יום שלישי, 31 ביולי 2012

36 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה The Vampire Diaries, ג'ימי, מושא האהבה של בוני, לא יופיע בפרקים הראשונים של העונה הרביעית. בהפקה עדיין מנסים לבחון כיצד להחזיר אותו.

2. בסדרה Supernatural, מישה קולינס יופיע בלפחות 8 פרקים בעונה השמינית. אך בשל העובדה שיהיו הרבה פלשבקים בעונה הזאת לא ברור האם קסטיאל יצא מכור המצרף.

3. בסדרה Body of Proof, קייט מקבלת מושא אהבה חדש. קייט עומדת לפגוש תובע מחוזי בשם דן ראסל, אשר מסכים לתמוך בה בריצה לקונגרס. הוא יופיע בפרק השלישי של העונה. ניצוצות יעופו בין השניים.

4. בסדרה Nikita, נכיר את וייד, נאמן לפרסי שיעשה הכל בכדי להוציא משימה, הוא אף יחטוף בת 8 ויאמן אותה במשך 5 שנים בכדיי שתסייע לו לסיים משימה. נייקיטה לא מרוצה מהשיטות שלו.

5. בסדרה Once Upon a Time, בהפקה מלהקים את הדמות של בימאן, רוכל של עתיקות, אשר עושה את העיסקאות שלו במקומות מפוקפקים. הוא יתקל במילהה, אשר תוסיף קצת ריגושים לעבודתה בבאר.

6. בסדרה 90210, אחת הבנות תקבל חבר חדש. בהפקה מלהקים דמות של אוסטרלי, שהוא שילוב של גולש וגם חנון.

7. בסדרה Sons of Anarchy, כאשר נפגוש את ג'ימי סמית בתחילת העונה החמישית הוא לא ילבש הרבה. הדמות שלו, נרו, יוצרת קשר עם ג'מה. יכולות להיות לכך השפעות לאורך העונה.

8. בסדרה Hawaii Five-0, אחוות הגברים דני ומקגארת' תיבחן כאשר השניים ילכו לדוג ביחד. הספינה שלהם תחטף בשעה שהם יהיו במים.

9. בסדרה Suburgatory, רייצ'ל דראץ' תופיע בפרק "חג ליל כל הקדושים" מיוחד. היא תגלם יריבה של שילה.

10. בסדרה Grey's Anatomy, מארק סלואן לא מת בתאונת המטוס, הוא חוזר לסיאטל גרייס, וכעבור מספר פרקים הוא אמור לעזוב. האם זה אומר שאריזונה תמות ? היא היחידה שנשארה עם סימן שאלה. נחכה להתפתחויות.

11. הסדרה Louie חודשה לעונה רביעית על ידי רשת FX.

12. הסדרה Anger Management קרובה לקבל הזמנה ל 90 פרקים נוספים. ברשת FX מרוצים מהרייטינג שלה ועל פי המתווה עליו סוכם עם שין לפני שהסדרה עלתה לאוויר, במידה ויהיה חידוש הוא יהיה ל 90 פרקים. ההודעה צריכה לצאת בשבועות הקרובים.

13. בסדרה Anger Management, השחקן מרטין שין, שהוא גם אביו של צ'ארלי שין, כוכב הסדרה, יגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. זו לא הפעם הראשונה שקרוב של צ'ארלי שין מופיע בתוכנית. גם דניס ריצ'ארדס, גרושתו, הופיעה כשחקנית אורחת באחד מהפרקים.

14. בסדרה Elementary, בגרסה של רשת CBS לעיבודי סיפורי "שרלוק הולמס" לא מתכוונים לנפק מתח מיני בין הדמות של הולמס לווטסון, למרות שבגרסה הזאת את ווטסון מגלמת אישה (לוסי לו), לפחות לא בעונה הראשונה וגם לא בעתיד הנראה לעין. הם לא מאמינים בכך.

15. בסדרה Body Of Proof, מארק ואלי, הזכור בעיקר מהסדרה Human Target ומהעונה השניה של הסדרה "החוק של הארייט", מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. ואלי יגלם את דמותו של הבלש טומי סאליבן, שוטר לשעבר ממשטרת ניו יורק, אשר עבר לפילדלפיה בכדי לחדש את חברותו עם מייגן האנט (דילייני). השניים נפרדו לפני עשרים שנה בגלל שהוא בגד בה.

16. בסדרה The Office, ג'ייק לייסי, אשר זכור מהקומדיה הכושלת Better With You, מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי.

17. בסדרה NCIS: Los Angeles, השחקנית אבי קוב, אותה ניתן היה לראות בעונה הראשונה של Suburgatory, מגיעה לסדרה בכדי לגלם את דמותה של אסטריד עם אפשרות להפוך לתפקיד אורחת מתמשך.

18. בסדרה Hot in Cleveland, השחקנית התר לוקליר מצטרפת לסדרה כאשר תגלם מיס אוהיו לשעבר, אשר תעסיק את מלאני בחברת יחסי הציבור שלה.



19. בסדרה Criminal Minds, השחקנית בלאמי יאנג תחזור לסדרה בכדי לסגור את הסיפור שלה כמושא האהבה של אהרון הוצ'נר. נכון לעכשיו מדובר בהופעה בשני פרקים. הסיבה לעזיבה ? יאנג היא חלק מהקאסט הראשי של הסדרה Scandal ולכן יהיה לה קשה לעבוד בשתי הסדרות במקביל.

20. בסדרה Criminal minds, ריד עומד לקבל מושא אהבה בעונה השמינית. בפעם הראשונה מאז העונה הראשונה עומדת להיות לריד חברה. מדובר בסיפור שאמור להימשך לאורך זמן. הדמות עדיין נמצאת בשלבי ליהוק ואמורה להופיע לראשונה בפרק הרביעי של העונה.

21. בסדרה Modern Family, לאחר שששת המבוגרים בסדרה (מלבד אד אוניל) ערכו הפגנת כוח עד אשר הגיעו איתם להסכם שכר חדש, עתה מתברר שארבעת הילדים בסדרה התאגדו גם הם לנסח הסכם שכר חדש. עדיין לא מדובר בהפגנת כוח כפי שהמבוגרים עשו והשחקנים אמורים להופיע כנדרש, אך אם המו"מ יעלה על שרטון צפו להפתעות.

22. הסדרה Powers, הסדרה של אלונה טל ברשת FX, אשר עדיין לא זכתה לאישור, התסריט עדיין נמצא בשלב של כתיבה מחדש. בכל מקרה, גם אם תאושר זה יקרה רק בשנת 2013 וקיים סיכוי שחלק מהדמויות ילוהקו מחדש (מעמדה של אלונה בסכנה ?).

23. הסדרה Justified, ברשת FX מתכננים לפחות 6 עונות לסדרה.

24. בסדרה Castle, השחקן צ'אד לינדברג מגיע לסדרה כשחקן אורח. לינדברג יגלם את דמותו של מארקו מאסטי, פושע, אשר נכנס לחיים של בקט וקאסל לאחר שנמצאה גופה שהייתה מעורבת בעסקיו של מאסטי.

25. בסדרה Scandal, השחקנים גרג הנרי וג'יליאן ארמנטה יופיע בסדרה בתפקידי אורחים מתמשכים. הנרי יגלם את דמותו של ג'קסון, איש דרומי ומבוגר שנראה נחמד עד אשר מרגיזים אותו. ארמנטה תגלם את דמותה של לוקאס, כאשר במקור הדמות הייתה אמורה להיות מגולמת על ידי גבר.

26. בסדרה The Mentalist, השחקן איבן סרגי מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. סרגי יגלם את דמותו של גייב מאנסיני, סוכן F.B.I קשוח, ונאה, שיש לו מזג חם, אך במובן הכללי הוא בן אדם טוב.

27. בסדרה Gossip Girl, קיים סיכוי שהפרק האחרון של העונה (והסדרה) יציג את הדמויות בשלב מתקדם יותר בעתיד שלהם. כלומר, קיימת אפשרות לקפיצה בזמן. עדיין לא הוחלט סופית בנידון.

28. בסדרה The L.A. Complex, למרות שמבחינת נתוני הרייטינג מדובר בפיאסקו אחד גדול עבור רשת ה CW, הרי שבכל מה שקשור לפלטפורמות הדיגיליות (DVR...) ולבאז שלה ברשתות החברתיות הרי שהסדרה במצב טוב מאד ולכן ברשת ה CW ישדרו את כל פרקי העונה השנייה שהוזמנו עבורה ונשקלת אפשרות להזמין עונה נוספת.



29. בסדרה Burn Notice, אלון אבוטבול מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור ג'באר, אדם קשוח ונקמני, לשעבר במודיעין הסורי והיום מבוקש על ידי ה C.I.A וה F.B.I. הוא מתעצבן כאשר אשתו בה הוא מתעלל בורחת והוא יעשה הכל בכדי לתפוס את מי שסייע לה.

30. בסדרה Burn Notice, דיוויד פיקאס מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור ג'ק דיקסון, אשף טכנולוגיה, שיכול לפרוץ למחשבים ולזייף מסמכים, וכן ל"טפל" בחשבונות בנק. הוא פראנואיד, ולכן לא ניאות בקלות לעבוד עם מייקל. פיקס, כמו אבוטבול יופיע בפרק ה 14 של העונה.



31. בסדרה Covert Affairs, השחקן טים גריפין, אותו ראינו בסדרה "החשוד המיידי", מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך. גריפין יגלם את דמותו של סת' ניומן, סוכן שטח לשעבר שהפך לעורך דין, אשר יעבוד עם ה C.I.A ויש לו עבר עם ג'ואן.

32. אצל רשת Showtime, למרות שלא הודיעו על כך עד עתה, מרבית הסיכויים כי שתי הסדרות Episodesו The Borgias יחודשו לעונה נוספת. אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי, זה רק עניין של זמן מתי תצא ההודעה לתקשורת.

33. אצל רשת ה CW, ברשת מתכננים להביא אל הטלוויזיה דמויות קומיקס נוספות מהעולם של DC Comics, גם אם Arrows לא תצליח.

34. בסדרה The Vampire Diaries, העונה הרביעית תקבל פרק נוסף. כלומר, העונה תורכב מ 23 פרקים בניגוד לשלש העונות הקודמות, אשר היו מורכבות מ 22 פרקים כל אחת.



35. בסדרה Necessary Roughness, השחקנית תמרה בראון מגיעה לסדרה כרוני, אחותה של ד"ר דני. היא תופיע לראשונה בפרק ה 14 של העונה.



36. בסדרה Arrow, לאחר שנודע כי בפרק השני תופיע קלי הו כאישה קשוחה מקרטל סמים, צ'יינה וייט, הרי שבפרק השלישי נחזה ב Deadshot אותו יגלם השחקן הקנדי מייקל רו.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קראתי נכון לגבי JUSTIFIED? וואו, אלו חדשות טובות!!

אנונימי אמר/ה...

אתה חושב שאריזונה תישאר בחיים?