יום חמישי, 5 במאי 2011

פרסום: אז מה קורה בגזרה של "האוס" ?



כתבת התרבות האמריקאית נלי אדרווה מדווחת , כי עד עתה לא הושג הסדר בין מנהלי הרשת להפקה ומועד עליית הלוח של רשת FOX לעונה הבאה מתקרב. על פי היווחים שמתקבלים ככל הנראה עומדים שני הצדדים לקיים ישיבות מרתניות בכדי להגיע להסכם לעונה נוספת, שמינית במספר של הסדרה.

כיצד ?

מתברר שבהפקה יאלצו לקצץ בתקציב כל פרק בכ 20% !!! לכיוון של 5 מיליון דולר לכל פרק. עובדה קצת בעייתית עבור סדרה כה וותיקה וקצת יקרה.

כיצד הם מתכוונים לעשות זאת ?

ליסה אדלשטיין, עומס אפס ורוברט שון לאונרד, אשר מרוויחים כ 175 אלף דולר לפרק, מנהלים בימים אלו משא ומתן לעונה הבאה ונמסר שבהפקה מנסים לשכנע אותם לחתום על הופעה מוגבלת בעונה הבאה (18 מתוך 24 פרקים של העונה) וכן לקצץ בשכר שלהם.

הצעד הזה נראה בעייתי, אולם נמסר שכל השלשה מעוניינים לחזור לעונה השמינית של הסדרה, אשר מצטיירת שעומדת להיות האחרונה שלה ולכן יהיו מוכנים להתחשב ברצון ההפקה. החוזים שלהם אמורים להיחתם עד סוף השבוע. דרך אגב, יו לאורי, אשר מגלם את האוס, כבר חתום לעונה נוספת (ואחרונה בחוזה שלו, נכון לעכשיו) ומרוויח כ 400 אלף דולר לפרק. אוליביה ויילד חתומה לעונה הבאה אולם לא ברור אם היא תצלם סרטים נוספים ותעלם לזמן נוסף או לכל העונה, כפי שקרה בעונה האחרונה.

כמו כן, גם חוזהו של יוצר הסדרה, דיוויד שור, מסתיים בתום העונה ומתנהל עמו משא ומתן לחוזה חדש. בגזרה הזאת לא צפויים קשיים.

Share on Facebook

3 תגובות:

ליאת אמר/ה...

אני לא רואה את הסדרה אבל אני חושבת שההפקות עושות דברים כאלה זה מוריד מערך הסדרה, לא כדיי פשוט לפרוש בשיא?

Matan אמר/ה...

ליאת, על מנת להוריד את הסדרה בסוף העונה הנוכחית הם צריכים להפר את החוזה עם יו לורי שחתום לעוד עונה ונראה לי שמבחינה כלכלית יותר משתלם להם להפיק עוד עונה ואז להוריד את הסדרה ברגע שהחוזה שלו יסתיים (הוא בעצמו רמז מאז שהוא חתם על החוזה לפני שנתיים שהוא מאמין שהעונה השמינית תהיה גם האחרונה).

Matan אמר/ה...

שכחתי להגיד את דעתי בעניין, אבל אולי עדיף בכל זאת לעשות זאת בהודעה נפרדת. אני כמובן בעד שהסדרה תסתיים לאור ההדרדרות שהיא חווה מאז העונה החמישית למרות שהעונה הנוכחית הרבה יותר טובה לטעמי מקודמותיה אבל לפי דעתי הסדרה מיצתה את עצמה. כמובן שאני אהיה עצוב לא לראות את יו לורי בתפקיד הרופא המינזוטרופ אבל לדעתי תמיד נהוג לומר שכדאי לפרוש בשיא, ולצערי הרב השיא הרבה זמן מאחורי "האוס".