יום שני, 22 בספטמבר 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Unforgettable, The Wire, Sons of Anarchy, Prison Break, Boardwalk Empire ועוד...

נתחיל עם שאלה על סדרה של רשת CBS:

תודה! מה קרה ל Unforgettable שפתאום קפצה מנתונים גרועים לטובים (לא שזה רע, רק אשמח לדעת מה ומי ) תודה מראש על המענה..



תגובה:

הסדרה הגיעה, פחות או יותר, לנתונים של העונה שעברה, ובעונה שעברה, הנתונים הללו העניקו לה עונה נוספת. עושה רושם, שברשת מרוצים ממנה בעונת הקיץ. כמובן, שהרבה גם תלוי מבחינה כספית בהפקה, במידה ולא יגיעו להסכם, אזי היא תבוטל, אבל היות ומדובר בסדרה דלת תקציב הסיכויים שלה טובים (אם כי לא מעולים) לקבל עונה נוספת.


השאלה הבאה מכוונת ישירות אלי ומתייחסת לפרסומים שלי בבלוג ביום שני, אך יכולה להתייחס לכל השבוע:

D1D1, למה פרסמת הרבה היום? זה לא שזה דבר רע, פשוט מוזר לי לראותך אותך מפרסם הרבה.



תגובה:

היות והעונה החדשה בפתח והיה לי קצת זמן החלטתי לפנק קצת את הקוראים. אנסה לעדכן כמה שאוכל, אבל אני לא יודע כמה זמן אוכל להתמיד בכך. בינתיים, יש לי בקשה אחת מכם, אם אתם יכולים להפיץ את "בשורת הבלוג" לכמה שיותר אנשים ואם אתם נכנסים לאתרים, או בדפי פייסבוק, אם תוכלו לפרסם את הבלוג כמה שניתן בכדי שנוכל להרחיב את מספר הקוראים ואת הקהילה שלנו.


נעבור לשאלה על ידיעת הסלב שפרסמתי אודות ג'סטין ביבר וסלינה גומז (שהם שוב ביחד):

ואם אפשר לדעת, למה החיבה המיוחדת(ואולי מיותרת) אל הזוג הספציפי הזה?(סתם מעניין.. לא בקטע רע או משהו..)



תגובה:

בשתי מילים: סלינה גומז. ובאריכות, מצטער, אני יודע שזה נורא שוביניסטי מצידי ולא מקצועי, ושמדובר במקרה הטוב בשחקנית בינונית, אבל, אשמח לכל הזדמנות לפרסם מידע על השחקנית היפה הזאת...אולי כדאי שאלך להציל אותה מידי ג'סטין, מה אתם אומרים ?


השבוע יש שאלת סלב נוספת:

ממתי אתה מפרסם רכילות?



תגובה:

בדרך כלל אני לא מפרסם חדשות סלב, אלא אם יש לי ספין שאני יכול לבצע על הידיעה כגון הידיעה על ג'סטין וסלינה והשאלה שהצגתי בסוף, או במקרה של לוסי הייל והחבר החדש שלה שקטן ממנ בשנתיים והאפשרות שמדובר במגמה. סתם חדשות סלב אין לי טעם לפרסם.


ולשאלות שהגיעו במייל:


היי
רציתי לבקש את עצתך ודעתך האישית לגבי מס' סדרות שאני שוקל את צפייתן:
 
1. Sons of Anarchy
2. Prison Break
3. Boardwalk Empire
4. The Wire
 
מה דעתך על כל אחת מהן, האם יש סדרה שאתה ממליץ עליה במיוחד, או לחילופין ממליץ להתרחק ממנה ? מאיזו סדרה היית ממליץ לי להתחיל אם בכלל ? אוכל לומר שנהנתי מהסדרות:

Breaking Bad, Game Of Thrones, True Detective, The Walking Dead

ולא נהנתי מהסדרות:

Dexter, Sopranos, Hannibal, Sherlock  - שיעממו אותי מאד.

תודה



תגובה:

לגבי Sons of Anarchy, לא ממש התחברתי אליה, אבל אם אהבת את Breaking Bad יכול להיות שתאהב גם את הסדרה הזאת. לא מדובר בדיוק באותם נושאים, אבל בדרך כלל מדובר באותו קהל צופים בשתי הסדרות. מכיוון שלא צפיתי ביותר משלשה פרקים של הסדרה, אני לא יכול להמליץ עליה.

לגבי Prison Preak, העונה הראשונה הייתה מושלמת. נקודה. ממליץ עליה בחום לכל הצופים. אבל החל מהעונה השנייה היא קרסה מבחינת האיכות שלה עד לעונה האחרונה ולסופה.

לגבי Boardwalk Empire, העונה הראשונה שלה הייתה בסדר, ואולי גם חלק מהפרקים של העונה השנייה, אך החל מהעונה השלישית היא לא שווה צפייה. לא ממליץ עליה, אבל אם אין לך משהו אחר לצפות בו, צפה בשתי העונות הראשונות.

לגבי The Wire, למרות שרבים רואים בה כסדרה איכותית, לי היא נראתה יותר "פלצנית" ובנויה למבקרים מאשר לצפייה. לא ממליץ עליה בכלל (ואני רואה את הקוראים שיתחילו להגיב על ההערה הזאת).

במה להתחיל ?

מהמבחר שנתת לי, כדאי שתתחיל בעונה הראשונה של Prison Break ואח"כ לעבור לצפות ב Sons of Anarchy.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה ועל כך שלא שכחת וענית לי על השאלה לגבי
Unforgettable
שנה טובה עם המון טלוויזיה טובה לכולם :)

Unknown אמר/ה...

העונה השניה מפרק 4 לערך חלה הדרדרות. זה פחות מעניין, מותח. האמנות שהראו בעונה הראשונה במעשי הרצח פחתה ובכך אין ממש דגש על המתח בין חניבעל אל וויל. כעת יש מן סימביוזה שטותית שאולי בסופו של דבר כך נראה לי שוויל יהיה חניבעל לקטר יקח את התפקיד הזה על עצמו... אחרת אין להבין את ההתפתחות ברצון שמגיע מויל להרוג אנשים...
מה דעתכם?

אנונימי אמר/ה...

תשובה לשאלה האחרונה:
מסכימה עם מה שנכתב לגבי העונה הראשונה של Prison Preak. עונה מושלמת. במקור הסדרה היתה אמורה להיות רק עונה אחת וחבל שזה לא נגמר שם, בכל מקרה העונה השניה גם בסדר אבל השלישית והרביעית כבר ממש גרועות.
Boardwalk Empire הכרחתי את עצמי לראות עשרה פרקים לפני שהרמתי ידיים. השתעממתי קשות ואני לא ממליצה לראות את הסדרה.
The Wire היא סדרה טובה סה"כ, לא כל העונות באותה רמה והאחרונה כבר היתה מיותרת. ממליצה לך לנסות 5-6 פרקים בשביל לראות אם אתה מתחבר לסגנון הזה.