יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

פרסום: תמונה מפרק חג המולד של Pretty Little Lairs וספקולציות


מרלין קינג, התסריטאית הראשית של הסדרה "שקרניות קטנות ויפות", פרסמה את התמונה של ארון המתים של מונה בכנסיה ריקה לקראת פרק חג המולד שצפוי לסדרה בעוד מספר חודשים. הארון מציג בפנינו מספר שאלות:

1. האם גופתה של מונה נמצאה ? משום שבפרק סיום מחצית העונה היא הייתה בבגאז' של מכונית.

2. האם היה זה הבגאז' של מישהו אחר בו אוחסנה גופתה של מונה ? האם מישהו מופלל בעוון הרצח של מונה ?

3. האם ארון המתים ריק ?

4. במידה וארון המתים ריק, זה רק משום ש A מחכה לרגע ההפללה אחר ? והאם העובדה ש A השאיר\ה את הבובה של מונה בתצוגת החג של אמילי זה אומר שהיא עומדת להיות מופללת ?

5. אנו מסיקים שארון המתים הוא עבור מונה, אך האם הוא יכול להיות עבור מישהו אחר שנחזה במותו בפרק חג המולד ? או שבכלל מדובר בפלשבק מחג מולד בעבר ?


נצטרך להמתין עוד כמעט שלשה חודשים בכדי לחזות בפרק הספיישל השנתי. מישהו קוצץ ציפורניים ?


כמו כן, לשאלה: מתי נגלה את זהות A ?

התשובה של מרלין הייתה: הגילוי קרוב ממה שאתם חושבים. אני מניח שזו כבר שאלה יחסית מה זה בדיוק "קרוב...". בפרק הספיישל בעונה הקודמת גילינו שאליסון בחיים, האם השנה נגלה את זהות A בפרק הספיישל ? קשה להאמין, אבל בכל זאת...אפשרות נוספת היא פרק פתיחת החצי השני של העונה בחודש ינואר 2015, אך הסיכויים לכך נמוכים יותר. אפשרות שלישית היא פרק סיום העונה, כיוון שמספר מקורות גורסים שתתרחש קפיצה בזמן בין פרק סיום העונה החמישית לפרק פתיחת העונה השישית, ולכן זו אפשרות ריאלית ביותר. או שבסופו של דבר, מרלין סתם מותחת אותנו והמתח יישמר עוד מספר עונות ?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חחח, לא נראה לי שמישהו קוצץ ציפורניים זה הפך לסדרה שרואים מכוח האינרציה
1. עושה רושם שA ישחק מחבואים עם הגופה של מונה והיא תימצא בפרק 513
2. חוץ מעובדה שיוצרי הסדרה רוצים שנחשוד באליסון כ"רוצחת" באמת מעניין מי יופלל ברצח שלה... אם בכלל (הם יוצרים תעלומות ושוכחים מהם מהר מאוד... מי רצח את איאן?!?)
3. לעניות דעתי A תתגלה בסוף עונה 5 הזהות של העלמה ברעלה השחורה ואז קפיצה בזמן שאף אחד לא יטרח לחזור ולצפות בעונות 6&7 (לפחות זה מה שאני מקווה! ).

אנונימי אמר/ה...

אני עדיין קוצץ ציפורנים.
העונה השתפרה פלאים בעייני, ונראה לי ש-"A" ינסה להפליל את אחת מהשקרניות.
ובפתח בפרק סיום העונה נגלה מי זה "A"...