יום שני, 8 בספטמבר 2014

בוודאי שמתם לב ש...



יכול מאד להיות שנצפה לזעזוע גדול בסדרת סרטי The Avengers. עד לפני זמן לא רב שמועות רבות גרסו שג'רמי ראנר לא ישוב לסרט השני בסדרת הסרטים, אולם לפני מספר ימים השחקן דחה את הטענה וטען כי הוא ישוב לסרט השני בסדרה. לא עברו שעות בודדות לפני שגל שמועות נוסף החל להציף את הרשת בנוגע לסדרת הסרטים הנ"ל. שמועות אלו גורסות כי צוות חדש לחלוטין יתווסף לסרט השלישי בסדרה. Badass Digest פירסם ידיעה כי לקראת סוף הסרט השני בסדרה קפטן אמריקה יאסוף צוות חדש. באתר לא ציינו מי יהיו בצוות, אבל השמועות החזקות הן שאחת מהדמויות היא של "קפטן מארוול", אבל ב"מארוול" הכחישו שהדמות הזאת תפציע בקרוב בעולם הנ"ל. המשך הידיעה באתר גרסה שיכול מאד להיות שהסצינה תצולם בצילום מיוחד בלוס אנג'לס ולא יהיה מדובר בסצינת אקשן גדולה. ואני שואל, למה ? למה להרוס דבר טוב ?

יכול מאד להיות שניפרד משחקן ראשי בסדרת סרטי קומיקס. בשבועות האחרונים החלו להישמע ספקולציות הגורסות שהסרט השלישי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה", אשר ייצא ב 6 במאי 2016, יהיה גם הסרט האחרון בו כריס אוונס יגלם את דמותו של קפטן אמריקה. הבמאי אנטוני רוסו לא הודה בכך, אולם בראיון שנערך עימו רמז שכל סיפור טוב צריך התחלה, אמצע וסוף, ושהדבר היפה ביקום של "מארוול" הוא שדמויות קמות ונופלות כל הזמן, ואז "מוסרים את השרביט" לדמויות אחרות. צריך לזכור, שכריס אוונס חתום לשישה סרטים כקפטן אמריקה, והסרט השלישי בסדרת סרטי "קפטן אמריקה" אמור להיות החמישי שלו. אופציה אפשרית היא שבסרט השישי והאחרון שלו כקפטן אמריקה הוא רק יופיע בסצינות בודדות בכדי "למסור את השרביט" לדמויות אחרות. עושה רושם שב"מארוול" וליתר דיוק בהפקת הסרטים לא קיבלו החלטה סופית בנידון. דרך אגב, בראיון אחר שנערך עימו רוסו טען שהמעריצים "יתפלצו" כשיראו אלו דמויות חדשות יוצגו בקרוב. ואני שואל, למה לא להרחיב את החוזה שלו לשלשה סרטים נוספים ?

הגיעו חדשות לא טובות לגבי סרט קומיקס. לרבים ידוע כי השחקן דווין ג'ונסון החליט לגלם את דמותו של בלאק אדם בסרט שזאם ! אולם, מה שרבים אולי לא יאהבו לשמוע היא העובדה שהסרט לא יהיה חלק מהעולם של "ליגת הצדק" וכל הסרטים שיצאו (ויצאו) בשנים האחרונות באותו עולם. הסרט (או הסדרה אם ימשיכו להפיק סרטים בעקבותיו) אמור לעמוד בפני עצמו. ואני אומר, חבל, אם כבר עושים סרט על הדמות, מדוע לא להכניס אותה כחלק מאותו עולם ? ל"מארוול" זה עשה רק טוב. הסרט אמור לצאת לאקרנים בשנת 2016.

רשת ה CW פיספסה שחקן ענק לאחת מהסדרות המובילות שלה. בועידת קומיקון הודיעה רשת ה CW, כי הדמות הרשעה של העונה השלישית של הסדרה Arrow אמורה להיות ראס אל גול. לפני שהדמות לוהקה, השחקן ליאם ניסן, אשר גילם את הדמות בסרט "באטמן מתחיל" בשנת 2005, טען שהוא מעוניין לשוב ולגלם את הדמות גם אם מדובר בסדרת טלוויזיה של רשת הברודקאסט החמישית בגודלה בארה"ב. צריך לזכור ש"וורנר ברוס" ורשת ה CW שומרים את עולם הקומיקס שלהם נפרד אחד מהשני, אבל אם שחקן בקליבר כזה רוצה לגלם את הדמות, אם אני הייתי בהנהלת רשת ה CW הייתי ממהר ולחתום איתו על החוזה. אז מדוע בסוף ברשת בחרו ללהק לדמות את מאט נייבל ?

שחקן קולנוע שכרגע נמצא בכלא יחזור, ככל הנראה, לגלם דמות של גיבור בסרט קומיקס. השחקן ווסלי סנייפס, אשר מרצה בימים אלו מאסר בכלא פדרלי בשל העלמות מס (הוא מסיים בקרוב את שנתו השלישית) אמור לחזור ולגלם את דמותו של בלייד בסרט הרביעי בסדרה Blade 4, The New York Daily News. השחקן אמור להרוויח שלשה מיליון דולרים בעבור השתתפותו בסרט ובנוסף לקבל נתח מהרווחים שלו. עדיין לא מדובר בהודעה רשמית, אבל ככל הנראה זה אמור לקרות. ואני אומר, אם מרתה סטיוארט ממשיכה להיות כוכבת, מדוע לא ווסלי ? מצד שני, עבר זמן רב מדי מאז הסרט השלישי בסדרה (2004) לא מאוחר מדי לסרט רביעי ?

הסרט "קיק אס" לא יזכה, ככל הנראה, לסרט שלישי בסדרה. קלואי גרייס מורץ הודיעה כי גם אם נזכה לראות סרט שלישי בסדרת "קיק אס" היא לא תופיע בו. לטענתה, היא סיימה עם הדמות של "היט גירל". מרטינז קובעת כי הסיבה הראשית לכך שלא יזמינו סרט נוסף בסדרה היא הפיראטיות וההורדות מהרשת במקום שאנשים ילכו לקולנוע לצפות בסרטים. היא מזכירה שהסרט השני בסדרה היה אחד מהסרטים שהורדו הכי הרבה מהרשת בשנה שיצא, אבל זה לא עזר להם משום שבכדי ליצור נוסף בסדרה צריך שיהיו נתונים של כרטיסים שנקנו בקולנוע בכדי שהמפיצים ירצו להזמין את הסרט. לצערה, זה לא קרה והסרט לא נחל הצלחה בקופות. ואני אומר, לעובדה שהסרט היה גרוע הייתה השפעה גדולה על כך שלא הלכו לצפות בו בקולנוע.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!
אני מניח שאתה מדבר על קלואי גרייס מורץ באייטם על קיקאס?! (נו באמת היא לא שמעה שכשאנשים הופכים לשחקנים הם משנים את שמות המשפחה שלהם כדי שלא יהרסו לאנשים תחיים כשהם צריכים לקרוא אותם בכתבות וקרדיטים?! חוצפנית! ;) ).

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

אלי אמר/ה...

חלק מהסיבה ששאזאם לא יהיה חלק ביקום הקולנועי של ליגת הצדק היא כדי שיהיה לו מקום חופשי לבטא טון משלו (אולי פחות פומפוזי ורציני ממה שהיה עד עכשיו בסרטים).
באטמן של נולאן הושאר מחוץ לעולם די.סי, וכך גם (מכורח הנסיבות) האקס-מן וספיידרמן וזה לא עשה רע לאף אחד

אנונימי אמר/ה...

תודה שוב :)