יום שישי, 20 ביולי 2012

עדכון: 6 ליהוקים לסדרות.



1. בסדרה Revenge, השחקנית ג'ניפר ג'ייסון לייט (בתמונה העליונה) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. ג'ניפר אמורה לגלם את אמה של אמילי ת'ורן.



2. בסדרה Suits, השחקנית אליזבת האור מגיעה לסדרה. השחקנית, אותה ראינו לאחרונה בסדרה הקלילה אך הכושלת I Just Want My Pants Back, תגיע למספר רב של פרקים ותגלם את דמותה של טס, חברת ילדות של מייק, אשר תצוץ בדיוק בשעה שהוא יזדקק לה. היא תופיע לראשונה בפרק סיום עונת הקיץ ב 23 באוגוסט.



3. בסדרה The Vampire Diaries, השחקנית גרייס פיפס, אשר נראתה לאחרונה בסדרה The Nine Lives of Chloe King, תגיע לסדרה ותגלם נערה בת 16 שיש לה עבר עם ג'רמי ואלנה. אפריל תופיע לראשונה בפרק השני של העונה הרביעית, כאשר היא תגיע למיסטיק פולס מבית ספר פרטי בשל מות אביה.



4. בסדרה Burn Notice, השחקן פאטון אוסוולד מגיע אל הסדרה לפרקים ה 14 וה 15 של העונה כשחקן אורח בתור מבריח ידוע.



5. בסדרה burn Notice, השחקנית סוניה סון תגיע לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת החל מהפרק ה 13 של העונה, כדירקטורית רבת עוצמה ב C.I.A.



6. בסדרה Grey's Anatomy, השחקנית קמילה לודינגטון, אשר גילמה את דמותה של קייט מידלטון בסרט William & Kate, מצטרפת לסדרה. לודינגטון מגיעה כשחקנית אורחת מתמשכת עם אפשרות להפוך לחלק מהקאסט הראשי והיא תגלם רופאה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תיקון קטן: סוניה סון ולא סונג'ה.
היא זכורה לטובה מאד ממשחקה בסדרה "הסמויה".

D1D1 אמר/ה...

תוקן.