יום שני, 23 ביולי 2012

עדכון: 9 ליהוקים לסדרות.



1. בסדרה Person of Interest, נחזה במעין איחוד מהסדרה Lost, כאשר השחקן קן לונג יגיע לסדרה של מייקל אמרסון. הוא יופיע בפרק פתיחת העונה השנייה ב 27 בספטמבר. דמות נוספת שתגיע לסדרה היא של מרגו מרטידייל, אשר תופיע בפרק השני.



2. בסדרה How I Met Your Mother’s, השחקן מייקל טרוקו, יחזור לסדרה למספר רב של פרקים בעונה השמינית. כזכור, הדמות של רובין התאהבה בו בעונה השישית. הפעם הוא יהיה מושא האהבה שלה בעונה הנוכחית.



3. בסדרה New Girl, השחקן דייון וולטון, אותו ראינו לאחרונה בסדרה Bent, מגיע לסדרה כמושא האהבה החדש של ג'ס לתפקיד אורח מתמשך בדמות הילד הרע. נחזה בו כבר בפרק פתיחת העונה השנייה, כאשר הוא יטעה ויחשוב אותה למישהי אחרת. שחקנים נוספים שיגיעו העונה לסדרה הם: לסלי מאן מהסדרה Knocked Up‘s וניסי נאש מהסדרה Reno 911.



4. בסדרה Vegas, כוכבת הסדרה Alcatraz, שרה ג'ונס, מגיעה לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. כזכור, הסדרה אמורה לעסוק בשריף ראלף לאמב בשנות ה 60, כאשר הוא מנסה לייצר סדר בעיר.



5. בסדרה Hart Of Dixie, השחקנית גולדן ברוקס מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בעונה השנייה של הסדרה, בתור החברה החדשה של זואי. דמותה תקרא רובי והיא וזואי הופכות לחברות מהר מאד לאחר שרובי חוזרת לבלובל. רובי הינה אשה מצליחה ושנונה. מערכת היחסים שלה עם למון ולבון לא תהיה כה הרמונית, מאחר וישנן רגשות לא פתורים, משום שרובי הייתה אהובתו של לבון בימי התיכון.



6. בסדרה American Horror Story, קליאה דובל מגיעה לעונה השנייה של הסדרה למספר פרקים רב. היא אמורה להופיע בסצינות בעיקר של שרה פולסן.



7. בסדרה Castle, השחקן ג'ק קולמן, אשר זכור מהסדרה Heroes, מגיע לסדרה כאנטגוניסט חדש של הבלשית בקט. קולמן יגלם סנאטור שרבים אוהבים, אך ימצא את עצמו בסכסוך עם בקט.



8. בסדרה Hawaii Five-0, השחקן קארלוס ברנארד מצטרף לסדרה. נכון לעכשיו, אין מידע נוסף.



10. בסדרה Glee, דין גייר וג'ייקוב ארטיסט לוהקו לעונה הרביעית של הסדרה. גייר (בתמונה הימנית) יגלם מושא אהבה בשם ווסטון עבור רייצ'ל, ואילו ארטיסט יגלם את אחיו למחצה של פאק.

תגובה 1:

אלעד אמר/ה...

למה fox לא מצלמת את הסרט של 24?!??!?!?!?!!??!