יום רביעי, 18 ביולי 2012

פאנל קומיקון 2012: Supernatural.



גם הפעם הפאנל יובא בצורת שאלות ותשובות.

ג'נסן, פעם אחרונה שראינו אותך, היית בכור המצרף. יצאת מגהינום, אז לצאת מכור המצרף לא תהיה כזאת בעיה, לא?

ג'נסן - כן, זה כמו גהנום לייט.

אז איך ומתי זה יקרה?

לא יודע. אני מחכה לתסריטים שיבוא. נראה לי שהיוצרים יכולים לספר יותר.
בן וג'רמי - הוא יחזור מכור המצרף די מהר, אבל מה קרה שם יהיה סיפור שנעקוב אחריו במשך הרבה זמן, בעזרת פלאשבקים לאורך העונה.

ג'רארד - יש שמועה שאומרת שסם מקבל מושא אהבה העונה?

ג'רארד - כן. זה נכון. לא משעמם לו העונה.

ג'נסן, מה עם דין? תהיה לו רומנטיקה השנה?

ג'נסן - לא יודע, האם לדין יש אי פעם רומנטיקה? אני חושב שהרומנטיקה היחידה בחיים שלו היא עם המכונית שלו. אז העונה בהחלט תהיה רומנטיקה.

שאלה ליוצרים- האם קשה להביא דמויות חדשות, כשיש בסיס מעריצים כל כך גדול?

הבסיס של הסדרה הוא הקשר בין האחים, ועל זה אפשר להכניס הרבה דברים חדשים. בעונה הזאת רואים מה קורה כשהם נפרדים, ומה קורה לכל אחד מהם כשהוא לבד במשך קיץ,אפילו יותר, וההתפתחות שלו, ומה יקרה כשהם יחזרו להיות ביחד, ויביאו את כל הדברים החדשים שהם עברו.
במובן מסוים הם קצת לומדים איך לתקשר עם אנשים אחרים אחרי שהם בילו כל כך הרבה זמן רק אחד עם השני במכונית. ועכשיו הם לומדים לפתח קצת תקשורת אנושית. זה די מעניין.

גי'ם - בעונה שעברה הפכת לרוח ואז נשרפת. ואתה כאן, ואנחנו מתרגשים לראות אותך. אפשר להבין מזה משהו?

ג'ים - אתה יכול להביו מה שאתה רוצה. זה "על-טבעי". הכל אפשרי. הכל אפשרי.

מארק - קראולי סוף סוף תפס את קווין, בסוף העונה. מה עכשיו? מה התוכניות שלו? מה הוא יעשה עם קווין?

מארק - קראולי הוא מה שקורה כשאנשים לא שמים לב. מערכת היחסים של הבנים על קרואלי, הייתה בעונה שעברה מתוקה ומועילה. אבל העונה המצב הוא שכולנו מנסים להשיג את אותו הדבר. אז זה קצת בעיה.
היוצרים - אחרי כמה זמן שבו הם שיתפו פעולה, העונה הם הולכים להתנגש אחד בשני. וקראולי הוא בעיה, כי הוא חכם, הוא חושב קדימה. והוא הולך להיות בעיה גדולה.

ג'רמי ובן - מה יהיה הנושא של העונה?

בן - במשך כמה עונות, הבנים הגיבו לכל מיני דברים שקרו. העונה לראשונה מזה הרבה זמן הם מתחילים במתקפה. הם מאוד רוצים משהו שקשור מאוד עמוק למיתולוגיה של התוכנית. משהו שמאוד יקר לליבם, ועכשיו הם מביאים את המטען שהם צברו בנפרד, והם מאוד מאוחדים במטרה להשיג את המשהו המסויים.

אולי תגלו מה זה הדבר הזה?

ג'רמי - זה קשור ל.... זמזם ציפצף לי בראש. אני מצטער. :-)
בן אדלנד - קראולי, קווין, דין וסם, כולם קשורים למשהו עם המון כח, שמשנה את חוקי המשחק. ראינו רמזים ממנו. יש לנו רכבת הרים העונה, ואנחנו ניקח אתכם לנסיעה.

ושאלות מהקהל-

האם התוכנית תתייחס אי פעם לעובדה ששני האחים ממש לא דומים אחד לשני?

ג'נסן - (בחיוך) האמת שאם היה לי שיער ארוך, היינו די דומים, לא?

ואז מגיעה שאלה על אפוקליפסה. והשחקנים מנסים להבין מה ההטיה ברבים של אפוקליפסה באנגלית, והאם בכלל יש דבר כזה רבים לאפוקליפסה. שהרי זה מאורע שמגיע פעם אחת, לא? דו-שיח די משעשע.

ג'נסן - מה למדת מהבימוי עכשיו בפעם השלישית?

אני חושב שלמדתי בעיקר לחתוך. זה נשמע טכני, אבל בעיקר בגלל מארק (קראולי). ואני אסביר. הוא פשוט משחק כל כך טוב, ועם הקול הזה שלו, אני יכול לצפות בו שעות ולא לשים לב שהסצינה כבר באורך של 9 דקות.

מה אתה יכול להגיד לנו על הפרק שביימת?

הפרק הוא פרק רגיל עם סיפור מקומי, הורגים את הרע, וממשיכים הלאה. ויש הרבה דם. פרק טוב. אני אוהב אז זה.

האם יש משהו בדמויות שלכם שלא נחקר, והייתם רוצים שיחקר?

ג'ים - הייתי רוצה להיות עם שריף רודס.
ג'רארד - אני לא חושב שנשאר הרבה לגלות על סם. עכשיו כשסם נשאר בלי דין שהלך לכור המצרף ובלי בובי, הייתי רוצה לחקור מה קורה לסם עכשיו, ומה הוא רוצה לעשות.
מישה - הדמויות עברו כל כך הרבה, והם כל כך פגומות. הדמות שלי פגומה.
מארק- אני רוצה שנחקור את הנחמדות שלי.

האם הייתם משנים משהו בעלילה? משנים סוף?

ג'נסן - אני זוכר שקינאתי בסם ששתה מדם השדים והיה לו כח על. רציתי שגם לדין יהיו כוחות על.
ג'אררד - זה היה נחמד לשחק את סופר סם.
ג'נסן - אבל זה טוב שחזרנו להיות רגילים כי זה חלק מהדמויות, שהן כאלה אנושיות.

מה אתם חושבים על כור המצרף? האם תפגשו שם אויבים ישנים? או מלאכים?

ג'נסן- עדיין אנחנו לא יודעים מה קורה שם, כי אנחנו נגלה הכל בפלאשבקים. ואני מחכה מאוד לגלות מה קורה שם.
בן - הולכים לכור המצרף, והם הולכים לפגוש שם הרבה דמויות רעות, ויהיו שם הרבה בעיות. כור המצרף מביא הרבה דמויות משונות.

אם הייתם יכולים להחיות דמות אחת מהסדרה, מי זאת תהיה?

ג'נסן - גבריאל.
מישה- צ'אק.

האם יש משהו בצילומים שמעייף אתכם?

ג'רארד - האמת, שלצלם את הקטעים שבהם אנחנו אמורים להיות דבוקים לקיר מהכוחות של השדים. זה די מעייף, כי שום דבר לא קושר אותנו. עדיף שהרעים יקשרו אותנו. העונה הם קושרים אותנו.
ג'נסן - כן. לגמרי. וגם הדם. זה ממש מבאס. הרבה זמן לא היה לנו כזה, וזה כי הם הבינו את המסר. זה ממש מבאס כשמצטלמים עם דם, והוא מתקשה, ואז ממלאים הכל מחדש. ועם צנרת של דם עלייך. זה נורא.

האם נראה את אלוהים העונה?

בן - מתחמק.
ג'רמי - העונה אנחנו נרחיב עוד קצת את המיתולוגיה של הסדרה לכוונים חדשים, שבתקווה יהיו בסיס לעוד הרבה שנים.



ולסיום - השנה הסדרה עוברת ליום רביעי. וג'נסן פנה לקהל ואמר - "תודה לכל מעריצים. בדרך כלל סדרות עוברות ליום שישי כדי למות, וכאן קורה ההיפך. וזה הכל בזכותכם! תודה!"


הערה: את המידע הביאה A, קוראת נאמנה של הבלוג.

אין תגובות: