יום חמישי, 26 ביולי 2012

עדכון: 8 ליהוקים לסדרות.



1. בסדרה Once Upon a Time, השחקן סינקוואה וולס, אותו ניתן לראות בעונה השנייה של Teen Wolf, מגיע לסדרה בכדי לגלם את דמותו של סר לנסלוט. דמותו מצטיירת כמי שלוחם על חרבו עבור כסף. בעברו היה חלק מחצרו של המלך ארתור, אך הוא גורש ממנה ומאהבתו, המלכה גווניבר.



2. בסדרה EX-man, השחקן קאל פן הזכור לטוב מהסדרה "האוס" ומסרטי "הארולד וקומר", יככב בסדרה החדשה של רשת CBS. כזכור, הסדרה עוסקת בגבר, אשר לאחר שנזנח בחופה על ידי ארוסתו, עובר לגור בקומפלקס ושם הוא לומד את רזי העולם מבן אדם מבוגר יותר. פן יגלם את אחד הדיירים בקומפלקס ביחד עם הגיבור.



3. בסדרה Mistresses, השחקנית פנלופה אן מילר, אותה ניתן היה לראות בסדרה Men of a Certain Age, תגיע לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. היא תגלם אישה, שלא ידעה שבעלה ניהל רומן עם הדמות של יונג'ין קים. כזכור, בין השחקניות בסדרה ניתן למצוא את אליסה מילאנו ומישל אוטס.



4. בסדרה Chicago Fire, השחקן ג'יסון בגה, אותו ניתן היה לראות בסדרה Californication, מגיע לסדרה בכדי לגלם בלש מסוכן שיעשה הכל בכדי להגן על בנו.



5. בסדרה Grimm, אליס אבנס, אשר גילמה את אסתר, אמו של קלאוס בסדרה The Vampire Diaries, תגיע לסדרה כשחקנית אורחת. אליס תגלם את דמותה של מיה, דמות מלכותית וברת עוצמה, אשר מגיעה לפורטלנד בכדי לראות את קפטן ריינרד. נמסר שלמיה וריינרד יש מערכת יחסים מתמשכת במשך שנים. למרות שריינרד שמח לראות אותה הוא חושד שקיים מניע להגעתה. הפרק בהשתתפותה אמור להיות הפרק השישי של העונה השנייה.



6. בסדרה Grimm, מאדי חסון מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת. את מאדי היה ניתן לראות בדרמה הכושלת The Finder כווילה הצוענייה. מאדי תגלם את בתו של גבר נחמד עמו היא חיה, כאשר האם לא נמצאת. היא נחטפת על ידי אחד מחברי המשפחה משום שהם רוצים להחזיר אותה אל חיק המשפחה. חברי המשפחה הם יצורים על טבעיים.



7. בסדרה Beauty and the Beast, השחקן לוק מקפארלנס, אותו ניתן היה לראות בסדרה Brothers & Sisters, יגיע כשחקן אורח. לוק יופיע בפרק השני של העונה ויגלם את דמותו של פיליפ ברנארד, במאי אומנותי ומצליח של חברת הבלט של ברנרד, ואשר מעורב בחיי הרקדנים שלו. קתרין (קריסטין קרוק) תחקור את החברה, לאחר שהרקדנית הראשית נרצחת.



8. בסדרה New Girl, השחקן גו'ש גאד מגיע לסדרה בתור מושא אהבה אפשרי עבור ג'ס. ג'וש יופיע בפרק פתיחת העונה השנייה כגבר, אשר מנסה ללכוד את תשומת ליבה של ג'ס. דמות תקרא ברלקלו והוא מביא בירה לבאר של ניק.

אין תגובות: