יום שלישי, 10 במאי 2011

פרסום: הדלפות מתוך הרשתות האמריקאיות הגדולות.



FOX: תקווה ל Human Target ?
על פי מידע שמתקבל מהרשת, מתברר כי למרות שכולם (וגם אני בתוכם) הספידו את הסדרה, קיים עדיין סיכוי קטן שהסדרה תחזור לעונה שלישית, מאחר והשבוע מפיקי הסדרה הציגו בפני הרשת את התוכנית שלהם לעונה השלישית ובמידה והיא תאושר הסדרה יכולה לחזור לעונה נוספת.



CBS: הסוף של הפיילוט של שרה מישל גלר ? וגם כמה מילים על "שני גברים וחצי".
המידע לגבי הפיילוט Ringer של השחקנית הנהדרת הזאת (שרה מישל גלר) הוא שהמפיקים שלו כבר החלו להציע את הפיילוט לרשתות הכבלים בתקווה שיאמצו אותו ובכך למעשה הרימו ידיים שרשת CBS תאמץ אותו.
לגבי "שני גברים וחצי" – שמועות גורסות שאולי הריבוט של הסדרה בלי צ'ארלי שין ידחה לחצי השני שלה העונה, אבל מקורות מהימנים טוענים שבמידה והסדרה תחזור לעונה הבאה זה יקרה כבר בלוח החורף. אז תבחרו למי להאמין.



NBC: רק פיילוט אחד בטוח.
על פי המידע, המיוזיקל Smash הוא הפיילוט היחיד שכרגע בטוח לעונה הבאה. כמו כן, במידה והחידוש ל Wonder woman יאושר, קיים סיכוי שהשרביט יעבור מידיו של דיוויד אלי קלי לידי תסריטאי ראשי, בכדי שהלה יתרכז בסדרה Harry's Law שצפויה לחזור לעונה נוספת.



ABC: עתיד ל Happy Endings ?
הבאז בימים האחרונים ברשת הוא, שקיים סיכוי שאחת מהקומדיות של הרשת שעדיין לא חודשה ואשר שודרה בחצי השני של העונה, כאשר ההימור הוא על Happy Endings, בכל זאת תקבל אישור לעונה הבאה. בהפקת הסדרה כבר פנו לכותבים שיישארו פנויים לעונה שנייה. אחת האפשרויות היא שהסדרה תצוות עם Cougar Town ביום שלישי.
כמו כן, על פי המידע, ההצהרה הכי בטוחה שניתן לומר על הרשת לקראת הלוח של השנה הבאה היא, שהחידוש ל"מלאכיות של צ'ארלי" יהיה שם.



CW: מידע די מדהים דלף החוצה.
המידע הבלתי אפשרי שמגיע מהרשת הוא שקיים סיכוי שברשת יכולים להזמין אפילו 4 דרמות חדשות לעונה הבאה !!! 2 פיילוטים בטוחים לעונה הבאה The Secret Circle ו Hart Of Dixie. וקיים סיכוי ששני הפיילוטים הבאים או לפחות אחד מהם יעלה לשידור בתקופה שבה הרשת תשדר שידורים חוזרים של העונה.

Share on Facebook

2 תגובות:

אלעד אמר/ה...

אם "שני גברים וחצי" יחזרו,אם יחזרו עם צ'ארלי שין?

סער אמר/ה...

אני ממש מקווה שיחזירו את הפי אנדינגס פשוט סדרה מעולה!!!
ולשלב אותה יחד עם קוגר טאון בכלל יעשה לה טוב לרייטינג :)