יום רביעי, 11 במאי 2011

פרסום: רשת FOX אישרה מספר פיילוטים לעונה הבאה.


לאחר שהודיעה על ביטול מספר סדרות שלה, הרשת גם אישרה את הפיילוטים הבאים לעונה הבאה שלה:

Alcatraz - פרויקט חדש של רשת FOX, אודות האי ידוע לשמצה בו שכנו הפושעים המבוקשים ביותר בהיסטוריה האמריקאית. הסדרה תעסוק בקבוצה של אסירים וסוהרים שנעלמו בעבר ועתה מופיעים בהווה. כמו כן, הסדרה תתמקד בסוכני F.B.I, אשר מחפשים אחריהם בכדי לפענח את המיסתורין הגדול, אשר אופף את היעלמותם וחזרתם.

The Finders – ספין אוף של הסדרה Bones.

I Hate My Teenage Daughter - מדובר בקומדיה שתשודר באולפן, בניגוד לקומדיות האחרונות שהרשת שידרה. הקומדיה תעסוק סביב 2 נשים שיש להן בנות בדיוק כמו הבנות שהשפילו אותן כשהיו בתיכון.

The New Girl – אודות מורה, אשר חסרת מזל באהבה, שעוברת לגור עם 3 גברים פרועים. הפיילוט נראה בטוח מאד לקבלת אישור לעונה הבאה.

עוד לא יצאה הודעה רשמית, אבל אלו הדיווחים שיוצאים מהרשת. מלבד "אלקטרז", אשר בימים האחרונים נראה היה שברשת התקררו מאד לגביה, אישור שאר הפיילוטים לא היווה הפתעה גדולה.

מתברר כי הפיילוטים Exit Strategy ו Locke & Key עדיין נחשבים מועמדים לעונה הבאה. על פי הדיווחים, ברשת חושבים כי הפיילוט Exit Strategy שילב בתוכו יותר מדי אקשן, אבל פחות תוכן ולכן אולי ישנו אותו מעט.
לגבי Locke & Key, הדיווחים גורסים, כי ברשת שוקלים להפוך אותו למיני סדרה מושקעת. וההודעות לגביהן יחכו לשבוע הבא, כאשר הרשת תפרסם את הלוח שלה לעונה הבאה.

הפיילוטים הבאים מתים מבחינת הרשת:

Weekend at Bellevue - הסדרה עוסקת בפסיכיאטרית, אשר מקבלת את המשמרת של הלילה בסופי שבוע של בית החולים של בלוויו (את ניהול המחלקה הפסיכיאטרית של בית החולים).

The Council of Dads – קומדיה שתעסוק בגבר שמגלה שהוא עומד למות ולכן מגייס 5 גברים מ 5 תקופות של חייו בכדי שיעזרו לאשתו לאחר מותו לגדל את 2 ילדיו.

Iceland - קומדיה בלי הרבה באז.

Share on Facebook

אין תגובות: