יום שני, 15 בספטמבר 2014

פינת המענה לקוראים, והשבוע: הסקס של המאסטרס, מתחת לבועה, טאקסי ברוקלין, כבאי שיקאגו, הפלאש ועוד...

נתחיל עם בקשה:

תוכל בבקשה לדרג את 5-10 הקומדיות הטובות שראית בשנים האחרונות?
מחפש משהו למרתונים, סטייל ביג באנג, איך פגשתי את אמא, קליפורנייקישן, הפמליה, משפחה מודרנית.



תגובה:

אני יכול לתת את הדירוג שלי כיום, הדירוג יכול להשתנות בעוד שנה.

במקום הראשון: Mrs Browns Boys
במקום השני: The IT Crowd
במקום השלישי: The Big Bang Theory
במקום הרביעי: Modern Family
במקום החמישי: מופע שנות השבעים.
במקום השישי: Coupling (קצת ישן יותר, אבל מעדן)
במקום השביעי: קליפורניקיישן.
 
"איך פגשתי את אמכם" יצאה מהאף אחרי עונה וחצי ואילו ל"פמליה" לא התחברתי.
 
 
שאלה על סדרה חדשה:
 
תודה על הפינה ועל התשובות לגבי קונסטנטין וDefaince. אני מניח שראית כבר את הפיילוט של הפלאש ואהבת?


 
תגובה:
 
לא, אני אראה את כל העונה, ככל הנראה, רק בקיץ הבא ולכן אין טעם שאתחיל לצפות בה כרגע. אני פשוט מצפה לה היות ואני אוהב את העולם וגם ראיתי את הסדרה הקודמת על "הפלאש" ורוצה גם להשוות ביניהן.
 
 
השאלה הבאה מתייחסת לסדרות שכמעט ולא שואלים עליהן:
 
היי, יש לי שאלה על הסדרות chicago fire ו P.D.
היה פרק קרוסאובר(20 של פייר ו13 או 14 של P.D) שהיה אירוע רב נפגעים בבית חולים, והיה זמן מסך די נרחב לשלושה רופאים שם. תהיתי אם זה אומר שחושבים ליצור עוד סדרת בת בעולם של שיקגו על רופאי בית החולים? שמעת משהו כזה?


 
תגובה:
 
נכון לעכשיו, והדגש הוא על נכון לעכשיו, לא מתוכננת סדרת בת נוספת. תסמכו על דיק וולף שאם אפשר יהיה לנצל את המותג הוא יעשה את זה עוד לפני שתרגישו.
 
 
ומסדרה שלא שואלים עליה לשאלה על סדרה בעלת נתוני רייטינג טובים:
 
מה עם Under the dome ? היא בוטלה או חודשה?


 
תגובה:
 
עדיין לא יצאה הודעה רשמית לגבי עתידה של הסדרה, אני מניח שלא יעבור זמן רב מסיום העונה עד שתצא הודעה רשמית. למרות ירידה השנה בנתוני הרייטינג היא עדיין עם נתונים שמצדיקים חידוש, נמתין בסבלנות.
 
 
ושאלה על סדרת כבלים:
 
למה העונה הרייטניג של Master Of Sex ירד, בהשוואה לעונה הראשונה?


 
תגובה:
 
השנה, עונת הקיץ מאופיינת בירידות של כמעט כל הסדרות, יכול להיות שזה חלק מהמגמה. מכיוון שאני לא צופה בסדרה, אני לא יכול לדעת אם זה גם נובע מבחינה קריאטיבית. צופי הסדרה יוכלו לענות על כך.
 
 
ומשאלה על סדרת כבלים לשאלה על סדרת ברודקאסט משד משחת:
 
תסביר לי פעם אחת ולתמיד למה לכל השדים והרוחות אתה ממשיך לשים את Taxi Brooklyn בנתונים רעים
מאיפה אתה מביא את הנתונים האלו מהמוח שלך
כאילו באמת טיפת היגיון


 
תגובה:
 
לאחר שנים של קריאת נתוני רייטינג של רשתות השידור בארה"ב והפעולה שהרשתות נוקטות בעקבות הנתונים הללו אני מגיע למסקנות שלי היכן למקם את הסדרות. צריך להבין, שהמיקום ב"נתונים טובים" זה אומר שהסיכוי של הסדרה לקבל עונה נוספת על סמך נתוני הרייטינג בלבד הוא טוב. במידה והסדרה נמצאת בקטגוריה של "נתונים בינוניים" זה אומר שהסיכויים לקבל עונה נוספת שווים, פחות או יותר, וכל אלמנט אחר יכול להשפיע על ההחלטה, כפי שקרה השנה עם Longmire. כאשר סדרה נמצאת בקטגוריה של ה"נתונים הגרועים" זה אומר שעל פי נתוני הרייטינג הסיכויים שלה לקבל עונה נוספת נמוכים.
 
לגבי Taxi Brooklyn, על פי מקרה העבר בעונות הקיץ, הסדרה לא עוברת את הסף הנדרש מבחינת נתוני הרייטינג לקבלת עונה נוספת. זה לא אומר שהיא לא יכולה לקבל הודעת חידוש מסיבות אחרות, כפי שקרה השנה ל"ברוכים הבאים לשוודיה", שקיבלה עונה שנייה בגלל שעלות ההפקה שלה קטנה מאד עבור הרשת והיו גם צריכים לשנה הבאה קומדיה לצד Undatebale. נצטרך להמתין בכדי לראות את ההחלטה הסופית של הרשת. תעזור לה העובדה שמדובר בהפקה אירופאית וגם במקרה שלה העלויות עבורה קטנות מאד.
 
ולבסוף, שד משחת, הסדרה Forever תשדר את פרק הפיילוט שלה ביום שני ה 22 בספטמבר, אבל החל מהפרק השני, אשר ישודר ב 23 בספטמבר, היא עוברת לשעת השידור הרגילה שלה בימי שלישי בשעה 10. אני מקווה שבכך הסתיימה הסאגה.

אין תגובות: