יום שלישי, 17 ביולי 2012

30 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה The Vampire Diaries, החבורה מסיימת את התיכון במיסטיק פולס ולכן נראה ההצות לאוניברסיטה המקומית. זוכרים את בית הספר שבו ג'נה השתתפה בשעה שכתבה את התזה שלה ? צפו להכיר דמות חדשה בשם פרופסור שיין, אשר יודע דבר אחד או שניים אודות העל טבעי. הוא אמור לעבוד בצמוד לבוני, לפחות בתחילה.

2. בסדרה Hawaii Five-0, כנראה שיש דברים נוספים לסיפור של אמו של מקגארת', אשר הייתה כנראה בצד השני של הדלת בפרק האחרון של העונה השנייה. בהפקה מחפשים ללהק לפרק השני של העונה מישהו שיגלם את דמותו של צ'אנינג, עמו החברה של מקגארת', קתרין, מדברת על הבר בתקווה לקבל מידע על אמו של החבר שלה. אה כן, צ'אנינג הוא גם סוכן להגנת עדים.

3. בסדרה Baby Daddy, כאשר גרג גרונברג מגיע לסדרה כריי, אביהם של ודני, הוא יגלה לשניים סוד גדול ומשמעותי.

4. בסדרה Psych, באחת מהסצינות הצ'יף ויק, ג'ולייט ושתי נשים נוספות יוצאות לערב בנות. ולאחר כשש שוטים של טאקילה הן משחקות במשחק "אני לעולם לא..." ואנו למדים הרבה על ויק, כולל שמו הפרטי של בעלה ופרטים על חיברות שהיה לה עם גבר באוניברסיטה.

5. בסדרה CSI: NY, בפרק הפתיחה של העונה התשיעית נתוודע אל פרנק, אב לשני ילדים ומפקד הכבאות של ניו יורק, שהוא גם חבר קרוב מאד של מאק. פרנק יהיה בסכנה גדולה לאחר שההצתה האחרונה של מצית בזדון הופכת לקטלנית. ההצתה עומדת להיות מקושרת למציתה מורשעת בגילאי העשרים, אשר מאוכזבת ממעשי המנטור שלה.

6. בסדרה The Mentalist, ה F.B.I הופכים למעורבים...ונשארים מעורבים. אנו עומדים לפגוש שלשה סוכנים מהרשות, אשר יהיו שחקנים אורחים לאורך העונה: גייב מאנסיני, גבר בגילאי הארבעים עם מצפון אישי נרחב, אך בעל פתיל קצר. הפארטנר שלו הוא ריד סמית, שקט וחכם, אך צעיר. לשניים תצטרף דירקטורית איזורית בשם אלכסה שולץ', אשר מתוארת כאישה דומיננטית.

7. בסדרה Fringe, בפרק הראשון של העונה האחרונה, הנושא של החלק האחרון של המוח של וולטר שהוחזר יטופל. כמו כן, המשיכו לצפות לרגעי "וולטר" כפי שחזינו עד עתה. מערכת היחסים בינו לבין השאר תהיה מעט שונה.

8. בסדרה Blue Bloods, הפרק הראשון של העונה יציג את אחד מהרשעים הגרועים ביותר בהם חזינו עד עתה בסדרה, ג'ון בנג'מין, סוציופת אשר איבד את משפחתו לאחר שדני עצר אותו. בנג'מין מחפש נקמה בדני ומשתמש לשם כך בג'קי, אשתו. התקרית הזאת עלולה להשפיע על יחסי דני עם ג'קי לאורך העונה.

9. בסדרה The L.A. Complex, ההשפעה של המכות שקלדריק הפליא בטייריק יהיו עצומות מבחינה נפשית על שני הגברים. עד תום הפרק השני של העונה מצבם של השניים ישתנה בצורה דרסטית.

10. בסדרה Teen Wolf, למרות הרגעים בפרק האחרון בו חושבים שסטילס מקבל כוחות לא כך הם פני הדברים וסטילס יישאר כאדם רגיל. הוא אמנם קיבל אפשרות להיות גיבור, אך זה לא מתקרב למה שדרק עשה ברגעי האמת.

11. בסדרה Gossip Girl, הדוגמנית הצרפתית זואי אגליקי (בתמונה העליונה), מצטרפת לסדרה בעונה האחרונה כנטאשה, האחות של סטיבן (בארי ווטסון), המושא אהבה החדש של סרינה, והאויבת החדשה שלה.

12. בסדרה The Lying Game, ראיין רוטמן, אותו ראינו בעונה הקודמת של 90210 כבן זוגו של טדי, מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. הוא יגלם את דמותו של ג'ורדן, נער צעיר, נאה , בטוח בעצמו ואתלטי מבברלי הילס, אשר מגיע לעיר עם אג'נדה משלו. הוא אמור להיות הילד הרע של העונה.

13. בסדרה Grey’s Anatomy, כוכב הסדרה "אורות לילות שישי", גאיוס צ'ארלס (בתמונה התחתונה), אותו גם ניתן היה לראות בעונה הנוכחית של הסדרה Necessary Roughness כשחקן אורח, מגיע לסדרה לעונתה התשיעית. צ'ארלס יגיע לתפקיד אורח מתמשך. פרטים על הדמות שלו יגיעו בהמשך.

14. בסדרה Glee, מתכוונים לעשות פרק הוקרה נוסף לבריטני ספירס, כמו כן, בהפקה מתכננים פרק הוקרה כפול לאומן, עמו מנהלים משא ומתן בתקופה האחרונה. אין עדיין מידע במי מדובר פרט לכך שמדובר בדמות גברית. ולבסוף, ג'ייק, אחיו של פאק, אמור להיות מעין ילד רע.

15. בסדרה Bones, הפרק הראשון של העונה השמינית יתרחש כשלשה חודשים לאחר אירועי הפרק האחרון של העונה השביעית ולא יעבור זמן רב לפני שיאחדו את ברנן עם בות'. אולם יעבור זמן עד שבות' יסלח לברנן על הבריחה.

16. בסדרה Hart of Dixie, בעיירה ישמעו על מה שקרה בין ג'ורג' וזואי ויקראו לה זואי הורסת המשפחות של בלובל.

17. בסדרה The Mob Doctor, השחקן קווין קריגן, הזכור מהסדרה Fringe, בה שיחק את הדמות של בעל אולם הבאולינג המסתורי, יגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך. קווין יגלם את דמותו של טיטוס אמאטו, מאפיונר במסווה של איש עסקים.

18. בסדרה Necessary Roughness, השחקן וויל צ'ייס, אותו ראינו בעונה הראשונה של הסדרה Smash, יגיע לסדרה ויגלם אליל רוק. ביחד עם ג'וש המליטון , השניים יבקרו את חבריהם ללהקה, שלפני שהם יוצאים לסיבוב הופעות מחפשים את עזרת ד"ר דני בכדי לפתור את הבעיות שלהם. הפרק הנ"ל ישודר בחצי השני של העונה, אשר יעלה לאוויר בתקופת החורף.

19. בסדרה Bones, לקאם עומד להיות מושא אהבה חדש מפתיע מאד, אותו כבר הכרנו בסדרה.

20. בסדרה Supernatural, אחד מהיצורים בכור המצרף יוציא את דין מהמקום בכדי שישתף איתו פעולה. זה יכול להוות בעיה משום שיש מספר דברים שדין לא גילה לסאם על מה שקרה לו בכור המצרף והלה יכול לספר. את היצור, ששמו בני והוא ערפד קשוח ומסוכן, יגלם טיי אולסן.

21. בסדרה The Big Bang Theory, האוורד יהיה בחלל בין שלשה לארבעה פרקים ומתברר לו שחלק מהבעיות שהיו לו בכדור הארץ מלווים אותו גם לחלל.

22. בסדרה Nikita, אמנדה תהיה בחזקת נעדרת במספר פרקים בתחילת העונה, אך היא תחזור בפרקים שישודרו בחודש נובמבר והיא תרצה לנקום.

23. בסדרה Necessary Roughness, אחותה הצעירה של ד"ר דני, רוני, תגיע לסדרה ועבודתה היא מחלקת בשולחן הבלאקג'ק בוגאס. ילדיה של ד"ר דני רואים בעבודתה הנאה אך עבור אמם היא קוץ בישבן. הפרק בהשתתפותה אמור להיות ה 14 של העונה.

24. בסדרה Shameless, הבית של משפחת גלגר אמור לגדול. מולי, אחותה למחצה בת ה 9 וחצי של מנדי, אחות של הגלגרים מגיעה לגור בביתם, לאחר שאמה מתה מסמים. דמות נוספת שמצטרפת היא פטי, אחת מהחברות של פיונה לעבודה, אשר מנסה לאחד את העובדות נגד הבוס. ולבסוף, נכיר את וונדי, סטודנטית בקולג', אשר מתנדבת במחנה לילדים חולים וכן, את הנלי, אחד מהילדים החולים.

25. בסדרה Covert Affairs, אייל לוין (עודד פאהר), יחזור לסדרה בפרק החמישי בכדי להתעמת עם אנני על אירועי פרק פתיחת העונה השלישית. והיא שמחה לראות אותו... כמו כן, הפרק השלישי של העונה יעסוק באוגי, אשר יוצא לשטח.

26. בסדרה Rookie Blue, בעונה הרביעית של הסדרה יצטרפו אליה 2 שחקנים חדשים, אשר יצטרפו לקאסט הראשי. הדמות הראשונה היא של מרלו, אשה בתחילת עד אמצע גילאי השלשים שלה, מאמנת נוספת של שוטרים ביחידה. היא הייתה ברחובות הרבה זמן ביחידת תקיפה ועתה היא שחוקה ורוצה לחזור. היא קשוחה וישירה, אך בעלת הומור רב בחייה הפרטים. הדמות השנייה היא של קלואי, שוטרת רוקי בתחילת גילאי העשרים, והיא קצת פראית ולא צפויה בגישה שלה. ופרנק, שהיה הפרטנר של אביה, הוא הסנדק שלה. קלואי אמורה להופיע לראשונה בפרק השני של העונה.

27. בסדרה The Vampire Diaries, דיימון מרגיש שהוא לבד והצורה שבה הוא יפעל בפרק פתיחת העונה תלווה אותו בהמשך העונה.

28. בסדרה Castle, אספוזיטו יתוודע מחדש לחבר שלו מהצבא, אשר עתה מגייס אנשים.

29. בסדרה Parenthood, זיק עומד לפגוש יוצא צבא שחוזר מאפגניסטן והשניים עומדים להיות חברים. כמו כן, העובדה שמרבית תשומת הלב במשפחה של ג'ואל וג'וליה תעבור לויקטור, סידני תתחיל להתנהג בצורה לא יפה בכדי לזכות בתשומת הלב.

30. בסדרה Revenge, בהפקה מלהקים לדמות של ד"ר נאה וחכם בשנות השלשים המאוחרות, שיהיה המייסד של מוסד לשיקום. בסדרה גם יציגו את דמותה של איב, שקיים סיכוי שתגיע בדמות אורחת מתמשכת, בת טיפוחיה של אשלי, אשר להוטה ללמוד אודות תכנון המסיבות בהמפטונס.

4 תגובות:

אלעד אמר/ה...

למנדי משיימלס יש בת ?!?!?!

מוריה אמר/ה...

ווואווו תודה !!!

D1D1 אמר/ה...

לגבי שיימלס, תוקן. זו לא בת אלא אחות למחצה.

אנונימי אמר/ה...

תודה.