יום שלישי, 3 במאי 2011

פרסום: הפרויקטים החדשים של רשת USA.


הרשת פירסמה את הפרויקטים החדשים, עליה היא עובדת בימים אלו:

Silent Partner – עו"ד ש"רודף" אחרי אמבולנסים בשביל לצוד קליינטים והמתמחה שלו, שהיא אידיאליסטית באופיו מהווים צמד חזק, למרות שהוא בפלורידה והיא בהודו.

On We Go – קומדיה בכיכובו של נתן ליין כשחקן לא מצליח והקריירה שלו מקוללת בעיקר בשל הדימיון שלו לשחקן נתן ליין (למרות שבסדרה הוא לא). לאחר שבריאותו של אביו מדרדרת הוא חייב לשים את שאיפות המשחק שלו בצד בשעה שהוא יחזור לעיירת ילדותו בטקסס.

M.Deity – דרמה רפואית לא שגרתית אודות דוקטור טוב והוא גם רגיל להתערב בחיי אנשים. לאחר אסון קתלינה בו הציל הרבה אנשים עכשיו הוא נלחם במשהו קשה הרבה יותר: בירוקרטיה של בתי החולים.

The Special – דרמה משטרתית אודות בלש אנרגטי ואופטימי, אשר סובל ממצב של התרגשות קיצונית. למרות שהוא נמצא גבוה מאד בדרגה גבוהה של היתר למידע במשטרה, הוא נחשב לחידה עבור יתר חבריו ביחידת עילית של משטרת לוס אנג'לס.

Big In Japan – עשרים שנה לאחר שהפגישה האחרונה ביניהם הוגדרה כאסון והם לא ניגנו שוב, להקת בנים מחליטה להתאחד שוב. מדובר בקומדיה.

We The Jury – קומדיה אשר מתעדת את מצבם של חבורה של מושבעים בבית משפט בעת משפט בעל פרופיל גבוה. מדובר בחבורה של זרים שחוברת בזמן לחוץ לתקופה בלתי מוגבלת ועליהם ללמוד להסתדר אחד עם השני.

Tgim – קומדיה אשר מעניקה מבט על חיים בפרברים בסוף שבוע, בהם הורים חיים לפי לוח הזמנים של הילדים שלהם ומקום שבו חזרה לעבודה בימי שני נראים יותר ויותר טוב מיום ליום.

The Inclave – הצעת עבודה מכריחה את המשפחה לעבור מעיירת ילדותם ושום דבר הוא לא מה שהוא נראה במקום החדש אליו הם מגיעים.

The Exception - לאחר ששהתה זמן בכלא עבור האשמות מגוחכות, בתו של ראש העיר של ניו יורק מחליטה לנצל את המקורות שעומדות לרשותה בכדי לפענח פרשיות שנחשבות קשות עבור המשטרה או אפילו בלתי פתירות.

Hard Cover – סוכנת השטח הטובה ביותר שיש אשר יכולה להתמזג בכל מקום. בכל זאת, מי יכולה להתמזג בצורה טובה יותר מאשר אמא בגיל המעבר, אשר עובדת עבור סוכן F.B.I שעזב את הסוכנות ?

Winslow – ג'ימי וינסלו הוא בלש פרטי אלכוהוליסט לשעבר ובעל חובות רבים, אב בכלא וחברה לשעבר שהוא רוצה לזכות בה בחזרה. הוא לא מסוגל שלא לפתור כל מקרה שהוא נתקל בו ולומר את האמת לאנשים שלא מעוניינים בכך.

House Of Cards – בוגר\ת קולג' מחפש\ת אהבה בתור כותב\ת מכתבי ברכה. גם כאן מדובר בקומדיה.

Regular Einstein – הדאנקנים הם משפחה של גאונים עם שלשה צאצאים שכל אחד מהם שולט בתחומו האקדמי. יש להם גם צאצא צעיר בשם איינשטיין, שהוא לא גאון אבל שוטר טוב ובעזרת משפחתו הוא יכול להיות בלש טוב.


Share on Facebook

אין תגובות: