבני, אשר ידוע בכינוי Elonated Man. מדובר בחוקר פרטי בעל חושים הדומים לבאטמן. כאשר הוא מגלה שיש לו את היכולת למתוח את גופו לכל צורה או גודל, הוא מנצל את כוחותיו לסייע לפלאש וצוותו בכדי לפתור את אחד מהמסתורין הגדולים של סנטרל סיטי.

בסדרה "ש.י.ל.ד", השחקן ג'ף וורד מגיע לעונה החמישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם.

בסדרה Damnation שרשת USA מפתחת, השחקן גבריאל מאן (Revenge) יפציע כשחקן אורח מתמשך בתור מרטין איגר הייד, איש חזון ואינטלקטואל.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

THX