יום שישי, 27 ביולי 2012

עדכון: 17 ליהוקים לסדרות.



1. בסדרה Hell On Wheels, השחקנית וירג'יניה מדסן מגיעה לסדרה לשלשה פרקים במהלך העונה השנייה. מדסן תגלם את גב' האנה דוראנט, אשתו של תומאס "דוק" דוראנט.



2. בסדרה Chicago Fire, השחקן ג'ון סדה מגיע לסדרה לשלשה פרקים בכדי לגלם את דמותו של הבלש אנטוניו דוסון, אחיה של הפרמדיק גבריאלה דוסון.



3. בסדרה Weeds, השחקן דיוויד ג'וליאן הירש מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בעונה האחרונה שלה. הירש אמור לגלם את רבי דייב בעל הכריזמה.



4. במיני הסדרה Barabbas, בילי זיין קיבל את התפקיד הראשי. מיני הסדרה בת ארבעת הפרקים עוקבת אחרי בארבאס (זיין), אדם שנכנס לכלא בדיוק בזמן שישו נכנס, אך לא נצלב לאחר מסע שיכנועים רחב ובו חסו על חייו ולא במקום על חייו של ישו.



5. בסדרה Homeland, מידו האמדה יגלם את דמותו של סוכן חיזבלה אקטיבי שראשי התיבות שלו הם מ.מ. הפעיל מצליח להשתחל ללא בעיות למדינות מערביות, אך עדיין אין לו מבטא אמריקאי שלם.



6. בסדרה Infamous, השחקן ווס בראון מגיע לסדרה בכדי להחליף את השחקן הבריטי ניל ג'קסון ועל מנת לגלם את דמותו של חובב הנשים, ג'וליאן.



7. בסדרה Chicago Fire, מייגן פאהי מצטרפת לסדרה. השחקנית היפה אותה ניתן היה לראות באופרת הסבון "לחיות את החיים", תגלם את דמותה של ניקי קאלר למספר פרקים רב. ניקי מאורסת לצ'יף וולאס מתחנת כיבוי 51.



8. בסדרה How I Met Your Mother, השחקנית אשלי וויליאמס, אשר גילמה את דמותה של ויקטוריה עמה טד בורח ביום חתונה, תחזור למספר פרקים רב בעונה השמינית של הסדרה.



9. בסדרה Royal Pains, השחקנית קארי פרסטון, אותה ניתן לראות בסדרה True Blood, מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת. קארי אמורה לגלם את ג'קי ואן ארק, סופרת שהיא גם סלבריטאית. ג'קי מביאה את בתה אל "האנק מדס" בכדי שיטפלו במחלתה המיסתורית.



10. בסדרה American Horror Story, השחקנית ג'נה דון מגיעה לעונה השנייה של הסדרה בכדי לגלם את אהובתו של אדם לווין.



11. בסדרה Once Upon a Time, השחקן ג'וליאן מוריס מגיע לסדרה בכדי לגלם את דמותו של הנסיך פיליפ. פיליפ מתואר כגיבור צעיר ומיומן, אשר הגיע ממלכה שנמצאת בשקיעה. מוריס ישחק אל מול שרה בלוגר, אשר תגלם את הנסיכה אורורה. את מוריס ניתן לראות לפרקים בסדרה Pretty Little Liars, בתור ד"ר ורן קינגסטון.



12. בסדרה Mad Men, השחקנית אליזבת מוס, אשר גילמה את דמותה של פגי בחמש העונות עד כה, תשוב גם לעונה השישית, אולם נכון לעכשיו לא ברור באיזו תכיפות.



13. בסדרה Hannibal, השחקן לורנס פישבורן מגיע אל הסדרה של רשת NBC בכדי לגלם את דמותו של ג'ק קרופורד, ראש המחלקה למדעי ההתנהגות של ה F.B.I.



14. בסדרה Hawaii Five-0, השחקנית טארין מאנינג חוזרת לסדרה בכדי לגלם את דמותה של אחותו הצעירה של מקגארת' ולראות במו עיניה את אמה. מדובר בהופעה בפרק במהלך העונה ובו לצמד האחים יהיו שאלות רבות לאמם, אשר זייפה את מותה 20 שנה קודם לכן.



15. בסדרה The Mentalist, השחקן ג'ים אוהר יגיע לסדרה בפרק פתיחת העונה החמישית בכדי לגלם מנהל בית מלון, אשר אולי יהיה לו מידע למסור לג'ין ולחבורתו בנוגע למקרה אותו הם חוקרים.



16. בסדרה Leverage, השקנית קתרין דנט מגיעה לסדרה לפרק סיום עונת החורף בכדי לגלם את דמותה של סוכנת האינטרפול אלן קייסי בבניין ממשלתי חשוב בפורטלנד. היא החוקרת הראשית במקרה של החבורה. כמו כן, מארק שפרד יחזור לסדרה בכדי לגלם את דמותו של ג'יימס סטרלינג, האויב המושבע של החבורה והבוס של קייסי.



17. בסדרה Burn Notice, השחקן קני ג'ונסון, אותו ניתן היה לראות בסדרות "המגן" ו"החשוד המיידי", מגיע לסדרה של רשת USA בתפקיד אורח. ג'ונסון יגלם את דמותו של טיילר גריי, מתנקש שהוא מטרה של מבצע בסוכנות ה C.I.A בפאנמה. דמותו מתוארת כמסוכנת וקטלנית ותהיה חשובה לסיפור בפרק סיום עונת הקיץ.

אין תגובות: