יום שני, 2 ביולי 2012

15 ספויילרים.



1. בסדרה 90210, טרבור דונובן, אשר מגלם את הדמות של טדי חתם על חוזה להופיע בשני הפרקים הראשונים של העונה החמישית. קיים סיכוי גדול שהשחקן יישאר למספר רב של פרקים בעונה. הרבה תלוי בלוח הזמנים שלו. צריך לזכור, שדונובן הוא אחד המועמדים לתפקיד של פיניק אודיר בסרט ההמשך של The Hunger Games.

2. בסדרה 90210, התאונה המחרידה של דיקסון תשאיר מספר גופות על הכביש ועל דיקסון יהיה להתאושש מפציעות קשות. במקביל, שתיים מהדמויות בסדרה יתפסו טרמפטים במדבר. למזלם, מישהו יעשה להם טובה ויעצור להם. הבעיה ? בדרך הוא יעצור במספר תחנות דלק וישדוד אותם.

3. בסדרה Supernatural, שם הפרק הראשון הוא Heartache. בפרק זה נחזה באישה בת 70 עם עבר מפוקפק מאד, אשר תסייע לאחים ווינצ'סטר במקרה.

4. בסדרה Supernatural, בהפקה מלהקים לפרק השלישי של העונה השמינית שחקנית אשר תגלם את דמותה של אמיליה, דמות שתהיה מושא אהבה עבור סאם לאורך העונה. מדובר במושא האהבה הראשון עבור סאם מאז רובי בעונה הרביעית. אמיליה היא רופאה בגילאי העשרים או תחילת גילאי ה 30. כאשר נחזה בה לראשונה היא תהיה מושפעת מאד מטרגדיה. בתחילה היא תהיה מודאגת מאד מסאם. הדמות שלה מתוארת כנאה, חכמה, אמיצה, מתוקה וצינית. בפרק זה נחזה בסאם חוקר רציחות, אשר מקושרות לכת. בפרק מעורבת גם חשפנית.

5. בסדרה Gossip Girl, בהפקה מלהקים בימים אלו את דמותה אמירה, אשה מהמזרח התיכון או ממזרח הודו, אשר מגיעה לניו יורק מדובאי בכדי לעשות עסקים. לא מדובר במושא אהבה.

6. בסדרה Weeds, ניתן יהיה להבחים בקפיצה בזמן בין אירועי הפרק הראשון לשני. לכן, ננסי כבר לא בקומה, כאשר נחזור לפרק השני. היא עדיין בשיקום.

7. בסדרה Suits, באחד מהפרקים הקרובים הארווי ומייק יקחו קליינט חדש, אחד מבעלי הפה הגדול של SportsCenter, אשר נקלע לצרה לאחר שהוא מאשים ספורטאי שלקח סטרואידים, אך מסרב לגלות את המקורות שלו.

8. בסדרה Psych, ג'ולייט מקבלת שותפה חדשה לדירה. לשון יש הרגשה לא טובה לגבי לורה, למרות שכלפי חוץ מדובר באישה חיובית מאד ונעימה, שכולם אוהבים. עד אשר היא מגלה סימנים מטרידים בשעה שהיא מפנה את תשומת הלב שלה לג'ולייט.

9. בסדרה Blue Bloods, נפגוש את הפארטנר החדש של ג'יימי מוקדם מאד בעונה השלישית. שמו הוא ריקי קרוז והוא די קזנובה. הבעיה היא, שהוא לא חושב על התוצאות של מעשיו, עד אשר הם מגיעים לבעוט בו.

10. בסדרה Criminal Minds, בפרק הראשון של העונה השמינית נכיר את ג'יימס. בשעה שהצוות יחקור נחזה בו כשהיה ילד ואח"כ כשהיה נער וכיצד הכעס של אמו הפך אותו למה שהוא כיום.

11. בסדרה The Closer, נחזה במספר פרצופים מוכרים בששת הפרקים האחרונים של הסדרה וביניהם, האחד שהצליח להימלט מידי ברנדה. פיליפ סטרו (בילי בורק). בפרק החזרה, אשר ישודר ב 9 ביולי, סטרו יפציע וגם מאוחר יותר בעונה.

12. בסדרה The L.A. Complex, הקצב מתגבר ובעונה השנייה של הסדרה נזכה לראות משולש אהבים במיטה.

13. בסדרה Glee, גם דיאנה אגרון, אשר לא היה ברור האם תשוב לעונה נוספת, אמורה לעשות זאת למספר פרקים, לא ברור כרגע לכמה מהם.

14. בסדרה Necessary Roughness, כוכב הסדרה "אלי מקביל", פיטר מקניקול, יגיע לשלשה פרקים במהלך העונה השנייה בכדי לגלם את דמותו של ד"ר גאנר, המנטור של ד"ר דני. הוא יופיע לראשונה בפרק ה 12 של העונה. ד"ר גאנר מצטייר כאדם חם ואינטיליגנט.

15. בסדרה Covert Affairs, השחקנית אגנס ברוקנר מגיע כשחקנית אורחת לפרקים 10 ו 11 של העונה השלישית. ברוקנר תגלם את דמותה של זאריה, בעלת בית קפה במוסקווה שאנני מתחברת איתה במהלך המשימות שלה.

אין תגובות: