יום שני, 23 ביולי 2012

11 ספויילרים.



1. בסדרה Fringe, בפרק הראשון של העונה החמישית נחזה בפיטר, אוליביה והנרייטה בדיוק לפני שהאמבר פרק את המשפחה. הם היו קרובים מאד ככל משפחה נורמאלית. כמו כן, ברוילס לא יופיע בפרק הפתיחה.

2. בסדרה Supernatural, בפרק השני, אשר ייקרא "What's Up Tiger Mommy", האחים לבית וינצ'סטר מוזמנים למסיבה יוקרתית, אשר מתוארת כמכירה פומבית, אך מפלצת עתיקה רוצה מאד להשיג משהו.

3. בסדרה The Vampire Diaries, היילי, נערה בת 19 מגיעה לסדרה בפרק השלישי של העונה הרביעית, וקיים סיכוי שיש לה עבר משותף עם טיילר. כמו מרבית הנשים שמגיעות למיסטיק פולס, היא סקסית מאד, אך יש לה גם צד קשוח מאד.

4. בסדרה Parenthood, משפחת ברייוורמן תתמוד עם משבר מחלת סרטן וכריסטינה ואדם יפנו לאונקולוג לעצה, אשר לא ינחם אותם. כמו כן, לזיק תהיה התקלות עם החוק.

5. בסדרה Don't Trust the B---- in Apartment 23, האם קלואי באמת יכולה להתאהב ? "בחג לילות הקדושים" הקרוב זה יכול לקרות, כאשר היא תפגוש בבמאי סרטים ג'ונתן (ובחברו זונק). העניינים מתחילים להסתבך. קלואי אוהבת להרוס לאנשים את החיים בחג הזה והשנה הוא אמור להיות המטרה שלה.

6. בסדרה Nikita, בפרק השני של העונה השלישית, ניקיטה ודיוויז'ן צדים סוכנת לשעבר בשם מיה. היא עדיין סמויה בכת בשם "הגל השלישי" כאשר ה F.B.I תופסים אותה בפשיטה. נראה שהנאמנות שלה השתנתה. למיה תהיה השפעה גדולה לרגשות של ניקיטה כלפי דיוויז'ן.

7. בסדרה The Closer, לברנדה צפוי שוק רציני בפרק של ה 30 ביולי. ואילו בפרק שלאחריו קפטן ריידור מוצא את המקור להדלפות במקרה של טרל ביילור. וזה אומר, שינוי רציני לאחד מחברי הצוות.

8. בסדרה White Collar, בסוף העונה הרביעית נחזה בצמד גנבים :אוז ופני, אשר נמצאים בפרץ גניבות רומנטיים. פני נראית טוב מאד וגם קיבלה חינוך גבוה. כמו כן, יש לה את אותה תשוקה לחיים שיש לניל.האם הוא יחצוץ בין השניים ?

9. בסדרה Shameless, נראה שפרנק מנהל מזימה לשלוח את קארל למחנה לילדים עם סרטן. במחנה קארל פוגש בונדי, יועצת מאד מיוחדת...

10. בסדרה Once Upon a Time, התכוננו להכיר את ג'ק מהסיפור של "ג'ק והאפונים". הבחור סובל מבעיות רגשיות קשות מאד כאשר הוא בורח מעברו.

11. בסדרה Happy Endings, למרות הרגע שדייב עבר עם פני בסוף העונה שעברה הרי שבתחילת העונה השלישית דייב ואלכס יחוו את רגעי החזרה שלהם, לפחות לזמן קצר, ולא בטוח שגם החזרה הזאת תצליח. כך טען ג'ונתן גרוף, מפיק הסדרה. פני מנגד, תמשיך ותנסה למצוא לעצמה מערכת יחסים חדשה. כמו כן, בריאן אוסטין גרין אמור לחזור לעונה השלישית. ולא, לא בתור החבר של פני. מקס לא יהיה מאושר מהחבר החדש של פני.

3 תגובות:

אלעד אמר/ה...

אם תנחש ניחוש פרוע,לכמה עונות חסרי בושה האמריקאית תגיע?

חן אמר/ה...

התבלבלת, בספויילר ה-7 קוראים לילד הזה טרל ביילור ולא טורנר ביילור.
תודה על הספויילרים =]

D1D1 אמר/ה...

לחן, תודה על העידכון.
תוקן.