יום רביעי, 2 במרץ 2011

פרסום: פורסמו מועדי פירסום הלוחות של הרשתות הגדולות לעונת החורף הבאה.


הרשתות האמריקאיות הגדולות פירסמו את המועדים בהם יודיעו על לוח השידורים שלהם לעונה הבאה. קיים סיכוי שחלק מהסדרות ידעו על עתידם קודם לכן, אבל זהו התאריך הסופי שבו נדע זאת סופית:

NBC - בבוקרו של השש עשרה במאי.
FOX - באחר הצהריים של השש עשרה במאי.
ABC - באחר הצהריים של השבעה עשר במאי.
CBS - באחר הצהריים של השמונה עשרה במאי.
The Cw - בבוקרו של התשע עשרה במאי.
Univision - באחר הצהריים של התשעה עשרה במאי.

תרשמו לכם את התאריכים הללו ביומן וחכו. או אם אתם לא מעוניינים לחכות עד אז, אתם יכולים להביט על ארכיון של לוח ההערכות שלי ולקבל תמונה ברורה לגבי סיכויי הסדרות שאתם אוהבים לקבל עונה נוספת.

Share on Facebook

2 תגובות:

ניר אמר/ה...

אני כל כך מקווה שלרשת NBC יהיה האומץ להמשיך עם הקומדיות של ימי חמישי (בעיקר "קומיוניטי" ו"עוברים להודו" המתקשות יותר).

לרשת NBC יש כעת מספר פיילוטים רב ובניהם גם פיילוטים לסדרות קומדיה. אלמלא רשת NBC תפתח ערב חדש בו תשדר גם כן קומדיות, סביר להניח שחלק מהקומדיות הנוכחיות יבוטלו רק על מנת לפנות את המקום לכישלונות הבאים... מצער.

אני מקווה, D1D1, שהניחוש המושכל שלך לגבי חידוש שתי הסדרות הללו לעונה נוספת (נתת להם סיכוי של 45%) - יתברר כנכון בפועל.

ניר אמר/ה...

אגב, D1D1, שאלה כללית -

אתה ציינת לא מזמן שהרשתות הזמינו מספר פיילוטים רב השנה - חלק מהפיילוטים היו קומדיות.

לכאורה, הזמת פיילוטים רבים, יכולה לרמזור על חשש, שכן חלק מהקומדיות של העונה אמורות להתבטל ולפנות מקום. אבל עם זאת, ותקן אותי אם אני שוגה, אנחנו לא רואים עדיין ביטולים המוניים של סדרות שעומדות "על הבועה" - כאלה שהנתונים שלהם בינוניים - לא מצוינים מספיק, אך גם לא גרועים מאוד (ואני מדבר על קומדיות).

ראינו השנה את רשת CBS פותחת שעת קומדיות חדשה בימי חמישי וראינו את NBC מרחיבה את שעות הקומדיה שלה בימי חמישי משעתיים לשלוש.

השאלה כעת האם נראה מגמות דומות אצל השאר (בעיקר אצל ABC שמחזיקה את "Mr. Sunshine" ואת "Better With You" הבינוניות ומטה)? זאת אומרת, האם נראה עוד התרחבות במספר שעות הקומדיה של הרשתות הגדולות כפי שהיה השנה אצל CBS ו-NBC?