יום חמישי, 19 ביולי 2012

8 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Made in Jersey, השחקנית מגלן אצ'יקאנווק (בתמונה העליונה), אותה ראינו בעונות קודמות של הסדרה 90210 כאויבת של נעומי, מגיעה אל הסדרה החדשה של רשת CBS כחלק מהקאסט הראשי. מגלן תגלם את דמותה של ריילי, בתו של שגריר וחלוץ של עמק הסילקון. ולכן היא נכס לכל מקרה בינלאומי בחברת עורכי הדין.

2. בסדרה Dexter, סנטיאגו קאבררה מצטרף לסדרה למספר רב של פרקים. קאבררה זכור לטוב מהדמות של אייזיק מהמסדרה "גיבורים", והוא יגלם את דמותו של אית'ן פרייס, מחברו של ספר פשע אמיתי אודות מספר רציחות.

3. בסדרה 90210, לורי לוחלין, אשר גילמה את דמותה של דבי, האם של דיקסון ואנני ונעלמה בתום העונה השלישית, תחזור להופעת אורחת בתחילת העונה החמישית. לוחלין חוזרת בשל התאונה הקשה שדיקסון עבר.

4. בסדרה Unforgettable, בהפקה החליטו לוותר בעונה השנייה על 3 דמויות. מייקל גאטסון, קווין ראנקין ודאיה וידאיה, אשר גילמו בסדרה את הדמויות של הבלשים מייק קוסטלו, רו סאנדרס ונינה אינרה, לא יחזרו לעונה נוספת.

5. בסדרה Law & Order: SVU, פייג' ברוסטר תגיע כשחקנית אורחת לפרק הפתיחה של העונה של העונה ה 14. כזכור, ברוסטר עזבה את הסדרה Criminal Minds בתום העונה הקודמת ומדובר בעבודה הרשמית הראשונה שלה לאחר עזיבת הסדרה המצליחה. ברוסטר תגלם את ראש המחלקה ליושרה ציבורית אצל התובע המחוזי, בו היא תקבל את העבודה לנהל מקרה נגד קפטן קרייגן, אשר בתום העונה ה 13, תחת חשד כרוצח.

6. בסדרה Lost Girl, לינדה המילטון, אותה ראינו לאחרונה כאמו של צ'אק ברטאוסקי בסדרה "צ'אק", תגיע כשחקנית אורחת לסדרה. המילטון אמורה להופיע בפרק העשירי של העונה השלישית כאסיסיה, מתנקשת סקסית, קשוחה וחסרת רחמים, אשר הגעתה תבשר רעות לבו וחבורתה.

7. בסדרה Burn Notice, השחקן אנטוניו גארמילו (בתמונה התחתונה), מגיע לסדרה כשחקן אורח. אנטוניו אמור לגלם בלש חלקלק במשטרת מיאמי בשם גארזה. הדמות שלו מתאורת כזו שהמטרה מקדשת את האמצעים, כלומר הוא לא נגד ל"כופף" את החוקים. הוא גם אוהב להשתמש בכוח של התג שלו. גארזה יוצא נגד אסיר שזה עתה השתחרר ורוצה את עזרת פיונה.

8. בסדרה Blue Bloods, השחקן ריצ'ארד ברגי, אותו ראינו בסדרה "עקרות בית נואשות", כבעלה הראשון של סוזן, מגיע לסדרה כשחקן אורח לפרק פתיחת העונה השלישית. ברגי יגלם את דמותו של חבר מועצה בשם אנטוניו רוסו, אשר אחראי על הועדה לביטחון הציבור. הוא מבטיח לפרנק רייגן שינסה להפחית כמה שניתן את הקיצוצים בתקציב. אך לא בטוח שפרנק יכול לסמוך עליו משום, שלמרות שבעברו היה בלש במחלקת רצח, הרי שכיום חייו מעט מפוקפקים.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הדמות החדשה בדקסטר נשמעת מעניינת...