יום שישי, 13 במאי 2011

פרסום: האם בכל זאת יש עתיד ל Breaking In ?


לאחר שלפני פחות משלשה ימים נתבשרנו על ידי רשת FOX שהקומדיה הנחמדה הזאת בוטלה, מתברר שקיים סיכוי שהסדרה בכל זאת תזכה לצ'אנס נוסף. כתבת התרבות האמריקאית, נלי אנדרווה, מדווחת כי מאחורי הקלעים ראשי FOX פנו למפיקי הסדרה, Sony Pictures TV, עם האפשרות להחזיר את הסדרה בתנאים מסוימים לעונה נוספת. נלי מדווחת, כי ההחלטה לא צפויה להתקבל גם לאחר הצגת הלוח החדש של הרשת לעונה הבאה.
אולי לא רבים יודעים זאת אבל לסדרה היו את נתוני המבחן הגבוהים ביותר מבין כל הפיילוטים של הרשת עוד לפני תחילת העונה, אבל ברשת החליטו ללכת על הסדרות Raising Hope, Running Wilde ו Traffic Light. בהפקה החליטו לא לוותר והאריכו את האופציה על חוזי השחקנים ולבסוף קיבלו הזמנה ל 7 פרקים. כאשר הסדרה עלתה לאוויר, היא העניקה לרשת את הנתונים הטובים ביותר לרשת לקומדיה אחרי אמריקן איידול מזה 4 שנים. למרות הירידה בנתונים לאחר הצלחה ראשונית טובה מאד, בשבועות האחרונים היא התייצבה מבחינת נתוני הרייטינג שלה.
אני מקווה מאד שתמצא הנוסחה והיא אכן תקום מהקבר בפעם השנייה. מדובר בסדרה טובה. לפחות כך אני חושב, ואתם ?

Share on Facebook

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הפעם אני מסכים עם דעתך^_^
אני חושב שהיא סדרה טובה.
בכל הפרקים שלה, אני ישבתי ונהנתי.

מקווה שלא יבטלו אותה.

Urix אמר/ה...

סדרה חמודה ביותר.
אני גם מקווה שלא יבטלו אותה.

noa אמר/ה...

אני לא חושבת שזו סדרה כזו טובה.יש להם רעיון מגניב,אבל הביצוע לא מוצלח,והשחקן הראשי שמשחק את ההאקר הוא שחקן ממש דפוק.
היחיד שמוצלח שם הוא דאטץ'