יום שני, 1 בספטמבר 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: צדק פרטי, קונסטנטין, הנגיף, תרפיה באינטרנט, התנגדות, פרנקלין ובאש, דם אמיתי, שקרניות קטנות ויפות, רצף הזמן, דומיניון, אטלנטיס ועוד...

נתחיל עם שאלת המשך:

בהמשך לשאלה על Signed, Sealed, Delivered- האם שם הסרט המדובר נושא את שם הסדרה?
בנוסף, אשמח לקבל פרטים על Back in the Game- האם מצליחה, מספר פרקים, עונה שניה.
רב תודות על תשובותיך



תגובה:

כן, הסדרה Signed, Sealed, Delivered נושאת את שם הסרט.
לגבי Back In The Game, מגי לוסון נהדרת בתפקיד הראשי כאם חד הורית, אשר נאלצת לחזור עם בנה בכדי להתגורר עם אביה ולאמן נבחרת של ילדים לא יוצלחים שאף אחד לא רוצים. הרעיון מעניין, התסריט, למרות שלעיתים צפוי,  כיף לצפייה ו"זורם" בצורה נינוחה. מדובר בקומדיה משפחתית טובה מאד, שלו הייתה משודרת אחרי The Middle כשזו הייתה בשיאה מבחינת נתוני הרייטינג סביר להניח שגם הייתה מצליחה יותר ולא מבוטלת אחרי 13 פרקים.


נמשיך עם שאלות אישיות:

היי

1. רציתי לדעת האם אתה נהנה מהבלוג ?

2. מה הוסיף לך ניהול הבלוג ?

3. מתי אתה מספיק לכתוב את המאמרים שאתה מפרסם?

4. כמה זמן לוקח לך לכתוב סיכום עונה לסידרה?



תגובה:

1. למען האמת, היום הרבה פחות מאשר כשהתחלתי. היו לי מספר מטרות כשהקמתי את הבלוג, אבל לצערי הן לא התגשמו. לכן, עוברות לי בכל יום מחשבות לסגור אותו.

2. ניסיון גדול בכתיבה. אם תחזרו אחורה ותקראו את הכתבות הראשונות שלי ואז את הכתבות שאני מפרסם בשנתיים האחרונות, קיים הבדל גדול. כמו כן, בעקבות הצורך לפרסם כל כך הרבה מידע גם הידע שלי התעצם.

3. בדרך כלל בסוף היום, או אחרי שאני מסיים לצפות במרתון של העונה (בכדי לפרסם "שלב סיכום עונה").

4. בערך כחצי שעה.


השאלה הבאה מגיעה ממישהו שקורא (או קוראת) לעצמו (עצמה) ריילן גיבנס:

העונה השישית של justified תהיה האחרונה?



תגובה:

במילה אחת: כן.


השאלה הבאה מתייחסת לתחזית שלי על הסדרה "קונסטנטין":

תודה! אני מניח שלגבי הפיילוט של קונסטנטין אתה מתייחס לפיילוט הראשון שדלף ולא לזה החדש שישודר בסופו של דבר?!



תגובה:

צריך להבין, כאשר אומרים פיילוט מתכוונים למה שמנהלי הרשתות מקבלים לצפות בעונת הפיילוטים ולא לפרק הראשון שמשודר בעונה הראשונה. לפעמים זה אותו דבר, אבל לא תמיד.


יש גם שאלה על סדרה חדשה:

קודם כל רציתי לומר שהבלוג שלך מעולה!
האם יצא לך לראות פרק של "הנגיף" ? אם כן האם שווה צפייה ?



תגובה:

ראשית, תודה רבה.
לגבי שאלתך, ראיתי שלשה פרקים ומדובר בסדרה לא רעה, לא מיוחדת אבל אפשר להעביר איתה שעה מדי שבוע. מצד שני לא נמאס כבר מסדרות על ערפדים וזומבים ?


שואלה על סדרה וותיקה:

מה דעתך על Web Therapy - האם היא שווה צפייה? היא מצחיקה?



תגובה:

לא בדיוק מצחיקה, יותר בכיוון של מתוחכמת וצינית. אחרי עונה מבינים את הקטע שלה ואז ההומור השחור כבר לא עובד במרבית המקרים, אך לעיתים היא חוזרת ומעלה חיוך.


ועכשיו, שאלה המתייחסת ללוח התחזיות שאני עורך:

שאלה קטנה - האם אתה מתכוון לעשות ניתוחים גם על ערוצי הכבלים?





תגובה:

יכול להיות, עדיין לא החלטתי. אני חושב לערוך סיכום על מה שעבר על רשתות הכבלים המרכזיות במהלך הקיץ
(USA, TNT, ABC Family), נראה מה יהיה וכמה זמן יהיה לי.


רשת כבלים אמריקאית שבדרך כלל לא מקבלת שאלות זוכה השבוע לשאלה:

תודה! D1D1 מה לדעתך הסיבה לכך שSYFY שורפת ארבעה פרקים של Defiance בשבועיים ברציפות במקום לשדר אותם כרגיל?! האם לדעתך זה מעיד על ביטולה הקרב?!



תגובה:

לא, אני חושב שזו הייתה הכוונה מלכתחילה, ככל הנראה בשל לוח הזמנים של הרשת. אל תשכחו שעד לפני שבועיים היא שודרה באותו ערב ביחד עם "דומיניון", כאשר העונה של "דומיניון" הסתיימה, כנראה שברשת החליטו "לסתום את החור" עם פרק נוסף של Defiance.


ושאלה נוספת על סדרת כבלים:

פרנקלין ובאש ברמה של חליפות?
חליפות מאוד נחמד רק שמאמצע עונה 2 ואלה הם פשוט תובעים כול הזמן אחד את השני אז פחות נחמד.



תגובה:

לא, ממש לא. "פרנקלין ובאש" היא דרמת עורכי דין קלילה שבשתי העונות הראשונות שלה הייתה בסדר, בשתי העונות האחרונות כבר לא (למרות שפתיחת העונה הרביעית הייתה מצחיקה בטירוף). לגבי "חליפות", דווקא העונה הרביעית השתפרה מאד, במיוחד לגבי עונות 2 ו 3.


השאלה הבאה מגיעה כבקשה:

מה אתה יכול לספר על Primeval: New World מבחינת עלילה? הבנתי שהסדרה בוטלה אחרי מספר פרקים?
תודה



תגובה:

ערכתי עליה "שלב סיכום עונה", להלן הלינק:
http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2013/07/primeval-new-world.html


בקשה נוספת:

אתה יכול לפרסם את דעתך על הסיום של דם אמיתי?
תודה.



תגובה:

בכל אתרי התרבות האמריקאים שנכנסתי אליהם בכדי לבדוק את דעתם על הסוף של הסדרה "דם אמיתי" כולם הביעו אכזבה. אני שותף לדעתם. כבר הבעתי את דעתי על כך, שלפי דעתי, הסדרה הייתה אמורה להסתיים לפני שתי עונות ואולי אף לפני כן. לאחר הפרק הראשון של העונה כתבתי שמדובר באכזבה ולצערי, גם בסופה היא הייתה גרועה. לפי דעתי, בהפקה ידעו שהם בעונה אחרונה ולכן רצו לסגור את הקצוות, אבל למה לא לסיים בחוזקה ? כבר גרמו לכך שהיה וירוס שהורג את הערפדים, אז מדוע לא "ללכת עם הרעיון" עד הסוף ? למה לא לגרום לכך שכל הערפדים ימותו ולא תהיה תרופה ?

מרוב ניסיון "לסגור את הקצוות" אפשר היה להבחין כי שלש הפרקים האחרונים היו פשוט קשקשת ארוכה ומשעממת. אולי בגלל שלא רצו לסיים כמו בספרים (שם סוקי בוחרת בסופו של דבר בסאם !)

הסדרה הייתה חדשנית בתחילתה וחבל שברשת לא ידעו לסיים אותה כשהיא בשיא ולא "למרוח".


ובחזרה לשאלה על סדרות חדשות:

היום יצא הפיילוט של Forever לאינטרנט, ואני חייב לשאול אם יש לך מידע על אך הסדרה התקבלה בארצות הברית??
אני כבר הרבה מאוד זמן מעוניין בסיפור על מישהו שחיי לנצח, ופעם היה סדרה כזו אבל היא התבטלה.
Forever נראית כמו סדרה טובה, עם שחקן טוב. ואני יהיה מאוד מאוכזב אם גם זה יבוטל לפני סיום עונה 1 לפחות..



תגובה:

בעוד מספר שבועות אפרסם לוח תחזיות לעונה הבאה של רשת ABC ושם אתייחס גם לסדרה זו. וכן, יש מידע לגבי כיצד התקבל הפיילוט בארה"ב והוא יפורסם באותה כתבה. צריך לחכות בסבלנות, אבל לצערי אני לא אופטימי.

ודרך אגב, ל"שד משחת" שהגיב, הסדרה תשודר ביום שלישי מול Chicago Fire של רשת NBC ו"מבוקש לחקירה" של רשת CBS ולא אל מול "דה וויס" ו"הרשימה השחורה".


ושוב שאלה על הסדרה "שקרניות קטנות ויפות":

D1D1, מה דעתך על פרק סיום המחצית של שקרניות?



תגובה:

כבר אמרתי שמכיוון שקרוב לוודאי שאערוך לה "שלב סיכום עונה" לא אגיב לגבי הפרקים שלה במהלך העונה. ולכן, לצערי, התשובה היא: אין תגובה. נכון לעכשיו...


שאלה כללית:

אני יודע שבבילון 5 הייתה הסדרה הראשונה שהייתה בה עלילה מתמשכת,מה הייתה הסדרה השנייה?



תגובה:

למיטב זיכרוני, הסדרה הבאה שניסתה לעשות זאת הייתה "סטארגייט", אשר למרות ש"נמרחה" על פני עשר עונות במקור כיוונה "לרוץ" רק חמש עונות ולסגור את הסיפור, גם Deep Space Nine הייתה בין הראשונות.


ולמקבץ שאלות שהגיע במייל:

1. קודם כל, תוכל לעשות פינה לזכרו של רובין וויליאמס? לדעתי הוא היה אחד השחקנים מהטובים בהוליווד.

2. מתי צפויה אטלנטיס לחזור לעונה 2?

3. האם דומיניון חודשה לעונה 2? זו סדרה מעניינת לכל מי שאוהב את הז'אנר

4. רצף הזמן (continuum) חודשה לעונה 4?

5. מתי צפויה העונה השניה של המוסקטרים?

6. מתי צפויה (אם בכלל) העונה השניה של Les Revenants?

7. מבין הסדרות החדשות שצפויות לעלות בעונה הקרובה-איזו אתה חושב שהכי תצליח, לאיזו אתה הכי מצפה (לא בהכרח צריך שזו תהיה אותה סדרה), ואיזו אתה חושב שתבוטל ראשונה?



תגובה:

1. האם התכוונת לפינה "6 אנקדוטות שלא ידעתם על..." ? בדרך כלל שקד כותב את הפינה והוא יצא לחופשה (ארוכה...) כך שאני לא יודע אם יהיה לי זמן לעשות זאת. אם יהיה לי זמן אשמח לעשות זאת. נחיה ונראה...

2. התכנון היה שהיא תעלה בחודשים ספטמבר או מקסימום בתחילת אוקטובר 2014, אבל אין לכך אישור רשמי, יכול להיות שתדחה לתחילת 2015 אבל לא מעבר לכך.

3. לא, הסדרה עדיין לא חודשה. הרשת לא הודיעה מה היא עושה עם הסדרה (מחדשת או מבטלת). נצטרך להמתין להודעות הרשמיות. מבחינת רייטינג היא הייתה סבירה ומעט פחות מכך במרבית העונה. נראה אם ברשת יעניקו לה ניסיון נוסף.

4. לא, עדיין לא יצאה הודעה רשמית לגבי הסדרה, אולם כתבי התרבות האמריקאים אופטימיים לגבי סיכויה לקבל עונה נוספת. עדיין לא צריך לחגוג. אני חושב שרשת Syfy תודיע את עתיד הסדרות שלה ביחד.

5. ככל הנראה בתחילת שנת 2015. במידה והעונה השנייה של "אטלנטיס" תדחה לתחילת 2015, אזי "המוסקטרים" יחזרו רק בסוף אביב 2015 או בקיץ הבא.

6. העונה בפיתוח כבר זמן רב, אבל אין תאריך לעונה שנייה כרגע. מצטער.

7.
הסדרה שצפויה להצליח: State Of Affairs או Gotham.
הסדרה שאני הכי מצפה: The Flash, Gotham.
הסדרה שתבוטל ראשונה: הקומדיות של רשת ABC (כל אחת מהן היא מועמדת לביטול !) או Forever.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה ועל התשובות לגבי קונסטנטין וDEFAINCE. אני מניח שראית כבר את הפיילוט של הפלאש ואהבת?

שד משחת מגיב אמר/ה...

אני ישוב ויתעקש הסדרה Forever
תשודר ביום שני מול רשימה שחורה
הנה מקורות מידע
http://www.metacritic.com/feature/tv-premiere-dates

http://www.imdb.com/title/tt3487382/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_2

אנונימי אמר/ה...

יום השידור של forever הוא שלישי. ביום שני משודרת כבר שנים קאסל.

מלאך מגן עדן אמר/ה...

היי שד משחת תצא לי מהתחת
הסדרה לנצח משודרת בשלישי יחד עם ש.י.ל.ד
ותפסיק לחשוב שאתה יודע הכל חלאסססס