יום רביעי, 4 ביולי 2012

15 ספויילרים.



1. בסדרה Gossip Girl, בהפקה מלהקים מושא אהבה עבור סרינה וקיים סיכוי שיהיה גם מושא האהבה האחרון שלה בסדרה. האם זהו סוף הסיפור של דן וסרינה ?

2. ברשת ה CW, אחת מאופרות הסבון שלהם שהייתה קרובה לביטול אך קיבלה עונה נוספת בסופו של דבר, תציג זוג, אשר כמעט ונפרד לחלוטין ובסופו של דבר חזר להיות ביחד, סביר להניח שכבר בתחילת העונה יתחתן.

3. בסדרה Rookie Blue, אמה של אנדי מגיעה לסדרה.

4. בסדרה The Lying Game, יעברו רק 10 ימים בין אירועי הפרק האחרון של העונה הראשונה ואירועי הפרק הראשון של העונה השנייה.

5. בסדרה Covert Affairs, כתוצאה מאירועי הפרק הראשון של העונה השלישית אנני מוצאת את עצמה עם בוס חדש, שלא עושה דברים על פי "הספר". ולכן, בסוף הפרק אנני מוצאת את עצמה במקלחת עם אחד מהרעים. במקביל, אוגי עושה עבודה עבור ארתור.

6. בסדרה 90210, מקס, החבר של נעומי, יהיה שחקן אורח כמעט לאורך כל העונה החמישית.

7. בסדרה Awkward, הדמות של סיידי, הנערה המרשעת, תזכה למושא אהבה, אך האם הוא יהיה החבר שלה או שרק ירדוף אחריה ? נצטרך להמתין ולראות.

8. בסדרה The Good Wife, קלינדה עומדת להיות "הצל של עצמה" כאשר בעלה ייכנס לתמונה בתחילת העונה.

9. בסדרה Hawaii Five-0, השחקנית כריסטין להטי מגיעה לסדרה בכדי לגלם את דמותה של אמו של מקגארת, דוריס. מדובר בתפקיד אורחת מתמשך. השחקנית אמורה להופיע לראשונה כבר בפרק פתיחת העונה השלישית.

10. בסדרה The Office, כוכב הסדרה "גריק", קלארק דיוק, יגיע לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. אין הרבה מידע על התפקיד אותו הוא אמור לגלם.

11. בסדרה Parenthood, לאחר שויקטור, הבן המאומץ של ג'וליה וג'ואל, מבקר יחד איתם בבית של אדם, הלטאה של מקס נעלמת. אמבר תמצא את עצמה ביחסים עם מוזיקאי שעובד באולפן של דודיה, אך היא תגלה שיש לו חברה לאחר שכבר תשכב איתו.

12. בסדרה Dexter, לאחר שבעונה הקודמת קווין היה עסוק בלהיות ממורמר בעקבות הפרידה שלו מדב, בעונה הבאה קווין כבר ייקח את עצמו בידיים. אך מסתבר שיש לו עבר עצבני עם דמות חדשה שמגיעה לסדרה, ג'ורג' (ג'ייסון גדריק). כאשר משטרת מיאמי מגיעה לחקור רצח שוטר החקירה מוליכה אותם לאחד המועדונים של אייזיק, מועדון אותו מנהל ג'ורג'. קווין מכיר אותו מימיו במחלקת הסמים. המקום משמש להלבנת הון עבור האוקריינים, במקביל להעברת סמים ונשק.

13. בסדרה Blue Bloods, דני ולינדה יריבו בשל ההחלטה של לינדה לחזור ולעבוד כאחות בחדר מיון.

14. בסדרה Royal Pains, לאחר שג'יל עזבה את הסדרה בהפקה מסדרים להאנק קצת הנאה, כאשר שתי נשים ייכנסו לחייו העונה. את אחת מהנשים הוא יכיר דרך שדכן (קאל פוסטר [בתמונה] תגלם רופאת ילדים שלא מעוניינת לצאת עם רופאים). את האישה השנייה האנק יכיר בעקבות הרפתקאה אותה בוריס יגרום לו לחוות.

15. בסדרה Nikita, בפרק פתיחת העונה השלישית מייקל וניקיטה יעמדו מול מרטין, סוכן לשעבר מדיוויז'ן, שהוא חסר רחמים, אך גם נאה. מרטין עבד בהונג קונג כסמוי בתעשיית האופנה בתור צלם, אך כאשר פרסי מת ולדיוויז'ן יש הנהגה חדשה הוא הוציא את מכשיר המעקב שעליו והפך עצמאי. עכשיו מרטין עובד עם המודיעין של הונג קונג, עם הסוכן לי באי, כאשר הוא מותיר אחריו גופות של סוכני C.I.A.

3 תגובות:

אלעד אמר/ה...

לשובר שורות יהיו 2 עונות אחרונות וכל עונה 8 פרקים?
מתי מתחילה העונה החמישית?
ומה דעתך על הסדרה?

אנונימי אמר/ה...

כמה פרקים יהיו בעונה השנייה של נער זאב? האם תהייה הפסקה ?
תודה !

אנונימי אמר/ה...

מתי עולה העונה השנייה של היה היה פעם?
לא הייתה הפסקה בין סיום העונה הרביעית של סודות ההתבגרות לבין עליית העונה החמישית של הסדרה ? באיזה ימים הסדרה משודרת?